مدیر دفتر حراست شرکت توزیع نیروی برق فارس گفت: از ابتدای امسال ۲۴۱۴ دستگاه رمز ارز غیر مجاز توسط همکاران شرکت توزیع نیروی برق استان، با همکاری مراجع قضایی و انتظامی در نقاط مختلف استان کشف و ضبط شده است.

ابوذر الوار گفت: کشف و جمع آوری این تعداد دستگاه استخراج رمز ارز در بازرسی از بیش از صد نقطه محل صورت گرفت.

به گفته او، با توجه به کشفیات پارسال و مقایسه آن با میزان کشفیات امسال، شاهد رشد چشم گیری در زمینه شناسایی مراکز غیر مجاز استخراج رمز ارز بوده ایم.

مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق استان فاارس گفت: تلاش برای شناسایی و کشف دستگاه‌های استخراج رمز ارز غیر مجاز در استان فارس با جدیت ادامه خواهد داشت.

او گفت: در بازرسی‌های اخیر از یکی از منازل در شهرستان لار تعداد ۱۲۵ دستگاه رمز ارز قاچاق، پیش از نصب و اتصال به شبکه توزیع برق استان، شناسایی و تحویل ضابطین قضایی شد.

این مقام مسئول بر نقش مردم و گزارش‌های مردمی در کشف مراکز غیر قانونی استخراج رمز ارز در سطح استان تاکید کرد و گفت: ارائه گزارش‌های مردمی از مراکز استخراج رمز ارز غیرمجاز علاوه بر کاهش مصرف برق، پاداش‌هایی را هم برای آنان در بردارد.

الوار گفت: شهروندان می‌توانند از طریق شماره ۱۱۳ ستاد خبری وزارت اطلاعات، شماره ۱۱۴ ستاد خبری اطلاعات سپاه، سامانه "سمات" شرکت توانیر به آدرس www.tavanir.org.ir/samaat وثبت گزارش و یا ارسال پیامک به شماره های: ۳۰۰۰۲۹۰۱۵۷ و شماره فضای مجازی ۰۹۹۱۶۶۷۲۴۸۳ دفتر حراست شرکت توزیع نیروی برق استان فارس و اپلیکیشن برق من، استخراج کنندگان غیر قانونی رمز ارز‌ها را معرفی و از پاداش میلیونی تا سقف ۲۰ میلیون تومان، مطابق دستورالعمل وزارت نیرو بهره‌مند شوند.

او گفت: به جهت سهولت دسترسی شهروندان به این دفتر از طریق راه‌های ارتباطی فوق، آماده دریافت گزارشات تخلف اداری، بی انضباطی و موارد مشابه در سطح استان فارس هستیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۲ ۲۱ اسفند ۱۴۰۰
درود
آخرین اخبار