استاندار سیستان و بلوچستان گفت: عملیات عمرانی ساخت همه جاده‌های استان از ۲۵ اسفند ماه تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ به منظور حفظ ایمنی مسافران نوروزی متوقف شود.

 حسین مدرس خیابانی در کمیسیون ایمنی راه‌های سیستان و بلوچستان گفت: همه ارکان تصمیم‌گیری استان به فراخور مسوولیت‌هایی که دارند با توجه به ایام پایانی سال بر روی مباحث استفاده از ظرفیت‌های گردشگری منطقه، تنظیم بازار شب عید، ایمنی راه‌ها، ستاد سفر و مبحث درختکاری تمرکز داشته باشند.

او گفت: به تناسب محورهایی که زیر بار بزرگراهی می‌رود و دوطرفه می‌شود تمهیدات تابلو و ایمنی بویژه در تقاطع که تابلوی یکطرفه و دوطرفه وجود دارد اندیشیده شود.

به گفته استاندار سیستان و بلوچستان در ایام عید از ۲ منظر جاده‌های این استان پر تراکم بوده یکی به دلیل افزایش تعداد مسافران نوروزی و دوم افزایش سرعت و عجله در مسیرها برای رسیدن به مقصد است.

او گفت:  برای ما در سیستان و بلوچستان ایمنی مردم از سهولت و سرعت در مسیر بسیار مهمتر است و با توجه به اینکه این استان بالاترین میزان تصادفات را دارد ایستگاه‌ها و پاسگاه‌های راهنمایی رانندگی کمک خواهند کرد که بخشی از آن را کنترل کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار