فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری چهار سوداگر مرگ و کشف یک تن و ۵۲۸ کیلوگرم مواد افیونی در درگیری مسلحانه تکاوران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با قاچاقچیان مسلح خبر داد.

سردار احمد طاهری  گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی و انجام اقدامات تخصصی اعضای یک باند مسلح قاچاق مواد افیونی، که قصد قاچاق و انتقال محموله بزرگ مواد مخدر از شهرستان زاهدان به مناطق مرکزی کشور را داشتند شناسایی و برای انهدام این باند وارد عمل شدند.

او گفت:در همین رابطه مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر پس از چند شبانه روز رصد و کنترل نامحسوس تحرکات اعضای این باند، سرانجام شب گذشته قاچاقچیان را که با چهار دستگاه پژو ۴۰۵ در یک مسیر فرعی، در منطقه عمومی غرب زاهدان در حال انتقال محموله مواد مخدر بودند روئیت و به آنها دستور ایست دادند.

به گفته فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان  سوداگران مرگ به محض ورود به منطقه کمین پلیس بدون توجه به اخطارهای صادره با عوامل انتظامی درگیر شدند که پس رو به روشدن با آتش پر حجم تکاوران پلیس عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن خودرو های حامل مواد به سمت ارتفاعات اطراف متواری شدند.

او می گوید: در نهایت با اقدام به موقع و عکس العمل سریع مأموران انتظامی، چهار نفر از قاچاقچیان دستگیر و در ادامه، طی بازرسی از خودروهای توقیفی، یک تن و ۵۲۸ کیلو و ۱۰۰ گرم مواد افیونی، شامل یک تن و ۲۱۴ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک، ۲۸۲کیلو و ۲۰۰گرم حشیش و ۳۱ کیلوگرم هروئین به همراه ۲ قبضه سلاح کلاش با ۴۵ عدد فشنگ جنگی و هشت قبضه کلت کمری کشف شد.

سردار طاهری با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی، گفت: مأموران نیروی انتظامی در گلوگاه ها و معبرهای قاچاق مواد مخدر در سطح استان حضوری فعال دارند و در راه مبارزه با مواد افیونی به عنوان بلای خانمان سوز جامعه از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار