حجت‌الاسلام غبیشاوی با تاکید بر نقش جوانان در ادوار مختلف، گفت: اگر قرار است مشکلات کشور حل شود باید به جوانان میدان داده شود.

حجت‌الاسلام و مسلمین عبدالحسین غبیشاوی خطیب جمعه آبادان در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته گفت به فرا رسیدن روز جوان اشاره کرد و گفت: کشور ما کشوری جوان است و با صلابت است که تا چند سال آینده مسئله جمعیت در آن جدی می‌شود.

امام جمعه آبادان به نقش جوانان در مبارزات انقلابی و پس از انقلاب و در دفاع از حرم‌های اهل اشاره کرد و به تاکیدات رهبر انقلاب بر مسائل جوانان به ویژه در حوزه ازدواج و مسکن تاکید کرد.

او گفت: دولت انقلابی باید به رفع مشکلات جوانان به ویژه در حوزه اشتغال همت گمارد.


حجت‌الاسلام غبیشاوی همچنین سالروز تاسیس بنیاد شهید به فرمان امام (ره) است با هدف رسیدگی به خانواده‌های شهدا پرداخت و رسیدگی شبانه روزی به امور خانواده شهدا و جانبازان با هدف صیانت از آرمان‌ها و ارزش‌های شهدا را خواستار شد.


خطیب جمعه آبادان در ادامه به شهادت دو پاسدار ایرانی در شام به دست صهیونیست‌ها اشاره کرد و گفت: اگرچه شهادت آرزوی مردان خدا است، اما شهادت این دو پاسدار اتفاقی ناگوار است و نشان می‌دهد امروز صهیونیست‌ها در اوج ضعف خود هستند و انتظار مردم ایران این است، پاسداران ایران اسلامی انتقام این جوانان را از رژیم صهیونیستی بگیرند.

 برگزاری میز خدمت

در حاشیه برگزاری نماز جمعه نیز خدمت منطقه آزاد اروند با حضور مدیر عامل این سازمان  در مصلی نماز جمعه خرمشهر برگزار شد.

محمد رضا اسکندری مدیرعامل سازمان منطقه‌ی آزاد اروند، در حاشیه برکزاری این میز خدمت از تلاش برای تعیین زمان ویژه برای رسیدگی به مشکلات مردم خبر داد.

او گفت: پیش از این در روز‌های دوشنبه دیدار‌های مردمی با منطقه آزاد اروند انجام می‌شد و تلاش می‌شود این دیدار‌ها دوباره ادامه پیدا کند و بتوان برای رفع مشکلات مردم اقدامات لازم را انجام داد

برچسب ها: نماز جمعه ، میز خدمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.