رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی به نقش مرجعیت و آگاهی بخشی و اطلاع رسانی فرهنگیان در تمام عرصه‌های انقلاب اشاره کرد و گفت: فرهنگیان در هر عرصه‌ای که نظام نیاز داشته به صورت داوطلبانه حضور پیدا کرده‌اند.

محمودزاده در آیین توزیع ١٦ هزار بسته معیشتی که در قالب پنجمین رزمایش کمک‌های مومنانه بسیج فرهنگیان فارس در شیراز انجام شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: معلمان پرچمدار انقلاب و نماینده حاکمیت هستند.

معاون وزیر گفت: حضور معلمان در عرصه‌های تعلیم و تربیت طی سال‌های گذشته مبرز شده است.

او، به نقش مرجعیت و آگاهی بخشی و اطلاع رسانی فرهنگیان در تمام عرصه‌های انقلاب اشاره و گفت: فرهنگیان در هر عرصه‌ای که نظام نیاز داشته به صورت داوطلبانه حضور پیدا کرده‌اند.

معاون وزیر آموزش‌پرورش فارس وجود سه هزار و ٤٠٠ شهید فرهنگی و ٣٦ هزار دانش شهید را گواه این موضوع عنوان کرد و گفت: در تمام ۴۳ سال گذشته، معلمان و مسئولان آموزش و پرورش در کنار بدنه انقلابی و جهادی آموزش و پرورش، تداعی کننده نقش برجسته خود در همه عرصه‌ها بوده‌اند.

محمودزاده گفت: در موضوع مشارکت، هم مردم و هم خود فرهنگیان باز هم نقش برجسته‌ای طی سال‌های اخیر ایفا کردند و مدرسه سازی، مدرسه داری، مدرسه یاری و ... برگرفته از نقش ممتاز آن‌ها در حوزه مشارکت بوده است.

او گفت: اکثریت فرهنگیان که فیش حقوقی بالایی هم ندارند در بحث درمان و کمک به بیماران صعب‌العلاج و تهیه بسته‌های معیشتی و ... ورود کردند.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی گفت: دولت با تمام وجود برای اجرای لایحه رتبه بندی تلاش می‌کند.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: در قالب پنجمین دوره کمک‌های مومنانه فرهنگیان فارس ۱۶ هزار بسته معیشتی به ارزش ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و تهیه ودرشیراز و سایر شهرستان‌های استان بین دانش آموزان کم بضاعت از امروز تا ۲۳ اسفند توزیع میشود.

به گفته عسکری، از این تعداد بسته تهیه شده ۸ هزار بسته در شیراز و ۸ هزار بسته در شهرستان‌های استان توزیع می‌شود.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش فارس ۵ هزار بسته از این تعداد بسته‌ها را سپاه فجر استان تهیه کرده است.

حیدری مدیر کل آموزش و پرورش عشایری فارس هم گفت: در استان فارس در مقاطع مختلف تحصیلی ۱۲ هزار دانش آموز عشایری مشغول به تحصیل هستند که کمک به دانش آموزان نیازمند عشایری اولویت این مرحله از کمک‌های مومنانه است.

سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر استان گفت: فرهنگیان استان امسال در تهیه و توزیع حدود ۶۰ هزار بسته لوازم التحریر و ۲۰ هزار تبلت در نقاط مختلف استان مشارکت داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.