تاسیس یک رستوران بین راهی، ۳ سال منتظر صدور مجوز است!

آقای رامین درخواست کننده مجوز برای تاسیس یک واحد رستوران بین راهی است که از سال ۹۷ در این خصوص اقدام کرده و همچنان منتظر است.

۱۸ اسفند آخرین مهلت دستگاه‌ها برای اتصال به درگاه ملی مجوز‌ها و صدور الکترونیکی مجوز لازم برای کسب و کارهاست. قانون رفع موانع و تسهیل فضای کسب و کار ۱۳ سال پیش تصویب شده، اما تولیدکنندگان و کارآفرینان زیادی در این سال‌ها از سختی فرآیند دریافت مجوز خود گلایه‌مند بوده و بعضا سال‌ها در انتظار صدور مجوز خود بوده اند. در این گزارش، گفت و گویی با یکی از کارآفرینانی را می خوانید که سنگ اندازی های دستگاه ها به نوعی مانع کارش شده اند.

فارس رامین درخواست کننده مجوز واحد پذیرایی در استان کرمانشاه گفت: منطقه اورامان یک منطقه گردشگری است، به همین دلیل در سال ۹۷ متقاضی تاسیس یک واحد رستوران بین راهی شدم. از طرف سازمان میراث فرهنگی شهرستان ۱۳ استعلام مشخص کردند. سپس ۱۲ استعلام را اخذ کردم و تنها موافقت اداره حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه باقی ماند که موافقت نکردند.

مجددا برای ایجاد یک واحد مرغداری درخواست دادم. طرح برای آخرین بار در کمیسیون مطرح شد و صدور مجوز را به گرفتن تعهد از صاحب مرغداری که در کنار زمین من است، منوط کردند. سپس از صاحب مرغداری هم تعهد گرفتم، اما همچنان مجوزی صادر نشد! سه سال است که پیگیری می‌کنم و بدون نتیجه رها کرده ام.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۶ ۱۷ اسفند ۱۴۰۰
کمبود رستوران داریم ؟
Canada
ناشناس
۰۷:۱۷ ۱۷ اسفند ۱۴۰۰
برای بهداشت رستوران های تو راهی
بهتره اشپزخانه در وسط رستوران و زیر دید ملت باشهد
در خیلی از کشورها اینجور رستوران ها وجود داره
تمام کارهاشون زیر نظر مشتری هاست که کیثف کاری نکنند
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۵:۱۸ ۱۶ اسفند ۱۴۰۰
1:قیمت درآن سرگردنه میباشد.2:مالیات کافی گرفته نمیشود.3:افرادجانبازوایثارگربایدآن را درتکفل بگیرند.4بعنوان درآمدیک نهادحمایتی محسوب شودیاتولیدداخلی درحوزه گردشگری ایران.5:پشتوانه اعتبارخزانه شودیاخیر؟6:همه منابع کشورباتمام توافقات وتعهدات بادقت وزیرنظرچه فردمعتمدی هست؟!7:رابین هودکجاست وکیه؟!
Germany
ناشناس
۱۶:۴۳ ۱۵ اسفند ۱۴۰۰
زیرمیزی درست نبوده
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۴:۳۸ ۱۵ اسفند ۱۴۰۰
چند روز هست مرتب خبر تاخیر در مجوز ها رو اعلام میکنید چرا اخر داستان رو اول نمیگید . باز به کدام آقازاده مجوز که ندادن و شما غیر مستقیم پیگیر هستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۱۵ اسفند ۱۴۰۰
رستوران فقط درقالب مجتمع بین راهی شامل پمپ بنزین مغازه استراحت گاه و... می تواند ایجاد شود بخاطر امنیت ورود خروج به جاده ها ودیگر تک رستوران مجاز نیست واین وظیفه اداره حمل ونقل وراهداریه مرغداری هم یک حریم داره بخاطر آلودگی باید از یک سری تاسیسات دور باشه به همون خاطر به اوآقا مجوز داده نشده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۱۵ اسفند ۱۴۰۰
اگر آقازاده بوديد قبل از درخواست بهتون مجوز ميدادند
Germany
ناشناس
۰۹:۵۶ ۱۵ اسفند ۱۴۰۰
رستوران‌ها و مجتمع های بین راهی کلا شرم آوره نه از بهداشت و نه از کیفیت و نه از کمیت و نه در حد کشورهای گرسنه آفریقایی هم نیس. شما یک نگاه به همسایه ترک بندازین چه هایپرها و زنجیره صنایع دستی و تولیدی و رستوران راه اندازی کردن که آدم در همونجا میتونن کل خرید و گردش و اقامت رو در یک مجتمع بسر کنند.
Sweden
ناشناس
۱۳:۱۱ ۱۶ اسفند ۱۴۰۰
شما ها اش خورید٬ با این مسؤلین بی عرضه رشوه ای و مفسد تا ۱۰۰ سال دیگه هم به پای ترک ها نمی رسید..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۶ ۱۵ اسفند ۱۴۰۰
وجب به وجب رستوران زدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۱۵ اسفند ۱۴۰۰
بجای گیر دادن به مجوز این بنده خداها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۰ ۱۵ اسفند ۱۴۰۰
باید اون مدیر مربوطه که اینقدر طول داده و بلاتکلیف کرده سرمایه این شخص را بازخواست کنند.
-
ناشناس
۰۸:۲۵ ۱۵ اسفند ۱۴۰۰
وقتی موافقت نشده یعنی خلاف بوده چرا کارافرین برای گرفتن یک مجوز خلاف سه سال اصرار کرده .معلومه هرجا میرهدنبال جاهای مشکوکه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۹ ۱۵ اسفند ۱۴۰۰
همون بهتر که به این رستوران های بین راهی مجوز ندن. اکثرشون بسیار بسیار کثیف ، غذاها فوق العاده غیر بهداشتی و غیر قابل اطمینان. خواهشاً نظارت بر این رستوران ها را بیشتر کنید.
Canada
ناشناس
۰۸:۰۸ ۱۵ اسفند ۱۴۰۰
خدایا هر کس جلوی کسب و کار را گرفته
رسوایش کن
نفوذی و تحریم کننده داخلی است که همسو با تحریم کنندگان خارجی است
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۸:۰۵ ۱۵ اسفند ۱۴۰۰
رستورانهای بین راهی را دلتون براشون نسوزه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۱۵ اسفند ۱۴۰۰
بدون استثناء همش بی بهداشت ترین و آلوده ترین مراکز با پرسنلی که با لباسهای و کفشخها فوق آلوده در کنار موجودات موذی در حال خدمت رسانی هستن. واقعا بر چه استانداردی مجوز و اجازه فعالیت اینها دارند!!!!!!!!! ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار