به همت گروه‌های جهادی بسیج ۱۵۲ هزار بسته کمک معیشتی در سطح اراک توزیع شد.

سرهنگ پاسدار محمد مهجوری فرمانده سپاه ناحیه اراک در مراسم رزمایش کمک مومنانه منطقه سنجان اراک توضیحاتی درباره این کمک‌ها به شرح زیر عنوان کرد.

اجرای رزمایش کمک مومنانه در راستای لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب یکی از عرصه‌های فعالیتی جهادگران بسیجی است که در سطح اراک به شکل محله محور انجام می‌شود و تاکنون ۱۵۲ هزار بسته معیشتی در سطح اراک توزیع شده است.

امروز به مناسبت ایام مبارک شعبانیه و در آستانه ایام پایانی سال در منطقه سنجان اراک رزمایش کمک مومنانه انجام شد که در این رزمایش ۳۵۰ عدد بسته معیشتی میان جامعه هدف توزیع شد و سعی داریم به مناسبت عید نوروز ۵ هزار بسته دیگر نیز توزیع کنیم.

ساخت مسکن محرومین از اقدامات دیگر جهادگران بسیجی است که در دورافتاده‌ترین نقاط اراک و حتی سایر شهرستان‌ها این اقدام انجام می‌شود که امسال ۴۵ واحد مسکونی تحویل، ولی نعمتان شده و برای سال آینده هم در حال برنامه ریزی هستیم.

ایجاد اشتغال از فعالیت‌های مهم بسیج سازندگی اراک است که در این راستا بیش از ۸۵ صندوق قرض الحسنه راه اندازی شده و در ایام شعبانیه دستاورد‌ها ومحصولات این صندوق‌ها در نمایشگاهی واقع در جنب کانون بسیج اراک به نمایش گذاشته شده و همه می‌توانند از محصولات آن بهره‌مند شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.