مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور:

توانمندسازی و آموزش بانوان مورد توجه ویژه قرار دارد

مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور گفت: توانمندسازی و آموزش حوزه بانوان برای اجرا طرح‌های مختلف از جمله اشتغال مورد توجه ویژه قرار دارد.

 زینب اختری ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان بوشهر بابیان اینکه در راستای توانمندسازی و آموزش حوزه بانوان تلاش‌های گسترده‌ای در این استان صورت گرفته است، بیان کرد: مسیر دولت سیزدهم با رویکرد تحول‌گرایانه است. بر اساس این رویکرد و سند تدوین شده از ظرفیت‌های مختلف برای تحول در فعالیت زنان و خانواده‌ها استفاده می‌شود.

او با اشاره به اینکه از رویکردهای مهم وزارت کشور ترویج فرهنگ الگو و سبک زندگی اسلامی و حمایت از فعالان اجتماعی و فرهنگی است، عنوان کرد: رویکرد تحول و تغییر با هم متفاوت است. امام راحل و مقام معظم رهبری زنان را در خط مقدم فعالیت‌ها در جامعه اسلامی، حفاظت از انقلاب و مشارکت در برنامه‌ها و طرح‌های مختلف می‌دانند از این نظر زنان با رویکرد پر از انرژی در کنار همه مجموعه‌ها برای حل مشکلات جامعه قرار دارند.

مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور افزود: از دیگر برنامه‌های حوزه بانوان وزارت کشور می‌توان به توجه به رفع آسیب‌های اجتماعی، افزایش نرخ موالید، فرزندآوری، ازدواج جوانان و حمایت از زنان سرپرست خانواده اشاره کرد.

اختری با اشاره به اینکه بانوان در بخش‌های مختلف سیاسی، امنیتی، انتظامی، اقتصادی و اجتماعی آماده همکاری با دستگاه‌های اجرایی و دولتی هستند، ادامه داد: توانمندسازی و آموزش حوزه بانوان برای اجرا طرح‌های مختلف از جمله اشتغال مورد توجه ویژه قرار دارد که در استان بوشهر برنامه‌های مهم و منسجمی تدوین شده است.

او عنوان کرد: استان بوشهر یک استان فوق‌العاده و دارای ظرفیت‌های مهمی است چراکه این استان پایتخت انرژی و قرآنی کشور معرفی شده که نشان از ظرفیت مهم آن است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.