مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: آن دسته از افراد محروم که توان مالی چندانی ندارند، و تحت پوشش کمیته امداد نیستند از سوی بنیاد مسکن جهت ساخت واحدهای مسکونی حمایت خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر- علیرضا مقدم در نشست با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اقدامات صورت گرفته جهت مددجویان تحت پوشش این نهاد، بیان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ۸ تفاهم‌نامه مشترک با دستگاه‌های مختلف جهت ساخت واحدهای مسکونی دارد که سه تفاهم‌نامه از آن با کمیته امداد امام (ره) است.

او با اشاره به پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی با نرخ سود ۴ درصد در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر استان بوشهر، افزود: تشکیل پرونده‌های متقاضیان تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) جهت معرفی به بانک‌های عامل و پرداخت تسهیلات مسکن تسریع شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر ادامه داد: در سالجاری زمین‌هایی از سوی بنیاد مسکن در روستا‌های شهرستان‌های گناوه، تنگستان، دشتی و کنگان به مددجویان فاقد زمین تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) واگذار شده است و این واگذاری‌ها همچنان ادامه خواهد داشت.

مقدم همچنین به طرح منظومه‌های روستایی در استان بوشهر اشاره کرد و افزود: مطالعات طرح منظومه‌های روستایی بعنوان سندی قوی و تحول‌آفرین در روستا‌ها به پایان رسیده و سعی داریم در بخش‌های اقتصادی و اشتغالزایی نیز روستا‌ها را معیشت‌محور کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر نیز در این نشست با بیان اینکه انجام کار‌های بزرگ دوری از تفکرات جزیره‌ای است، افزود: هم‌افزایی، مشارکت و همدلی نیازمند خدمات بهتر به مردم است، که این مهم بین دو نهاد انقلابی کمیته امداد امام (ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان بوشهر بخوبی صورت گرفته است.

محمدرضا میری گفت: هم‌اکنون ۲ هزار و ۴۰۰ خانوار محروم در استان بوشهر نیازمند مسکن هستند که باید با برگزاری جلسات کاربردی، مستمر و پیگیری‌های ویژه نسبت به تأمین مسکن برای این قشر اقدام کرد.

وی، در ادامه از بنیاد مسکن خواست نسبت به صدور اسناد مالکیت برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت در استان بوشهر همکاری‌های لازم صورت گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.