توئیتر آزمایش ویژگی «Shops» را برای رشد تجارت الکترونیک آغاز کرد.

دیروز توئیتر اعلام کرد که برای به دست آوردن بخشی از بازار ۴۵ میلیارد دلاری آمریکا تلاش خواهد کرد. این شبکه اجتماعی با اجازه دادن به شرکت‌ها برای نمایش حداکثر ۵۰ محصول در پروفایل خود (تجارت اجتماعی) قابلیت جدیدی را آزمایش می‌کند.

به گزارش سایت رویترز؛ فیسبوک، اینستاگرام که متعلق به Meta هستند، در تجارت اجتماعی پیشرو بوده‌اند و به بازرگانان امکان می‌دهند فروشگاه‌های مجازی راه‌اندازی کنند تا محصولات را بفروشند. این شرکت گفت که این قابلیت برای فروشگاه‌های توئیتر مشاغل منتخب در آمریکا در دسترس خواهد بود و برای افرادی که از برنامه آیفون توئیتر استفاده می‌کنند، قابل مشاهده خواهد بود.

حامل بی سیم آمریکا، یکی از شرکای آزمایشی، کیس‌های آیفون و شارژر‌های بی سیم را در فروشگاه توئیتر خود در روز چهارشنبه معرفی کرد. پس از مشاهده محصول در توئیتر، کاربران برای پرداخت به وب سایت تاجر هدایت می‌شوند.

قابلیت جدیداجتماعی به توئیتر اضافه شد

آزمایش جدید بر روی ویژگی قبلی گسترش می‌یابد که توئیتر سال گذشته آزمایش را آغاز کرد و به برند‌ها اجازه می‌داد تا پنج محصول را در بالای نمایه‌های توئیتر خود به نمایش بگذارند. توئیتر مستقر در سانفرانسیسکو همچنین در حال آزمایش خرید پخش زنده است که به مردم امکان می‌دهد لباس، لوازم جانبی و سایر اقلام را در حین تماشای ویدیو‌های زنده از برند در مورد محصولات خریداری کنند.


بیشتر بخوانید


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار