رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی خوزستان گفت: با هماهنگی سازمان آموزش و پرورش استثنائی کشور، خوزستان برای دومین سال متوالی به عنوان دبیرخانه کشوری برگزاری جشنواره شاهد پژوهی لاله‌های جاوید ۲ انتخاب شده است.

علی ممبینی گفت: این جشنواره ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان شاغل در آموزش و پرورش استثنایی کشور به منظور گسترش فرهنگ ایثار و مقاومت در میان این قشر برگزار می‌شود.

به گفته او شهدا و توجه به خانواده به عنوان تربیت اسلامی، شهدا و معرفت دینی، انقلابی و سیاسی، شهدا، وقت‌شناسی منظم و جدیت در کار، شهدا و مهارت تقویت انس با قرآن و نماز، شهدا و تعلیم و تربیت و آثار تربیتی خانواده‌های شهدا در جامعه، شش محور این جشنواره هستند.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی خوزستان می‌گوید: فرهنگیان و دانش‌آموزان با نیاز‌های ویژه از سراسر کشور می‌توانند آثار خود را در قالب مقالات، دلنوشته به یک شهید، قصه‌نویسی و قصه‌گویی، شعر و سرود، فیلم‌نامه، نمایش‌نامه، فیلم کوتاه و مستند، طرح‌های گرافیکی، عکس، خط، پوستر و نقاشی تا اواخر اسفندماه به دبیرخانه جشنواره به نشانی estnkhuz ۳۶۰۰@chmail.ir ارسال کنند و یا با شماره ۳۳۳۳۴۴۳۸-۰۶۱ داخلی ۲۸ تماس بگیرند.

این مقام مسئول گفت:  آثار دریافتی به دبیرخانه پس از داوری و معرفی نفرات برتر در هر رشته اردیبهشت یا خردادماه سال آینده تجلیل خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.