رقابت‌های قهرمانی کشور موتور کراس به مناسبت نکوداشت روز بوشهر با حضور بیش از ١٠٠ ورزشکار در بخش آقایان به میزبانی شهر بوشهر برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر- رئیس هیات موتور سواری و اتومبیلرانی استان بوشهر صبح امروز در جمع خبرنگاران بیانکرد: راند سوم مسابقات موتور کراس و قهرمانی سال ۱۴۰۰ به میزبانی پیست ساحلی بندرگاه شهر بوشهر در تاریخ ۲۰ اسفند و با حضور رئیس فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی کشور برگزار می‌شود.

مهدی شمسی عنوان کرد: براساس برنامه ریزی و هماهنگی‌های صورت گرفته، هدف از برگزاری این رقابت‌ها پشتوانه سازی رشته موتور کراس در کشور است.

او افزود: بیش از ١٠٠ ورزشکار از سراسر کشور در کلاس‌های ۵۰ سی سی، ۶۵ سی سی، ۸۵ سی سی، ۲۵۰ سی سی جوانان، ۴۵۰ سی سی جوانان، ۲۵۰ سی سی پیشکسوتان و ۴۵۰ سی سی پیشکسوتان از مورخه ١٨ الی ٢٠ اسفند از ساعت ٩ صبح در پیست ساحلی موتورکراس بندرگاه به رقابت خواهند پرداخت.

شمسی تاکید کرد: این رقابت‌ها مرحله نهایی مسابقات قهرمانی کشور در امسال است و تلاش شده تا با استاندارد‌هایی نزدیک به قوانین جهانی و حداکثر رعایت ضوابط بهداشتی اجرا شود.

رئیس هیات موتور سواری و اتومبیلرانی استان بوشهر بیان کرد: با همت تمامی اعضای هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان و حمایت مسئولین کشوری و استانی، شهر بوشهر و پیست بندرگاه آمادگی لازم جهت میزبانی شایسته از ورزشکاران عزیز و برگزاری مسابقات قهرمانی کشوری موتور کراس را دارا است.

شمسی با اشاره به برگزاری راند دوم مسابقات قهرمانی موتور کراس در استان بوشهر گفت: میزبانی دو راند متوالی مسابقات کشوری به‌همت یک استان امری بی‌سابقه در کشور است و نشان از موفقیت هیات موتور سواری و اتومبیلرانی استان بوشهر در برگزاری این مسابقات دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.