این هفته نیز چند رندر جدید از خودرو‌های پرطرفدار منتشر شدند که می‌توانید در اینجا آن‌ها را مشاهده کنید.

اکثرا هر هفته رندر‌های زیادی از برخی خودرو‌ها منتشر می‌شود. در حالی که برخی از این رندر‌ها مدل‌های جدید واقعی هستند که در چند ماه آینده عرضه خواهند شد، برخی دیگر عمدتاً برای سرگرمی ارائه می‌شوند.

در این نوع رندر‌ها خلاقیت‌های فانتزی و آینده نگری‌ها به تصویر کشیده می‌شوند و چیزی نیستند که به این زودی‌ها به خط تولید راه پیدا کنند.

فراری پوروسانگ ۲۰۲۳

خودروی فراری پوروسانگ در مراحل پایانی توسعه است. ما نمونه‌های اولیه بسیاری را در پیش نمایش رندر‌ها و حین آزمایش این خودرو دیده ایم و باید دید در نهایت چگونه خواهد بود.

خودرو‌ی فراری

فولکس واگن پاسات ۲۰۲۴

کار خودروی فولکس واگن پاسات در ایالات متحده آمریکا تمام شده است، اما اروپا به زودی میزبان نسل جدیدی از این خودرو خواهد بود. البته این خودرو دیگر به عنوان یک سدان در دسترس نخواهد بود و مانند نمونه زیر خواهد بود.

خودرو‌ی پاسات

آئودی A۴ ۲۰۲۳

نسل بعدی خودروی A۴ آئودی را در ادامه می‌بینید. این خودرو یک طراحی بسیار آشنا با تغییرات بسیار کمی در مقایسه با مدل قبلی خواهد داشت. تمام نسل‌های آینده A۴ در آینده کاملاً الکتریکی خواهند بود.

خودرو‌ی آئودی

هوندا CR-V ۲۰۲۳

خودروی CR-V پرفروش‌ترین مدل هوندا است و نسل جدید آن در حال توسعه است. نسل ششم خودروی CR-V اکنون در حال آزمایش است و این رندر نمای بیرونی آن را آشکار می‌کند.

هوندا CR-V ۲۰۲۳


بیشتر بخوانید


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.