سجاد غریبی بعد از بازگشت به ایران اولین مصاحبه خود را انجام داد.

این روز‌ها سجاد غریبی ملقب به هالک ایرانی به ترند اول شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است، بدنساز ایرانی که قرار است تا حدود یک ماه دیگر با مارتین فورد ملقب به ترسناک‌ترین مرد جهان، بدنساز و بازیگر بریتانیایی مبارزه کند. در روز‌های اخیر ویدیو‌های متعددی از رویارویی سجاد غریبی و مارتین فورد در دبی منتشر شد که حواشی بسیاری را در پی داشته است. اولین این ویدیو‌ها درگیری این دو بود که با زمین خوردن سجاد غریبی در نتیجه هُل دادن توسط فورد حواشی و اعتراضات بسیاری نسبت به هالک ایرانی را در پی داشت و بسیاری عکس‌های قبلی او را فتوشاپ دانستند. پس از این ماجرا و واکنش‌های تند در شبکه‌های مجازی بود که سجاد غریبی در لایوی اینستاگرامی از مشکلات خود و نداشتن اسپانسر و کاهش وزن و بسیاری چیز‌های دیگر گفت و مدعی شد که جبران کرده و مارتین فورد را در میدان نبرد شکست خواهد داد.

همین دیروز بود که ویدیویی دیگر در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد که مربوط به کنفرانس خبری سجاد غریبی و مارتین فورد بوده و در آن سجاد غریبی عصبانی شده و به سمت فورد حمله ور می‌شود. اما تنها چند ساعت بعد ویدیو دیگری منتشر شد که در واقع نسخه کامل‌تر ویدیو کنفرانس خبری غریبی و فورد بوده و نشان می‌داد که تمام ماجرای عصبانیت ساختگی و نمایشی بوده است. بدنبال انتشار این ویدیوها، بسیاری از کاربران ایرانی در شبکه‌های اجتماعی سجاد غریبی را به نمایش و دروغگویی و تلاش برای جذب فالوور متهم کرده و برخی نیز مدعی شدند که وی از مسابقه‌ای که قرار است روز سیزدهم فروردین ۱۴۰۱ برگزار شود دستکم ۳۰۰ هزار دلار دستمزد خواهد گرفت، حتی اگر ببازد. اکنون شبکه و کانال تی وی پلاس (tv plus) در اینستاگرام مصاحبه‌ای را با ساد غریبی و مدیر برنامه هایش، مصطفی هاشم زایی، ترتیب داده که ظاهراً در همین روز‌های اخیر و پس از بازگشت سجاد غریبی از دبی گرفته شده است.

در این ویدیو‌ها که حدود نیم ساعت مصاحبه با سجاد غریبی بعد از بازگشت به ایران است، مجری به ترند شدن نام سجاد غریبی در یک هفته اخیر اشاره می‌کند و در ادامه مشخص می‌شود که این مصاحبه تنها دو روز بعد از بازگشت سجاد به ایران صورت گرفته است. سجاد غریبی در سوال مجری در مورد چگونگی رویارویی او با مارتین فورد سوال می‌کند که پاسخ سجاد غریبی چنین است: «قضیه مارتین فورد تقریباَ از سال ۹۸ توی لایو که خیلی از ایرانیا ندیدن بودن به من بی احترامی میکنه… این توهین‌ها خیلی زشت بود و به زبان انگلیسی بود». سجاد غریبی می‌گوید که تا پیش از ورود مارتین فورد به لایو اینستاگرامی اش و توهین به او، مارتین فورد را نمیشناخته است. وی می‌گوید که بعد‌ها در سال ۱۴۰۰ مارتین فورد به دایرکت او در اینستاگرام آمده و به او گفته است که ترسوت و نمی‌تواند با وی مبارزه کند.

سجاد غریبی می‌گوید که به مبارزه در رینگ فکر می‌کرده، اما قصد مبارزه با مارتین را نداشته است. غریبی می‌گوید که توهین‌های مارتین فورد شخصاً متوجه خود او بوده و توهینی به ایران و ایرانی در صحبت‌های مارتین فورد نبوده است. هالک ایرانی می‌گوید شاید توهین‌های طرفداران او به مارتین فورد باعث عصبانیت وی شده باشد. غریبی می‌گوید که پیشنهاد مبارزه بدون دستکش را به مارتین داده که وی قبول نکرده و فقط با مبارزه بوکس موافقت کرده است. غریبی می‌گوید علیرغم اینکه که هیچ تجربه‌ای در بوکس ندارد، پیشنهادم مبارزه بوکس با مارتین فورد را پذیرفته است.

در مورد رویارویی با مارتین در دبی نیز غریبی می‌گوید که حریف بریتانیایی او با اسپانسرهایش در بهترین هتل دبی ساکن شده، ولی وی با هزینه شخصی اش به دبی سفر کرده بود و تنها برای دو روز توانسته هزینه هتل را بپردازد. غریبی به هزینه‌های بالا در دبی اشاره کرده و می‌گوید که در طی سه چهار روز در این شهر تنها روزی یک بار غذا خورده است. وی می‌گوید که در این سفر نه اسپانسری او را همراهی می‌کرده و نه هیچ مربی و حتی آنجا مریض هم شده است. سجاد غریبی در مورد روز رویارویی با غریی هم می‌گوید که شرایط خوبی نداشته و پس از خوردن دو عدد تخم مرغ به عنوان صبحانه با مارتین روبرو شده است.

به گفته غریبی، ترتیب دهندگان این مبارزه به او گفته بودند که قرار نیست هیچ درگیری خاصی در این رویارویی اتفاق افتاده و قرار بوده این دو تنها به هم زل زده و از آن‌ها عکس و فیلم گرفته شود. هالک ایرانی می‌گوید، اما ظاهراً چیز‌های دیگری به مارتین فورد گفته شده و او می‌دانسته که باید به سجاد غریبی ضربه بزند. وی می‌گوید که او اصلاً آمادگی درگیری فیزیکی با مارتین را نداشته و همه چیز از قبل برای به زمین زدن او برنامه ریزی شده بود. همچنین سجاد غریبی مدعی می‌شود که او تنها به رویارویی با مارتین رفته و هیچکس همراه او نبوده است. غریبی می‌گوید که بعد از زمین خوردن تلاش کرده به مارتین فورد حمله کند، ولی چندین نفر او را از پشت می‌گیرند که البته در فیلم‌ها نیست. هالک ایرانی می‌گوید که پا‌های مارتین بسیار ضعیف بوده و او می‌توانست با حمله به پا‌های مارتین او را به زمین بزند، اما همراهانش او را گرفته و مانع از این کار می‌شوند.

منبع: روزیاتو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۸ ۱۲ فروردين ۱۴۰۱
سجاد جان، دعای همه مردم ایران پشتته، به اراجیف بعضی ها توجه نکن
Iran (Islamic Republic of)
ممد
۰۹:۲۳ ۱۲ فروردين ۱۴۰۱
به مچ راست تو عکس اول صفحه نگاه کنید معلومه فتوشاپه
Iran (Islamic Republic of)
ابیرا
۰۳:۱۷ ۱۲ فروردين ۱۴۰۱
مبارزه کرد یانه؟
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۶:۴۰ ۱۲ فروردين ۱۴۰۱
۱۳ فروردین مبارزشونه
Iran (Islamic Republic of)
.
۱۴:۵۰ ۰۲ فروردين ۱۴۰۱
بعضی از ما ایرانی اینقدررررررر بیشعور هستیم ک بجای اینکه طرفداری کنیم از هم وطنمون داریم بیشتر خرابش میکنیم
داداشای گلم فایده ای ک ندارید
حداقل باعث تضعیف روحیه نشیم
حتی اگه قصد سجاد فقط پول باشه
مهم اینه ک پیروز بشع
حتی اگع احتمالش یک درصد باشع
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۰۱:۲۸ ۲۳ فروردين ۱۴۰۱
.چندسال بافتوشاپ به شعور۸۵میلیون ایرانی توهین کرده فقط بخاطرحمایت امثال شما..واقعا نفهمیدی اون یه آدم بیکار به دردنخوره که فریب مردم داره پول درمیاره!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۰۲ فروردين ۱۴۰۱
هکه فهمیدیم که همش الکی است
کلا سرکار بودیم
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۲۳:۳۶ ۰۱ فروردين ۱۴۰۱
سجاد اگه قطعا تصمیم به مبارزه داری توی همین فرصت نظرت چیه روی این نقاط بیشتر کار کنی که برای رزمیکار لازمه؟
۱.تقویت و سرعت ساق پا ۲.تقویت عضلات میانی بدن(شکم و فیله کمر)
۳.تقویت و سرعت عضله پشت بازوی۴.گارد و جاخالی به موقع
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۱:۰۶ ۲۷ اسفند ۱۴۰۰
به سجاد غریبی ،تاپاله، بیشتر بهش میاد تا هالک!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۴ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
داش سجاد هر چه زودتر برگردی آبروت حفظ میشه تو آماده نیستی اصلأ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
سجاد!!!!مثل رستم از جات بلند شو و مثل یه شیر برو تو دلش.به حرف هیییچکس هم توجهی نکن.اگر عکس ها فتوشاپیه پس چرا اونا با فوتوشاپ نرفتن جلو اون غول بی ادب؟؟
مهم اینه تو جرعتش رو داری و ما همه مطمئنیم تو یه قهرمانی و مارتین فورد رو میبری.
Iran (Islamic Republic of)
ببر کردستان
۲۰:۵۰ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
درود بر سجاد انشالله موفق باشی دلقک‌هایی که مسخره میکنند اهمیت نده اینها مرد نیستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۷ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
مرد باشی و مردان دیگر را مسخره نکنی انشالله مبارزه منطقی بکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۳ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
بچه برو با هم قد خودت بازی کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۰ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
مارتین فورد یک فحش گر انگلیسی است، سجاد!اگر مارتین ناگهانی هلت داد و زمین خوردی قبول نیست. حتی اگر کسی از من هم کمی ضعیف باشد و ناگهانی هل دهد من هم به زمین می خورم. اولا نباید سگ انگلیسی در اولین رویارویی اینطور رفتار می کرد واقعا یک خر است!
Iran (Islamic Republic of)
Shayan
۰۱:۱۹ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
سجاد بدنت آماده نیست درسته یارو مارتین بازیگره وانطور پخی نیست و،ورزشکار حرفه ای نیست ولی بدنش آمادگی داره و از توام قدش بلند تر هستش ک این حرفه هم فقط ب قد نیاز داره بنظرم برگرد چون اصلا ب صلاحت نیست حالا هر طور خودت میتونی مثل نظر من زیاد هست انشالا خدا کمکت کنه و شرمنده نشی چون خودم اینطور اتفاق زیاد واسم افتاده خدا نگهدار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۲ ۲۱ اسفند ۱۴۰۰
تو ی مبارزی مرد قهرمان میشی فقط ب تمرینات ادامه بده
Iran (Islamic Republic of)
Hop
۲۱:۵۳ ۲۰ اسفند ۱۴۰۰
فتوشاپ ضعیف بود ولی امیدوارم موفق بشه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۰۹ ۲۰ اسفند ۱۴۰۰
من تو نظرم یادم رفت بگو دعا میکنم ببری
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۰۷ ۲۰ اسفند ۱۴۰۰
داداش فقط یه دست چپو بد فتو شاپ کردی معلومه بعد یه لطفی کن انصراف بده بمولا یارو سگو نصف میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۸ ۱۹ اسفند ۱۴۰۰
سجاد جان، دعای همه ایران پشت وپناهت!! منم دعات میکنم چون به اسم ایران داری میری تو رینگ. بزن داغونش کن. از هموطنان میخوام که همگی با حرفاشون روحیه بدن بهش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۱۹ اسفند ۱۴۰۰
به سجاد روحیه بدین تکه بگین مارتین می‌بره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۱۹ اسفند ۱۴۰۰
آهای اونی که میگی من میخوام مارتین فورت ببره
دیگه نگو
Iran (Islamic Republic of)
نگار
۰۷:۲۶ ۱۹ اسفند ۱۴۰۰
توکلت ب خداباشه.ان شاءالله ک موفق میشی.برات دعامیکنم وپیشنهادمیکنم مزخرفات ی عده ادم کم عقل روجدی نگیر.امیدب خدابروجلو
United States of America
ناشناس
۰۰:۰۵ ۱۹ اسفند ۱۴۰۰
مسابقه ندی سنگین تری به نظر من به فکر اصلاح راه رفتنت هم باش
Iran (Islamic Republic of)
متین محمدی
۱۲:۲۴ ۱۸ اسفند ۱۴۰۰
اولا اینکه دست سجاد غریبی فتوشاپه ثانیا اینکه خدا به همراهش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۱ ۱۸ اسفند ۱۴۰۰
واقعا که بجای این حرفا یکم به سجاد روحیه بدین و اونی هم که گفته من دوست دارم مارتین ببره خیلی بیشوری
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۱:۳۲ ۲۳ فروردين ۱۴۰۱
آخه یه آدم چاق کلاهبردار که اصلا یک روزتوعمرش ورزش نکرده رفته اونجا چکارکنه! تویی که ازیه دروغگوی فتوشاپی حمایت میکنی خودتم کلاهبرداری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۱ ۱۷ اسفند ۱۴۰۰
اقا سجاد فقط امیدت به خدا باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۱۷ اسفند ۱۴۰۰
عیبی نداره سجاد قوی باش
انشالله میتونی بزنی مارتین و
نگران نباش فقط فقط فقط امیدت به خدا باشه
یا علی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۱ ۱۷ اسفند ۱۴۰۰
داداش سجاد فتو شاپ هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۱۷ اسفند ۱۴۰۰
من میخواهم ‌مارتین‌فورد‌ببره
Iran (Islamic Republic of)
کاظم
۰۷:۵۶ ۱۷ اسفند ۱۴۰۰
سجاد جون نرو بخدا یارو تافتون درستت میکنه،از پوستت واسه بچه هاش کلاه درست میکنه،روغن و چربیت میگیره جای اوکراین و روسیه ورامین میده به اروپا،بچسب بهمون اینستات همون آچار زنگزدت و استخوان موریانه خوردت بشکن،نه گذشته از شوخی جب و هوکو کارکردی دمتگرم ،من میدونم همون تمریناتتم چقد سخته،اما این هیکل اون هیکل عکسات نیستا!؟ خدا شاهده وقتی جلوی گوریل وایستادی باخودم گفتم تورو که من میزنمت آخه
Iran (Islamic Republic of)
کاظم
۰۵:۲۲ ۱۷ اسفند ۱۴۰۰
سجاد آخه تو زمانیم که اونو ه‍ل دادی باز تورو بیده درستکرد( بیده:یونجه پیچیده آماده و بسته بندی) نکن لپ لپ ،مخصوصا تو بکس که قد بلند اصلا اجازه نمیده صورتشو لمس کنی،مگر اینکه تایسون باشی،راستی گفتی تایسون دعوتکردی،چیز دیگم که دیدم بعضی از تمرینات بد نیست انصافا،اما عکسهای بدنت همه فتو شاپ بود اما دمتگرم
United States of America
Free
۲۳:۲۴ ۱۶ اسفند ۱۴۰۰
سجاد جون تو حریف اون ورزشکار نمیشی.ولی با این حال آرزوی موفقیت واست دارم.
Iran (Islamic Republic of)
لیلی
۱۸:۵۴ ۱۶ اسفند ۱۴۰۰
سجاد جون، آخه وزن کم کردن که عضله آب نمیشه.وزن کم کردنت بیشتر گوشت و چربی وآب بدن بوده .وربطی به قدرت وعضله نداره. برعکس تو باید بعداز وزن کم کردن،قویتر و چابکتر شوی ،نه کند وبیحال. اون کمر باریکی هم که در عکسهای تو هست ، در تیپ تو ازش خبری نبود.حالا این چه کاریه؟؟ورزشکار سنگین وزن،یعنی کوه عضله‌ای آهنی.نه وزن زیادی بدن،ومشتی گوشت و چربی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۱۵ اسفند ۱۴۰۰
شایدم زمین کج بوده....
Iran (Islamic Republic of)
دوست
۰۱:۱۸ ۱۵ اسفند ۱۴۰۰
انصافا حریفش نیسی ابروریزی نکن اون یه ورزشکار حرفه ای با یه ضربش دو متر پرت میشی عقب ولی تو یه بدنساز معمولی هسی ک میتونی دعوای کوچه خیابونی انجام بدی از فن و تکنیک بوکس و الی اخر چیزی نمیدونی هیکلتو نگا کن هیکل اونو نگا کنه با تیر آهنم بزنیش اون هیچیش نمیشه ولی اون یه ضربه تو شکم تو بزنه اگه دل و روت نریزه بیرون از دل پیچه میمیری بالا غیرتا ن مارو ناراحت کن ن ابروی خودت و ایرانو ببر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۸ ۱۶ اسفند ۱۴۰۰
ببخشید من اشتباهی منفی دادم.معذرت..به دوست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۳ ۲۰ اسفند ۱۴۰۰
انصافا اگه هم به شما هایی که میگین نرو بگن 500 هزاردلار میدم بهت که دو سه راند با مارتین فورد مبارزه کنی نمیرین خدایی؟
بچه کوچیکشم میره چه برسه به این
تو فرض کن اینقدر پولی که میخان به سجاد بدن زیاده کهحاضر شده این همه ابروریزی و مسخره شدنو به اضافه ی اون همه کتکی که از مارتین خواهد خوردو تحمل کنه ولی پولو بگیره چند ماه بعدم همه فراموش میکنن...
پس به نظرم خیلیم کار درستی داره نجام میده...
Iran (Islamic Republic of)
امید
۰۸:۵۸ ۱۴ اسفند ۱۴۰۰
سجاد دادا کاکو
اگه خدایی سیصد هزار تا قول دادن بهت بدن پس بیشتر هم میدن
تو بیا پیش من بگم چکار کن
کافیه الان انصراف بدی
اون گوریله قطعا یکی دو میلیون دلار میگیره اگه انصراف بدی از اون پول وا میمونه و مجبور میشه باهات بسازه و شیتیل تو رو ببره بالا
تو انصراف بده بعد بیا بگم چکار کن
بدون هماهنگی با من نری یه گند دیگه بزنی ها من هماهنگ میکنم میلیون دلار بهت بدن بیست درصدشو ازت میگیرم گفته باشم
فقط هر چی میگم باید انجام بدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۱۳ اسفند ۱۴۰۰
فیلمشو میزاشتید خب