معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز از خدمات دهی ١٢ دستگاه اتوبوس گردشگری در قالب تور گردشگری از کمپ‌های نوروزی و اماکن گردشگری و زیارتی و استقرار تاکسی‌های گردشگری در ٧ نقطه شهر خبر داد.

هادی شه دوست شیرازی گفت: ۶ دستگاه اتوبوس گردشکری از مسیر پایانه شهید دستغیب، میدان شهدا، مجموعه زندیه، بوستان آزادی، باغ ارم، دروازه قرآن، حافظیه، سعدیه و بالعکس به مسافران نوروزی خدمات ارائه می‌دهند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز می‌گوید: ۶ دستگاه اتوبوس در قالب تور گردشگری از کمپ‌های نوروزی زیبا شهر و باغ جنت در ۲ نوبت صبح و عصر به مسافران مستقر در این کمپ‌ها خدمات خواهند داد.

به گفته او، حرکت اتوبوس‌ها در نوبت صبح از ساعت ٩ و عصر از ساعت ١۵:٣٠ انجام می‌شود.

او گفت: باغ عفیف آباد، باغ ارم، حافظیه، سعدیه، بازاروکیل، پشت ارگ کریم خان، حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، ۷ نقطه‌ای است که تاکسی‌ها مستقر خواهند شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شهرداری شیراز گفت: برنامه‌های نوروزی معاونت حمل و نقل و ترافیک در ٨ بخش حمل و نقل مسافر، خدمات مراکز معاینه فنی و ایستگاه‌های سوخت سی ان جی، ایمن سازی معابر، پارکینگ‌های عمومی، محدودیت‌های ترافیکی، مدیریت کنترل ترافیک، آموزش و ترویج فرهنگ ترافیک و نظارت پیش بینی و هماهنگی‌های لازم در این بخش‌ها برای استقبال از مسافران نوروزی انجام شده است.

هادی شه دوست شیرازی آماده سازی ۴ پایانه مسافربری برون شهری شیراز را از دیگر اقدامات این حوزه در بخش حمل و نقل مسافر عنوان کرد و گفت: پایانه‌های علی بن حمزه (ع)، شهید کاراندیش، مدرس و امیرکبیر با تلاش همکاران ما در سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر آماده سازی شده و متفاوت از سال‌های گذشته پذیرای مسافران در نوروز ١۴٠١ خواهند بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار