تاکید امام جمعه شهرکرد بر رفع مشکلات اقتصادی مردم

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: جهاد اقتصادی از ضرورت‌های مهم و ضروری در جامعه است تا مردم نگران معیشت خود نباشند.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام امروز دوشنبه در آیین رونمایی از تمثال دیجیتال شهید مدافع حرم عزت‌الله سلیمانی و آغاز کلاس قرآن در منزل این شهید با بیان اینکه داشتن روحیه جهادی در زندگی و منش شهدا وجود داشته و توسعه این روحیه جهادی در بین جوانان ضروری است، گفت: در قرآن کریم نیز تاکید شده است که هر چه بیان می‌کنید به آن عمل کنید و در صحنه حضور داشته باشید و جهادگر باشید.

امروز جهاد در همه عرصه‌ها جهاد اداری، جهاد سیاسی، جهاد فرهنگی و جهاد اقتصادی در کشور نیاز است و جهاد اقتصادی از ضرورت‌های مهم و ضروری در جامعه است تا مردم نگران معیشت خود نباشند.


بیشتر بخوانید


در این دوره بر رفع مشکلات اقتصادی مردم تاکید شده و این امر یک واقعیتی است که باید در جامعه عینیت پیدا کند و رفع مشکلات اقتصادی مردم را نباید پشت گوش انداخت و کار امروز را فردا نگذاریم تا مردم لذت انقلاب را در این دوره بیش از گذشته در معیشت و سفره‌های خود بچشند.

شهید مدافع حرم، شهید سلیمانی مانند سایر شهدا با ایثارگری به معنای واقعی از همه چیز دنیوی و مسایل زندگی، خانواده، فرزند خود عبور کرد و ایثارگرانه در مقابل دشمن جنگید و کار بزرگ این شهدا مورد توجه ائمه اطهار است.

در کربلا تا حضرت عباس (ع) حضور داشت، خانواده اباعبدالله به خاطر اینکه یک مدافع مومن، سرسخت و مدافع اهل بصیرت در کنار خودشان احساس می‌کردند، آرامش داشتند و امروز نیز با حضور جوانان با بصیرت و مدافع نظام، مردم در کشور احساس امنیت دارند.

امروز جامعه اسلامی به افراد با بصیرت و شجاع نیاز دارد تا در عرصه‌های مختلف از جمله جهاد همه جانبه، جهاد سیاسی و جهاد فرهنگی خودشان را نشان دهند.

راه‌اندازی مرکز قرآن‌خوانی در خانه این شهید بزرگوار یک کار فرهنگی خیر، برای افزایش بصیرت و معرفت قرآنی در بین آحاد جامعه است، گسترش فرهنگ قرآن‌خوانی در جامعه مهم است و باید مراسم قرآن‌خوانی و روضه‌خوانی را در کنار مساجد و مراکز بزرگ فرهنگی به خانه‌ها برد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۸ ۱۶ اسفند ۱۴۰۰
بزرگوار هر آنچه فکر کنی در این استان میتواند ساخته شود و زیر ساخت های این استان مهیای صنایع بزرگ ملی و میزبان بسیار خوب و مطمینی برای شهرها و شهرک های صنعتی بزرگ است.
با توجه به آمایش سرزمین و وافند غیر عامل استان چهارمحال و بختیاری الماس سرمایه گذاری و طرح و پروژه و صنعت است.
پس خواهشاً چانه زنی های مسولان ارشد استان برای افزایش رشد و پیشرفت این سرزمین و این خاک بسیار بیشتر و گسترده تر شود.
آخرین اخبار