نامه تشکل های دانشجویی به استاندار همدان

تشکل‌های دانشجویی استان همدان،در نامه‌ای، از استاندار خواستند،با شفاف سازی به سوالات انقلابیون، نخبگان و فعالان دانشجویی استان پاسخ دهد.

در نامه تشکل های دانشجویی به استاندار همدان آمده است: با توجه به روز‌های پایانی سال و گذشت ۱۵۰ روز از فعالیت در استان  تشکل های دانشجویی سوالاتی دارند و خواستار پاسخ به آن ها هستند.

پرسش های دانشجویان به شرح ذیل است:

۱- با عنایت به ظرفیت‌ها و توانمند‌ی های مختلف طبیعی، صنعتی و نیروی کار متخصص، الگو‌ی پیشرفت و توسعه‌ی اقتصادی مد نظر حضرتعالی و تیم همراه شما دارای چه مبنا یا مبانی مشخصی است؟ چه راهکار‌هایی برای مقابله با بحران‌های موجود در استان دارید و اساسا مهمترین بحران‌هایی که استان همدان با آن مواجه است را چه می‌دانید؟

۲- آیا برنامه مشخصی در زمینه ها‌ی اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی به‌صورت کلان تدوین و نگارش شده است یا خیر؟ در
صورت تدوین، لطفا در بازه‌ی تعیین شده) طی ۱۵ روز آینده (منتشر فرموده و در صورت عدم نگارش، دلایل عدم نگارش را با
گذشت پنج ماه از زمان انتصاب خود ذکر نموده و بنا بر مطالبه‌ی مقام معظم رهبری یک بازه‌ی زمانی جهت تدوین و انتشار آن
تعیین بفرمایید.

۳- با توجه به تذکر صریح رهبر معظم انقلاب اسالمی و هشدار چند باره‌ی نماینده محترم، ولی فقیه در استان) تقریبا هر هفته از
تریبون نماز جمعه (و همچنین دلسوزان استان مبنی بر عدم دخالت جریان‌های سیاسی و نمایندگان مجلس در انتصابات و وجود حرف و حدیث ها‌ی فراوان مبنی بر دخالت تنی چند از نمایندگان مجلس در انتصابات استان، خواهشمندیم روند انتصاب و گزینش صورت گرفته مدیران در اداره کل‌های آموزش و پرورش، صنعت معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، مسکن و شهرساز‌ی و کار و رفاه اجتماعی را به صورت شفاف منتشر فرموده و با مردم استان در میان بگذارید. خواهشمند است برنامه‌های اجرایی و عملیاتی عزیزانی که به عنوان مدیرکل در ادارات نامبرده منصوب شده اند را منتشر فرموده و بفرمائید رصد عملکردی این عزیزان توسط چه کمیته و نهادی در استانداری در حال انجام است؟

۴- به خوبی می‌دانیم که روند تغییر در بدنه‌ی مدیران کشور به کندی در حال انجام است و به تبع استان همدان نیز از این قاعده مستثنی نیست، اما باتوجه به ظرفیت سرشار نیروی انسانی متخصص و مجرب موجود در استان همدان، علت عدم تغییر تعداد زیادی از مدیران کل حاضر، استانداری را با توجه به تذکر ریاست محترم جمهوری مبنی بر عدم به کارگیری مسببان وضع موجود را به صورت تفصیلی توضیح فرمائید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار