نماینده ائتلاف صادقون:

حضور رژیم صهیونیستی در شمال عراق گسترش یافته است

نماینده ائتلاف صادقون در واکنش به حمله موشکی به مقر موساد در اربیل تاکید کرد حضور رژیم صهیونیستی اخیرا در مناطق شمال عراق گسترش یافته است.

نماینده ائتلاف صادقون حضور گسترده رژیم صهیونیستی در شمال عراق را تهدیدی برای کشور‌های همسایه و موجب نگرانی حاکمیت و امنیت ملی عراق دانست.

به گزارش پایگاه خبری المعلومه؛ علی الجمالی نماینده پارلمان عراق و عضو ائتلاف صادقون تاکید کرد حضور رژیم صهیونیستی اخیرا در مناطق شمال عراق گسترش یافته است.

الجمالی گفت: وجود مراکز اسرائیلی در اربیل تهدید آشکار کشور‌های پیرامون است و حضور اسرائیل در عراق اخیرا با توجه به سکوت دولت گسترش یافته است.

الجمالی مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق را مسئول حضور پایگاه‌های اسرائیلی در شمال عراق دانست و خاطر نشان کرد: حضور اسرائیل در عراق موجب نگرانی حاکمیت و امنیت ملی این کشور است.

دیروز «ابوالاء الولائی» دبیرکل گردان‌های سیدالشهدا عراق با اشاره به پاسخ موشکی ایران به اقدامات جنایت‌کارانه رژیم صهیونیستی در توییتی ضمن تبریک درخصوص موفقیت‌آمیز بودن این عملیات نوشت: «در کردستان عراق بیش از ۲۰ پایگاه استراتژیک و تاکتیکی صهیونیستی وجود دارد که عملیات‌های امنیتی انجام می‌دهد، این پایگاه‌ها در این منطقه سرمایه‌گذاری می‌کنند و اموال صهیونیست‌ها را در آن افزایش می‌دهند. بیش از ۴ هزار اسرائیلی در اقلیم وجود دارند و حتی میان اربیل و تل‌آویو خط مستقیم هوایی نیز برقرار شده است.»

بامداد روز یکشنبه گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران برای گرفتن انتقام دو تن از مستشاران نظامی ایران در سوریه مواضع راهبردی رژیم صهیونیستی در اربیل عراق را با موشک بالستیک هدف قرار دادند. مقامات اربیل وجود این مراکز را تکذیب کردند، اما خبرنگار المیادین در بغداد تایید کرد منابعی وجود فعالیت موساد در اقلیم کردستان عراق را تایید می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۶:۰۲ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
درود خداقوت بر مقاومت اسلامی امت یکپارچه حزب الله ای جبهه مقاومت اسلامی امت حزب الله متحد و یکپارچه در جهان اسلام ناب محمدی بی درنگ و بدون هیچگونه صبری واکنش سریع همانند حملات پی در پی به داعش خبیث که دست پرورده صهیونیستها و آمریکایها و سعودیهای خائن ملعون بودند و نابود و متلاشی و فروپاشی شدند در عراق و سوریه باید همانند داعش متلاشی و نابود و منهدمشان کنید ای صهیونیستها و آمریکایها رو در عراق چرا که اگر صبر کنید همانند سرطان وخیم و ویروس منحوس کورناهای مختلف گسترش می یابند و جهان اسلام باید هزینهای بسیار بسیار بسیار سخت سنگین جانی مالی وخیمی باید پرداخت کند برای بیرون راندن و نابودیشان بی معطلی همگیشان را نابود منهدم و دور کنید این جاسوسان فتنه گران توطئه گران نفاق برانگیزان شیطاطین کافر ملعونین صهیونیستی آمریکایی سعودی را . و من الله توفیق . نصر من الله و فتح قریب و بشرالمومنین . والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار