مسئول بسیج سازندگی استان زنجان گفت: نوروز امسال ۷۰۰ گروه جهادی اقدام به خدمت رسانی به ساکنین مناطق محروم زنجان خواهند کرد.

سرهنگ پیری بااشاره به خدمت رسانی به ساکنان مناطق محروم در ایام نوروز با مشارکت  گروه‌های جهادی،گفت: گروه‌های جهادی به ویژه طی یک دهه اخیر، در فواصل زمانی مختلف و حتی ایام تعطیلات، نسبت به اجرای اردو‌های جهادی در عرصه‌های مختلف (عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، اشتغال، بهداشت و سلامت، آموزش علمی و تحصیلی، کشاورزی، ورزشی، بحران و...) در مناطق محروم و کم برخوردار شهری و روستایی  خدمات گسترده و متنوعی به جامعه هدف  ارائه می‌دهند و این اردو‌ها صرفا محدود به ایام تابستان نیست.

او می گوید: اردو‌های جهادی در ایام نوروز هرساله در بازه زمانی ۲۰ اسفند الی ۱۵ فروردین ماه برگزار می‌شود و امسال نیز بیش از ۷۰۰ گروه جهادی به صورت جغرافیا محور و محله محور در این اردو‌ها فعالیت خواهند کرد که عمده فعالیت این گروه‌ها درقالب تأمین و اهداء البسه، کفش، بسته‌های عیدانه و معیشتی برای نیازمندان ساکن در مناطق محروم شهری و روستایی زنجان  خواهد بود.

مسئول بسیج سازندگی استان زنجان گفت: برای انسجام و هماهنگی بهتر و بیشتر گروه‌های جهادی با یکدیگر، قرارگاه‌های جهادی نوروز در تمام شهرستان‌های استان زنجان فعال خواهند بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.