فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری ۳ سوداگر مرگ و کشف ۴۰۲ کیلو مواد افیونی در شهرستان زاهدان خبر داد.

سردار احمد طاهری گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی خود از فعالیت یک باند مسلح قاچاق مواد افیونی که قصد انتقال محموله مواد مخدر از شهرستان "زاهدان" به عمق کشور را داشتند مطلع و انهدام این باند را در دستور کار خود قرار دادند.

او گفت: جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر در این رابطه طی چند شبانه روز رصد و کنترل تحرکات اعضای این باند، سرانجام شب گذشته قاچاقچیان را که با یک دستگاه وانت تویوتا و یک دستگاه پژو ۴۰۵ در حال انتقال محموله موادمخدر در یکی از محور‌های فرعی حومه شهر زاهدان بودند رویت و به آن‌ها دستور ایست دادند.

به گفته فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان  سوداگران مرگ که خود را در چنگال قانون می‌دیدند با تیراندازی به سمت مأموران، قصد فرار از محل را داشتند که پس از طی مسافتی بر اثر آتش پر حجم تکاوران پلیس خودرو‌های آن‌ها زمین گیر و هر ۳ قاچاقچی به همراه یک قبضه سلاح کلاش با ۱۶ فشنگ جنگی دستگیر شدند.

سردار طاهری گفت: در این عملیات از خودرو‌های توقیفی ۴۰۲ کیلو و ۱۰۰ گرم انواع مواد افیونی شامل ۳۷۱ کیلو تریاک، ۱۸ کیلو هروئین و ۱۳ کیلو حشیش کشف شد.

او با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی گفت:کارکنان انتظامی با تمام توان در گلوگاه‌ها و معبر‌های انتقال مواد مخدر در سطح استان حضوری فعال دارند و در راه مبارزه با قاچاق این مواد خانمان سوز از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار