افزایش ۳۰ درصدی پرونده‌های تعزیراتی در آذربایجان غربی

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذرباجان غربی گفت: امسال پرونده‌های تعزیراتی در استان نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش یافته است.

حسین نجف زاده در نشست خبری با اصحاب رسانه از محکومیت بیش از ۵۷۶۸ میلیارد ریالی متخلفین در استان طی سال جاری خبرداد و گفت: در سال جاری ۲۱ هزار و ۱۳۴ فقره پرونده در ۳ بخش کالا و خدمات، بهداشت دارو و کالا و ارز در تعزیرات حکومتی استان تشکیل شده است که مجموع محکومیت نقدی برای این پرونده ها  ۵ هزار  و ۷۶۸ میلیارد و ۱۵۱ میلیون ریال بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی می گوید: امسال ۱۴ هزار و ۹۲۰ فقره پرونده در بخش کالا و خدمات  تشکیل شده است که در این حوزه ۲ هزار و ۱۷۱ میلیارد و ۶۰۷ میلیون ریال محکومیت نقدی صادر شده است.

به گفته وی امسال ۷۷۴ پرونده با محکومیت ۱۷ میلیارد و ۴۶۴ میلیون ریال در حوزه بهداشت، دارو، درمان و در حوزه کالا و ارز نیز ۵ هزار و ۴۴۰ پرونده در استان طی سال جاری تشکیل و در این راستا ۳ هزار و ۵۸۳ میلیارد و ۷۹ میلیون ریال محکومیت نقدی برای متخلفین صادر شده است.

نجف زاده گفت: در اثر تشدید و افزایش نظارتها، تعداد  پرونده‌های وارده تعزیرات حکومتی بیش از ۳۰ درصد افزایش یافته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی همچنین به کشف بیش از ۸۰ هزار راس احشام قاچاق در استان طی سال جاری اشاره کرد و گفت: ۶۰ هزار راس مجهول المالک و تحویل ستاد اجرایی شده و ۲۰ درصداحشام کشف شده تحویل املاک تملیکی قرار گرفته است. که بیشترین میزان قاچاق احشام در استان مربوط به سردشت و پیرانشهر است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.