سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بهمئی گفت: بیش از ۱۰۰ کلاه ایمنی بین موتور سواران این شهرستان توزیع شد.

مجید کهزادی یوسفی گفت: در ۵ مرحله و به منظور اجرای طرح ارتقای ایمنی راکبان موتور سوار از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۱۰۰ کلاه ایمنی در شهرستان بهمئی توزیع شد.

او با بیان اینکه، یکی از طرح‌های مهم حوزه حمل و نقل، اجرای طرح ارتقای ایمنی راکبان موتورسیکلت است می گوید: هر ساله علاوه بر برگزاری دوره‌های آموزشی برای راکبان موتور سیکلت، اقلام ایمنی بین آنان نیز توزیع می‌شود.

کهزادی یوسفی گفت: هدف از اجرای طرح ارتقای ایمنی راکبان موتور سیکلت تامین سلامت موتور سواران و کاهش جانباختگان جاده‌ای این گروه از رانندگان است.

رئیس پلیس راه شهرستان بهمئی، هم در این مراسم، با اشاره به اینکه این طرح موجب ارتقای فرهنگ استفاده از کلاه ایمنی بین موتور سیکلت‌ سواران و کاهش آمار تلفات در موتورسواری می‌شود، گفت: بیشترین علت فوت افراد در تصادف ها، وارد شدن ضربه به سر است، درحالی که کلاه ایمنی کلاه زندگی و امنیت است که در حفظ جان موتور سواران نقش اساسی دارد.

خادم الحسینی با بیان اینکه دوره‌های آموزشی با محوریت آموزش استفاده از تجهیزات ایمنی و سلامت فنی موتورسیکلت در شهرستان بهمئی برگزار شد می گوید: آگاه‌سازی از تبعات رعایت نکردن قوانین و مقررات عبور و مرور در راه‌ها مانند رانندگی با سرعت بالا، سبقت غیرمجاز، رانندگی بر خلاف جهت حرکت خودروها، رانندگی با موتورسیکلت‌های دارای نقص فنی و توزیع کتابچه‌های آموزشی مخاطرات رانندگی با موتورسیکلت برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.