مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان گفت: نوروزگاه‌ها در مبادی ورودی شهرها، روستا‌ها و سایر نقاط با برپایی سیاه‌چادر عشایری و یا کپر و تهیه و توزیع بروشور‌های معرفی جاذبه‌های استان همراه خواهد بود.

علیرضا جلالزایی گفت: در استان شعاری با عنوان سفر مسوولانه مطرح کردیم که کار‌های تبلیغاتی آن انجام و بروشور‌هایی تهیه شده که در همه نوروزگاه‌ها، پایگاه‌ها نوروزی و ورودی‌های شهر توزیع می‌شود.

او گفت:  آگاهی‌بخشی در راستای حفاظت از میراث معنوی و ناملموس با همکاری هنرمندان و مردم از جمله اهداف برگزاری آیین نوروزگاه در هر منطقه است.

جلالزایی گفت: برنامه‌های نوروزی از ۱۲ اسفندماه با ویژه‌برنامه استقبال از بهار با عنوان عیدآورد در پارک سربازان گمنام زاهدان آغاز که با استقبال گسترده مردم روبرو شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان گفت:: پیش‌بینی می‌شود استان نسبت به سال‌های گذشته بیشتر شاهد حضور گردشگران بویژه در شهر‌های چابهار، زاهدان و زهک باشد.

به گفته جلالزایی آگاهی بخشی در راستای حفاظت از میراث معنوی و ناملموس با همکاری هنرمندان و مردم از جمله اهداف برگزاری آیین نوروزگاه در هر منطقه است.د شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار