سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: ۲۲ انجمن کارگری و ۵۰ انجمن صنفی کارفرمایی در این استان وجود دارد.

حامد آرامش   در نشست با جمعی از اعضای هیات مدیره تشکل‌های کارگری و کارفرمایی سیستان و بلوچستان با تبریک فرا رسیدن ماه شعبان  گفت: هدف اصلی تشکلات کارگری و کارفرمایی ایجاد ارتباط سازنده بین کارگر، کارفرما و دولت است و نقش مهمی در بین جامعه هدف خود دارند.

او گفت: تلاش خواهیم کرد با مشارکت حداکثری این تشکل‌ها و استفاده از ظرفیت‌های آنان نقش‌آفرینی‌شان را در جامعه افزایش دهیم و  نیازمند همراهی و همفکری تمامی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی در رفع موانع و مشکلات هستیم.

سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت:  تعهد ایجاد اشتغال ۲۸ هزار نفری در استان در سال آینده  این مهم قطعا با حمایت و همکاری دستگاه های اجرایی بویژه شرکای اجتماعی بعنوان بازوان توانمند دولت محقق می‌شود.

او می گوید: مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی بعنوان یکی از مردمی‌ترین دستگاه‌های اجرایی که با تدبیر وزیر به عنوان وزارت مردم نامگذاری شده است،  و همواره برای خدمت‌رسانی مطلوب به جامعه هدف به کمک ویژه تشکل‌های کارگری و کارفرمایی نیاز داریم.

آرامش  گفت: تشکل های کارگری و کارفرمایی می‌توانند با تعامل بیشتر در تحقق رفاه و بهبود زندگی، استقرار عدالت اجتماعی، نظارت بر اجرای قوانین کار، ایجاد و گسترش تامین اجتماعی، رعایت ایمنی و بهداشت کار، دفاع از حقوق کارگران و حل و فصل اختلافات کارگری نقش مهم و تاثیرگذاری داشته باشند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.