مسؤول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین (ع) همدان از فراخوان یک‌هزار و ۷۰۰ گروه جهادی برای برنامه‌های نوروز در استان خبر داد.

علی قراباغی گفت: در حال برنامه‌ریزی برنامه‌های جهادی تعطیلات نوروز هستیم و برای این روزها اقدامات جهادی والبته طرح های عمرانی دائم در حال انجام است و بعد از بیستم این ماه مشخص می‌شود که چه تعداد گروه جهادی اعلام آمادگی می‌کنند و عرصه‌های آن‌ها چه مواردی است، جغرافیای آن‌ها کجاست و رسته‌های فعالیتشان چیست.

او گفت: اکنون آبرسانی به ۱۶۰ روستا از منابع قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و وزارت نیرو انجام می‌شود که  در تعطیلات  نوروز نیز ادامه دارد.

مسؤول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین (ع) همدان گفت: آبرسانی به ۷۰ روستا از طریق یک فرد خیر انجام می‌شود که گروه‌های جهادی در تعطیلات نوروز ورود می‌کنند تا تابستان به سرانجامی برسد و این روستا‌ها با تنش آب مواجه نشوند.

قراباغی گفت: گروه‌های جهادی خود نیز اقداماتی را انجام می‌دهند و در روستا‌ها به دنبال محرومیت‌زدایی هستند و این افراد به تعمیر و مرمت منازل محرومان، مساجد و مدارس و انجام طرح های عام المنفعه و اقتصادی مثل مرمت استخر ذخیره آب و جوی آب مشغول می‌شوند.

او گفت:۵۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان در ایام عیدهم توزیع می شود و سپاه استان، بنیاد مستضعفان و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء کمک‌هایی داشته‌اند و با کمک جهادگران و مردم هم تقریبا ۵۰ هزار بسته معیشتی در آستانه عید توزیع می‌شود.

مسؤول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین (ع) همدان گفت: طی دو سال اخیر ۴۵۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان توزیع شده که با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، آستان قدس رضوی، اوقاف و امور خیریه استان، گروه‌های جهادی و سپاه بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.