سرمایه گذاری ۶۸ میلیارد ریالی برای توسعه خدمات مخابراتی در بانه

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: ۶۸ میلیارد ریال اعتبار در راستای اجرا و تحقق ۲۹ پروژه مخابراتی در بانه سرمایه گذاری شده است.

آزاد حکمت گفت: این پروژه‌ها در سه حوزه شبکه انتقال، ارتباطات سیار و سیستم‌های مخابراتی در قالب ۲۹ پروژه با سرمایه گذاری ۶۸ میلیارد ریال تعریف و در نقاط شهری و روستایی این شهرستان به اجرا درآمده‌اند.

او گفت: نصب و راه اندازی سایت جدید تلفن همراه و ارتقا تکنولوژی سایت‌های موبایل به نسل سوم و چهارم در شهرستان بانه با هدف ارتقا سطح کیفی اینترنت همراه و افزایش سرعت دسترسی مشتریان به اطلاعات موجود در فضای مجازی و ارسال همزمان پیام از طریق دیتا و VOICE از جمله پروژه‌های انجام شده در حوزه ارتباطات سیار است.

حکمت می گوید: نصب و راه اندازی CWDM به منظور ارتقاء بستر‌های اینترنت پرسرعت مخابرات در قالب ۱۱ پروژه از دیگر پروژه‌های مخابراتی است که در حوزه شبکه انتقال به اجرا در آمده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: ۱۴ پروژه نیز در حوزه سیستم‌های مخابراتی در شهرستان بانه در سال جاری محقق شده است که از مهمترین آن‌ها می‌توان به ایجاد مرکز اختصاصی، حذف سوئیچ و تجهیزات قدیمی، مرکز جدید ارائه ADSL، نصب و راه اندازی تجهیزات نوین و ظرفیت سازی پورت‌های ADSL به میزان قابل توجه، اشاره کرد.

حکمت گفت: شهرستان بانه به لحاظ موقعیت جغرافیایی و ورود مسافران و گردشگران داخلی و خارجی میتواند در توسعه اقتصادی استان و حتی کشور نقش بسزایی داشته باشد و مخابرات منطقه نیز در همین راستا و به منظور برقراری ارتباط پایدار و مطلوب‌تر به ایجاد زیرساخت‌ها، توسعه و تقویت بستر‌های مخابراتی نگاه ویژه‌ای دارد.

او می گوید: تحقق و اجرای به موقع پروژه‌های فنی و مخابراتی می‌تواند نسبت به جلب اعتماد مشتریان در راستای اصل مشتری مداری و حفظ جایگاه مخابرات در بین دیگر اپراتور‌های ارائه دهنده خدمات ارتباطی موثر و تاثیرگذار باشد.

حکمت گفت: در سال جاری چند پروژه مخابراتی در دست اقدام با سرمایه گذاری چشمگیر در شهرستان بانه افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار