همه دستگاه‌های اجرایی و خدماتی کهگیلویه وبویراحمد باید آماده برگزاری جشن های نیمه شعبان باشند.

نشست شورای سیاستگذاری بنیاد فرهنگی مهدویت با حضور نماینده، ولی فقیه در استان، معاون سیاسی استاندار و رئیس بنیاد مهدویت با هدف تصمیم گیری در مورد برگزاری جشن نیمه شعبان در دفتر نماینده ولی فقیه برگزارشد.

آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان گفت: همه ادارات و سازمان‌ها برای برگزاری جشن نیمه شعبان آمادگی کامل داشته باشند و مساجد،سخنران، مبلغین و همچنین رسانه‌ها باید ایام شعبانیه را در اولویت تبلیغات خود قرار دهند.

او می گوید: همه ادارات و سازمان ها ملزم به برگزاری جشن نیمه شعبان هستند و و باید با برنامه ریزی های مطلوب جشن های ایام شعبانیه را به بهترین نحو برگزار کنند.

حسینی با اشاره به عملکرد ضعیف شهرداری گفت: خیابان ها و کوچه‌های شهر یاسوج وضعیت مناسبی ندارند و باید شهرداری در این زمینه چاره اندیشی کند.  

در این نشست تصمیم گرفته شد در روز نیمه شعبان جشن متمرکز با تجمع ور اهپیمایی مردمی از مقابل محل احداث باب المهدی و به سمت مصلی بزرگ شهر یاسوج برگزار شود. 

حجت السلام موسوی اعظم رئیس بنیاد مهدویت نیز در این نشست گفت: در سراسر کشور هزینه مبلغان‌ به وسیله مردم پرداخت می شود و سازمان‌ها باید برای کمک‌ به امور فرهنگی تعامل و همکاری لازم را داشته باشند.

موسوی اعظم از مسئولین و مدیران خواست برای رفع کمبودهای فرهنگی بودجه فرهنگی اختصاص دهند.

جواد هاشمی مهر معاون سیاسی امنیتی استاندار هم در این جلسه خطاب به مدیران سازمان‌ها گفت: همه چیز ما متعلق به نظام و انقلاب است و مدیران باید در کنار مردم در میدان باشند تا برنامه‌های فرهنگی خوبی در مراسمات و برنامه‌های مختلف مذهبی و فرهنگی شکل بگیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.