مدیر کل دامپزشکی کردستان گفت: با شکایت واحد حقوقی این اداره کل دو واحد عرضه فرآورده‌های خام دامی به علت عرضه فرآورده فاسد پلمب شدند.

دکتر مجتبی ورمقانی گفت: در راستای اجرای طرح تشدید ویژه ایام نوروز، اکیپ‌های بازرسی بهداشتی دامپزشکی در شهرستان‌های سنندج و قروه با دو مرکز که اقدام به عرضه فرآورده‌های غیر قابل مصرف و فاسد کرده بودند برخورد قانونی شد.

مدیر کل دامپزشکی کردستان گفت: اکیپ بازرسی ستادی بهداشت عمومی در شهرستان سنندج در هنگام بازرسی ۴۵ کیلو گرم مرغ غیر قابل مصرف را ضبط کردند.

او می گوید:در شهرستان قروه نیز متصدی مرکز که بار‌ها و بار‌ها در خصوص تخلف‌های بهداشتی مورد پیگرد قانونی قرار گرفته بود، این بار نیز  در بازرسی ها ضبط ۲۰۰ کیلو گرم مرغ فاسد و  غیر قابل مصرف را در این مرکز ضبط کرده  که این اقدام منجر به فحاشی و حمله با سلاح سرد به بازرسان بهداشتی دامپزشکی شد که با دخالت اعضای اکیپ دامپزشکی و ورود بازپرس و نیروی انتطامی این فرد بازداشت شد.

ورمقانی می گوید: هر دو مرکز با دستور مراجع قضایی پلمب شدند.

مدیر کل دامپزشکی کردستان از هم استانی‌ها درخواست کرد فرآورده‌های خام دامی را با تاریخ تولید و مصرف و مهر و برچسب دامپزشکی و از مراکز معتبر تهیه گنند و موارد مشکوک در این زمینه را به شبکه‌های دامپزشکی شهرستان‌ها و یا از طریق تماس با سامانه ۴ رقمی ۱۵۱۲ اداره کل دامپزشکی استان کردستان اطلاع رسانی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.