رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: آمار واکسیناسیون دز سوم و واکسیناسیون کودکان بالای ۵ سال در استان سیستان و بلوچستان، به هیچ وجه راضی کننده نیست.

هاشمی شهری گفت: بر اساس مصوبات ستاد کرونای استان، تشکیل تیم‌های سیار واکسیناسیون و حضور در حاشیه شهرها، بازارها، مساجد، اماکن پرتردد و مناطق صعب العبور یکی از اقدامات دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به منظور افزایش پوشش واکسیناسیون است.

او گفت: تاکنون هزاران نفر از هم استانی‌های عزیز توسط این تیم‌های سیار واکسینه شده اند.

به گفته هاشمی  شرایط خاص نگهداری و آماده سازی واکسن کرونا و همچنین متنوع بودن سبد واکسیناسیون یکی از مشکلات تشکیل و فعال سازی تیم‌های سیار واکسن کروناست و به همین دلیل از هم استانی‌ها می‌خواهیم تا برای حفظ سلامت خود و دیگران و با صرف اندکی از وقت خود به مراکز تجمعیعی واکسیناسیون، مراکز خدمات جامع سلامت و پایگاه‌ها و خانه‌های بهداشت که مشغول ارائه خدمات واکسیناسیون هستند مراجعه کنند.

او گفت: در حال حاضر علاوه بر ۷ پایگاه تجمیعی و ۵۸ مرکز جامع سلامت، تمامی پایگاه‌های سلامت و خانه‌های بهداشت در محدوده تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برای تزریق واکسن فعال هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: هم استانی‌ها در هر جای استان که هستند می‌توانند برای اطلاع از نشانی و ساعت کار مراکز واکسیناسیون ۳ دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، زابل و ایرانشهر، علاوه بر تلفن‌های ۱۹۰ و ۴۰۳۰ به پایگاه‌های اطلاع رسانی این ۳ دانشگاه نیز مراجعه کنند.

شهروندان زاهدان هم می‌توانند با استفاده از برنامه‌های کاربردی ایرانی از قبیل "نشان" و "بلد" که بر روی تلفن‌های همراه نصب می‌شوند، از نشانی و ساعت کار نزدیکترین مرکز واکسیناسیون به محل کار و زندگی خود مطلع شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار