رئیس صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت : مشکلات هشت واحد تولیدی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کرمانشاه درحال بررسی است.

محسن دارابی گفت : جلسات ستاد تسهیل در راستای حمایت از تولید و رفع موانع پیش روی واحد‌های تولیدی علاوه بر بازدید مستمر از واحد‌های تولیدی برای رفع مشکلات و گره گشایی از واحد‌های تولیدی در حوزه‌های کشاورزی، صنعتی و صنفی برگزار می‌شود.

به گفته رئیس صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از تمام ظرفیت‌ها برای ایجاد بهبود و حل مشکلات در راستای جهش تولید استفاده خواهد شد تا گامی برای گره‌گشایی از واحد‌های تولیدی برداشته شده باشد.

جلسات تشکیل شده ستاد تسهیل و رفع موانع تولید نقش و اهمیت مهمی در در تحقق اهداف اقتصادی استان کرمانشاه و همچنین تأثیرات مثبتی در رونق تولید و حل مشکلات در بخش تولیدی دارد.

پرونده‌های تشکیل شده ناشی از مشکلات عمومی و مسائل زیرساختی که در بعضی از واحد‌های تولیدی به دلیل مشکلات آب و گاز تشکیل شده بودند با حضور مسئولان استانی و دستگاه‌های اجرایی برای تسریع در حل مشکلات موجود اقدامات لازم انجام گرفته است و تاکنون هشت پرونده در جلسات اخیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بررسی جدی را به همراه داشته‌اند.

دارابی می گوید: طبق بررسی‌های انجام شده اکثر واحد‌های تولیدی مباحث بانکی را مطرح و فعالان اقتصادی و واحد‌های صنعتی موضوع تسهیلات دریافتی و درخواست امهال تسهیلات را یادآوری کرده‌اند که باید مورد بررسی قرار گیرند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.