رئیس اداره دامپزشکی دزفول گفت: نظارت‌های دامپزشکی همزمان با نوروز و ماه رمضان تشدید می‌شوند که در این راستا چهار اکیپ بازرسی از ۱۵ اسفندماه در دزفول فعال شده و تا ۲ ماه ادامه دارد.

آقای ورجاوند گفت: بازرسی‌های دامپزشکی به علت ورود مسافران، استفاده مردم از رستوران‌ها و ورود میهمانان خارج استان به دزفول ، افزایش می‌یابند.

به گفته او نکه نظارت‌های شبانه روزی این اداره ادامه دارند، گفت: این نظارت‌ها در سه بخش هماهنگی‌های لازم، عملیات و  نتیجه گیری و گزارش انجام می‌شوند که توسط سه اکیپ سیار و یک اکیپ ثابت در اداره دامپزشکی انجام خواهند شد.

رئیس اداره دامپزشکی دزفول می گوید: هدف از این نظارت‌ها افزایش کیفی شاخص‌های بهداشتی فرآورده‌های خام دامی است و در این بازرسی‌ها هر جا که فرآورده خام دامی باشد مانند کشتارگاه دام و طیور، کارگاه قطعه بندی مرغ و ماهی، سردخانه نگهداری گوشت و پروتئین، فروشگاه‌های عرضه گوشت مانند قصابی و مرغ فروشی‌ها، هایپر پروتئین‌ها و هایپرمارکت‌ها بازدید می‌شوند.

 در صورتی که محصول از نظر رنگ، بو و شکل مشکلی داشته باشد سریع ضبط می‌شود؛ اگر تعمدی در کار باشد و فرد قصد داشته باشد محصول نامناسب به مردم بدهد نیز به مراجع قضایی ارجاع داده می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار