مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان در آستانه سال نو و عید نوروز از تولید و تامین برنامه های متنوع و شاد برای ایام تعطیلات نوروزی خبر داد.

لطیفی در خصوص برنامه‌های تلویزیونی گفت: شبکه اشراق برای لحظه تحویل سال نو ویژه برنامه نوروز گلی را تدارک دیده است که در ساعات پایانی سال ۱۴۰۰ همراه مخاطبان خواهد بود. 

او می گوید: پخش زنده مراسم تحویل سال نو، بیانات نوروزی رهبر معظم انقلاب، ارتباط با گزارشگران آزاد شهر‌های استان، معرفی موسیقی محلی، فرهنگ بومی و آداب و رسوم نوروزی مناطق مختلف استان، ارتباط با سایر مراکز استانی، موسیقی و سرود‌های شاد و مفرح از بخش‌های متنوع این ویژه برنامه خواهد بود.

مدیرکل صدا وسیمای مرکز زنجان گفت: نوروز بایرامی عنوان دیگر ویژه برنامه‌ای است از اول تا سیزدهم فروردین از ساعت ۲۱ شب اوقات شادی را برای بینندگان به ارمغان خواهد آورد.

لطیفی می گوید: بهار نغمه سی با موضوع معرفی آداب، رسوم، اماکن تاریخی استان و موسیقی بومی و برنامه نغمه لر با بخش‌های شاد موسیقی سنتی، شادی بخش روز‌های بهاری می‌شود.

او گفت: برنامه‌ی اولدوز و ائویمیز هم در ایام تعطیلات نوروزی به صورت زنده از شبکه استانی اشراق  پخش خواهد شد.

مدیرکل صدا و سیمای زنجان  به دیگر برنامه‌های تأمینی شبکه اشراق اشاره کرد و گفت: پخش روزانه ۲ فیلم سینمایی، یک سینمایی ویژه نوجوان و سریال تلویزیونی ددمان، تولید مرکز زنجان درکنار مستند‌های نوروزی و ده‌ها سرود و وله بهاری دیگر در نوروز ۱۴۰۱ در لیست برنامه‌های شبکه اشراق گنجانده شده است.

رئیس رسانه استانی در خصوص برنامه‌های رادیو گفت: شبکه استانی صدا هم با ویژه برنامه نوروز گلی حال و هوای تحویل سال را به سمع شنوندگان می‌رساند.

لطیفی می گوید: اولکه میزه بهار گلیپ، یک پیام یک ترانه و حریر سخن، مسابقه مشاعره با حال و هوای بهار از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در صدای مرکز زنجان است.

او گفت: همچنین سایر برنامه‌های روتین مانند دوزدان، هوش باش، قندو عسل و دلخنده با رویکردی بهاری و نوروزی پخش خواهد شد.

لطیفی در خصوص بخش‌های خبری گفت: معاونت اطلاعات و اخبار مرکز هم با تولید و پخش ۲۰ مورد گزارش ویژه در قالب مستند خبری به منظور معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان در قالب مستند خبری سفرنامه و تولید ۲۰ مورد گزارش از دفاتر خبری شهرستان‌ها در همین قالب در مجموع به مدت کل ۱۰۰ دقیقه همراه مخاطبان خود خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.