مراکز موساد در اربیل هدف حمله موشکی قرار گرفتند+ فیلم

منابع خبری از شنیده شدن صدای انفجارهای مهیب در اربیل عراق در ساعات اولیه امروز و هدف قرار گرفتن چندین مرکز متعلق به رژیم صهیونیستی خبر دادند.

رسانه‌های خارجی می‌گویند دستکم ۶ موشک از خاک ایران مناطقی در اربیل عراق را هدف قرار داده‌اند. به گفته منابع غیررسمی، این حمله حدود ساعت ۱:۲۰ بامداد رخ داده است.

منابع محلی اعلام کردند دقایقی پس از نیمه شب، صدای انفجار‌های مهیبی در اربیل عراق شنیده شد و ده‌ها انفجار این شهر را لرزاند.

شبکه خبری المیادین هم به نقل از خبرنگار خود اعلام کرد اطلاعات اولیه نشان می‌دهد پایگاه نظامی آمریکا در نزدیکی فرودگاه اربیل هدف حمله چند موشک قرار گرفته است. 

مقامات آمریکایی در گفتگو با رسانه‌ها هدف قرار گرفتن پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق یا کنسولگری این کشور در اربیل را در این حملات انکار کرده‌اند. در این میان، برخی منابع خبری از جمله صابرین نیوز گفته‌اند دو مرکز آموزشی پیشرفته متعلق به سازمان جاسوسی اسرائیل (موساد) در اربیل مورد حمله قرار گرفته‌اند.

چندین مقام آمریکایی به وال‌استریت ژورنال گفته‌اند حمله موشکی ایران احتمالا به تلافی حمله هوایی روز دوشنبه اسرائیل به حومه دمشق بوده که در آن دو نیروی سپاه پاسداران جان خود را از دست دادند.

یک مقام آمریکایی دیگر که نخواست نامش فاش شود نیز به خبرگزاری رویترز گفته حمله موشکی رخ داده به اربیل از خاک ایران انجام شده است.

خبرنگار الجزیره گزارش نیز داد این حمله موشکی، ساختمان جدید کنسولگری آمریکا در اربیل واقع در جاده «صلاح الدین» را هدف قرار داده اما یک مقام دولتی آمریکا اعلام کرد هیچ شواهدی وجود ندارد که نشان دهد کنسولگری آمریکا در اربیل هدف حمله موشکی دیشب بوده است.

همزمان با حملات موشکی در اربیل، صابرین نیوز از پرواز شدید هواپیماهای آمریکایی‌ها در آسمان این منطقه خبر داد و اعلام کرد گیرنده‌های سامانه ناوبری نظارتی ADS-B در حریم هوایی اربیل که در زمینه ترافیک هوایی تخصص دارد متوقف شد.

همزمان با آتش‌سوزی در پایگاه نظامی آمریکا در نزدیکی فرودگاه اربیل، آژیر‌های خطر در کنسولگری آمریکا در این شهر به صدا درآمد.

صابرین نیوز با انتشار تصاویری اعلام کرد دست‌کم ۱۴ موشک ۱۲۲ میلی متری گراد به پایگاه نظامی آمریکا در نزدیکی فرودگاه اربیل اصابت کرد.

فعال شدن آژیر‌ خطر در سفارت آمریکا در بغداد

صابرین نیوز با انتشار فیلمی از شنیده شدن صدای آژیر خطر در سفارت آمریکا در بغداد خبر داد.

پس از شنیده شدن آژیر‌های خطر در داخل سفارت آمریکا در منطقه سبز بغداد، دروازه‌های سفارت آمریکا بسته شدند و آماده باش کامل در پایگاه‌های نظامی در عراق اعلام شد.

نیرو‌های امنیتی کُرد با اعلام آماده‌باش، تمام راه‌های منتهی به فرودگاه اربیل، پایگاه الحریر و مجتمع صلاح الدین را به طور کامل بستند.

صابرین نیوز با انتشار تصاویری اعلام کرد پس از پرواز ناشناس پهپاد، صدای تیراندازی شدید در آسمان اربیل به گوش می‌رسد. پرواز‌ها نیز در فرودگاه اربیل متوقف شدند.

کانال خبری النجباء نیز به نقل از شبکه ماهواره‌ای خود گزارش داده است که حمله به پایگاه‌های آمریکایی در اربیل به واسطه ۶ موشک بالستیک فتح ۱۱۰ صورت پذیرفته است.

صابرین نیوز: مراکز موساد در اربیل هدف حمله موشکی قرار گرفته‌اند

صابرین نیوز به نقل از منبع امنیتی نوشت، دو مرکز آموزشی پیشرفته متعلق به موساد اسرائیل (سرویس جاسوسی رژیم اشغالگر صهیونیستی) در اربیل مورد حمله موشکی بالستیک قرار گرفتند.

خبرگزاری رویترز به نقل از یک مقام آمریکایی اعلام کرده است: هیچ تلفاتی در میان سربازان آمریکایی در پی حمله به اربیل عراق وجود ندارد.

صابرین‌نیوز با اعلام «ساعت ۱:۲۰ دقیقه بامداد، زمان برخورد موشک‌ها به پایگاه اسرائیلی در اربیل» نوشت: «این زمان به هیچ‌وجه تصادفی نیست!»

ساعت ۱:۲۰ دقیقه بامداد، زمان برخورد موشک‌ها به پایگاه اسرائیلی در اربیل

کانال خبری النجباء نوشت، درحالی که مسئولان کاخ سفید مدعی هستند در حمله به اربیل هیچ نیروی آمریکایی کشته نشده است، رصد پرواز‌ها از پرواز یک هواپیمای C۱۷ آمریکایی (هواپیمای آمبولانس) از پایگاه نیروی هوایی «رامشتاین» به سمت اربیل حکایت دارد.

حرکت هواپیمای آمریکا برای انتقال مجروحان حمله موشکی به اربیل

مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق اعلام کرد نیرو‌های امنیتی ما حمله اربیل را بررسی خواهند کرد و با هر گونه آسیب رساندن به امنیت شهرهایمان و امنیت شهروندانمان مقابله خواهیم کرد.

در همین حال، گروه رسانه‌ای امنیتی شورای وزیران عراق اعلام کرد که نیرو‌های امنیتی این کشور تحقیقات خود را در مورد بمباران شهر اربیل آغاز کرده اند.

تخریب مقر موساد در جاده صلاح الدین در پی حمله موشکی بامداد امروز

المیادین به نقل از منابع مطلع عراقی اعلام این بمباران با چندین موشک بالستیک دقیق انجام شد که دقیقاً به پایگاه موساد اصابت کرد.

مقر موساد در جاده‌ی صلاح الدین ویران شد و چندین کشته و زخمی برجای گذاشت.

مدیر دفتر المیادین در بغداد همچنین اعلام کرد به احتمال زیاد این بمباران پاسخی به شهادت افسران ایرانی در بمباران رژیم صهیونیستی در سوریه بوده است. در این حمله، هیچ مرکز عراقی یا آمریکایی در منطقه کردستان هدف قرار نگرفت. این عملیات پاسخ به عملیات قبلی اسرائیل علیه ایران بود که از منطقه کردستان عراق برنامه ریزی شده بود.

خبرنگار المیادین در بغداد همچنین اعلام کرد منابعی وجود فعالیت موساد در اقلیم کردستان عراق را تایید می‌کنند و، اما مقامات اربیل این موضوع را تکذیب می‌کند. بمباران مقر موساد می‌تواند پیامی برای طرف‌های غربی باشد که امنیت ایران را از طرق مختلف تهدید می‌کنند.

واکنش ها به حمله موشکی به اربیل

مسعود بارزانی، رهبر حزب دمکرات کردستان در واکنش به این حمله گفت حمله بزدلانه به اربیل جنایت علیه بشریت است. با دروغ و فریب نمی‌توان حقیقت و نیات مهاجمان را کتمان کرد. من از مردم کرد می‌خواهم در مقابل این تهدید‌ها و حملات صبور باشند.

دفتر نمایندگی سازمان ملل متحد در عراق امروز یکشنبه حملات موشکی به استان اربیل را محکوم کرد و آن‌ها را «توهین»  توصیف کرد.

مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق نیز در واکنش به این حمله در یک پیام توئیتری گفت: ««اربیل زیر آتش خیانت و خسران؛ و زیر درد گرسنگی. گویی کرد‌ها عراقی نیستند. کرد‌ها به منزله ریه عراق و بخشی لاینفک از آن هستند. اربیل جز برای اعتدال، حاکمیت و استقلال زانو نخواهد زد.»

محمد الحلبوسی، رئیس مجلس عراق حمله به اربیل را حمله به حاکمیت عراق و امنیت همه شهروندان آن دانست آن را محکوم کرد.

کاخ سفید نیز در این باره اعلام کرد: هدف قرار دادن اربیل عراق توسط ایران، منجر به صدمه به شهروندان یا تأسیسات آمریکایی نشده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۳۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیدی
۲۳:۰۱ ۰۷ مهر ۱۴۰۱
ایران تا اربیل که بیخ گوش ایرانه و بزرگترین خیانت در حق ایران و ایرانی انجام میده با خاک یکسان نکنه آرامش در داخل کشور نداره این موزع را همه میداند عراق همیشه به ایران خیانت کرده و باز هم میکنه اگه دست عسلی تو دهنش بزاری گاز میگیره بخصوص‌ بارزانهای بیشرف که سگ‌های اسراعلی و امریکاین برترین خیانت به ایران را انجام دادند بارزانی ها
Iran (Islamic Republic of)
Mehdihasani
۲۰:۰۶ ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
دستمریزاد تا آخرین نفر نسل دشمنان ایران اسلامی را از روی زمین جمع خواهیم کرد
Iran (Islamic Republic of)
مجیدسرلک
۲۲:۱۴ ۲۵ فروردين ۱۴۰۱
سلام‌برملت‌فهیم‌وباغیرت ایران‌وخسته نباشیدبه‌دلاورمردان سخت کوش‌سپاه‌ ماهرنقطه‌ای‌که‌دران‌برعلیه‌ملتمان تعرض کنندمثل‌اب خوردن باخاک یکسانش میکنیم‌وازاین‌داستانهای چرت‌وبیهوده گوشمان‌بدهکازنیست
Iran (Islamic Republic of)
رضا قارامحمد
۱۱:۴۲ ۲۰ فروردين ۱۴۰۱
سربلند باشید سپاهیان اسلام انشاالله نابودی این رژیم جعل و خونخوار را شاهد باشیم الهی آمین
Iran (Islamic Republic of)
مهدی جمشیدی
۰۲:۴۰ ۲۷ اسفند ۱۴۰۰
سلام علیکم دمتون گرم باز هم به دشمنان اسلام و بشریت اسرائیل حمله کنید کاش ما همگی موشک داشتیم هر ایرانی یه موشک توسر این حرامی ها می زد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۸ ۲۶ اسفند ۱۴۰۰
جانم فدای وطن تنها مانده ام در میان این همه نامرد
جانم فدای رهبرم که بجز خدا از کسی فرمان نمیگیرد
و ای جانم به غرش این موشکهای وطنی خالص
اسرائیل زنا زاده یک شب ساعت ۱:۲۰دقیقه که داری خواب کودک کشی میبینی،با بارانی از موشک به خواب ابدی می‌فرستیمت
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۹:۰۲ ۲۵ اسفند ۱۴۰۰
دمتون‌گرم‌بچه‌های‌سپاه‌انتقام‌حاج‌قاسم‌بگیرید‌هرطورشده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۴ ۲۵ اسفند ۱۴۰۰
بزنید بی ناموسها رو داغون کنید.
حالا کارشون به جایی رسیده که برای ما گردنکشی میکنند.
باید ایران ولشون میکرد تا داعش اسفالتشون کنه.
United States of America
پویا
۲۱:۰۳ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
دقیقا زمانی که همه دنیا سر برجام به توافق رسیده و امریکا میخواد منبع نفتیش از روسیه رو به ایران تغییر بده. حتی امریکا با شرایط روسیه سر برجام موافقت میکنه و همه چی داره به صلح و روابط بهتر با اروپا و وارد شدن ارز بسیار بسیار زیاد به کشور میشه. ما همچین حمله ای کردیم؟ نه که بد باشه از لحاظ امنیتی درسته ولی از لحاظ سیاسی خیلی ناشی گری کردیم.
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۷:۳۵ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
عجب تحلیلگری هستی — برو در روزنامه سرمقاله بنویس !
Iran (Islamic Republic of)
جعفر
۰۱:۲۵ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
ماشاالله سپاه عشق کردیم دمشون گرم ❤️❤️❤️
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۰ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
دوستان،
من تونستم بمب اتم بسازم. ۳ روز طول کشید. برای چهارشنبه سوری. شعاع انفجارش ۵۰۰ کیلومتره. ساعت ۱۲ فرداشب، میندازم روی اسراییل.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۳ ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
روزنامه یدعیوت آحارانوت فاش کرده در حمله موشکی سپاه ۱۲۰۰ صهیونیست هلاک شده.واقعا دست مریزاد
United States of America
ناشناس
۲۰:۳۳ ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
ظریف خدا اجدادتو بیامرزه درود بر شرفت
فایل صوتی
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۷:۴۳ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
اینها همه اش عبرت است بجز خودمان نباید به دیگران ( بیگانگان ) اعتماد کرد و دلگرم شد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۲ ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
ما منتطریم اونا بزنن بعدش ما چند تا موشک میزنیم بهشون.بیاین اول ما بزنیم یه بار عم شده
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۷:۵۱ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
دمت گرم موافقم . تو ایرانی اصیل از جنس آریوبرزن و سلیمانی هستی باغیرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۸ ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
بفرما:
۱_ ماتیس داتریس از عوامل رژیم صهیونیستی مستقر در فرودگاه اربیل
۲_ اسمیت از عوامل رژیم صهیونیستی مستقر در فرودگاه اربیل
۳_ آدام باتلر مسئول هماهنگی ترددات در فرودگاه اربیل
۴_ شاوول فرمانده رژیم در فرودگاه اربیل
۵_ ملیس رابرت با اسم مستعار آفنیز یهودی مستقر در فرودگاه اربیل
۶_ جونی از عوامل مستقر در فرودگاه
۷_ جونز از عوامل مستقر در فرودگاه
۸_ گابریل تالکر عضو موساد در اربیل
۹_ مارک زال از مدیر شرکت اقتصادی پوششی
Germany
ناشناس
۱۳:۴۲ ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
ای جانم. آفرین که از خاک وطنم دفاع می کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
فناوری ماهواره نون تو سفره نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
کشورهای پیشرفته هر چی دارن از دانش دارن نه بیسوادی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۲ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
نون تویه سفره باشه اما یه گردن کلفت بیاد خونه ات و نزاره نون بخوری خوبه؟!؟ نون باشه و عین موش باهات رفتار کنن خوبه؟!؟ سعی کن اگرم گرسنه هستی یه شیر گرسنه باشی نه یه موش کوچولو و داغون...
Iran (Islamic Republic of)
هوشنگ مرادی
۲۳:۲۳ ۰۱ فروردين ۱۴۰۱
امنیت و اقتدار نون میاره نه ضعف و حقارت !
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۸:۰۰ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
آنهایی که دارند از همین راه بدست آورده اند . برو مطالعه کن هموطن — مگر نمی بینی ایشان از پرتاب ماهواره عصبانی اند !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
سلام و درود بر ذوالفقار حیدر
زنده باد مدافعان وطن دشمن بداند ایران نه عراق است نه سوریه نه یمن نه اوکراین نه افغانستان
سربازان وطن همیشه بیدارند
زنده باد وطن سلام بر امنیت
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۱:۴۵ ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
دم بچه های سپاه گرم که امروز با اقتدار این لاشخورها ی آمریکا بی اسراییلی را میکوبند اکراین افغانستان عراق باید درسی شود برای غرب گرایان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
نیروهامون رو تو کشور خارجی زدن ->> پایگاهشون رو تو کشور خارجی زدیم
اگه نیروهامون رو تو ایران میزدن->>ما هم پایگاهاشون رو تو اسراییل میزدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
حمله به شهدای هسته ای تو کابل بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
حمله ایکه یک گربه هم زخمی نشه چه فایده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۰ ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
جانم ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۸ ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
جانم ایران
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته آ
۰۷:۱۳ ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
اسرائیل که جوانان رشید و دلیر ایران را شهید و مجروح میکنه حقش هست که جوانان رشید و دلیر ایران با موشک آن کشور رابزنن چون اسرائیل خیلی ننر وبی شرم شده
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۶:۵۶ ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
درود خداقوت بر دلاور مردان مرد مدافعان جبهه های مقاومت اسلامی یکپارچه و متحد قدرتمند مقتدر در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قدرتمند مقتدر مستقل مردمی باد . ولی چرا در ساعت نیم شب ۱:۲۰ بامدادحمله کردیت به ساختمانهای اداری جاسوسی موساد صهیونیستی خبیثان نکبتان خب تمامی کادر اداریشون غروب که میشه میروند به خانه هاشون و اون مکانها جز نگهبانی و خدمات چیان افراد اندک کسی در آن مکانها وجود نداشته اند که خسارات جسمی جانی تلفات جانی هم بدهند این صهیونیستهای ملعونین ، باید این موشکها رو در وسط روز پرتاب می کردید که همه کادر اداری صهیونیستها در اون ساختمانها همگیشون حضور داشتند تا خسارات جانی فراوانی به دشمنان بشریت می زدیت الان بیشتر شما خسارات مالی بهشون زده ایت و برای صهیونیستهای بسیار ثروتمند در جهان خسارات مالی عددی حساب نمی شود امید که در آینده ساعات حمله های موشکیتان را در زمانهایی قرار دهید با اشراف اطلاعاتی دقیق که به غیر از خسارات مالی فراوان خسارات جسم جانی فراوانی را هم به صهیونیستهای خبیث شیطان صفت غاصب کافرین جنایتکاران تروریستهای جهنمی وارد کنید . و من الله توفیق . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
چه نکته ای جالبی
Venezuela (Bolivarian Republic of)
مفرد مذکر غائب
۰۶:۳۳ ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
دم بچه های سپاه گرم❤️
United States of America
ناشناس
۰۶:۰۸ ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
به امید روزی که صهیونیست ها هم مانند صدام به درک واصل بشوند
ظلم پایدار نمیمونه
خدایا ممنونیم که این نعمت گرانبهای سپاه را به ما دادی
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۰۳:۰۵ ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
حقشونه.صبر ما هم حدی داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۹ ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
باریکلا...خیلی عالی...دلمون آروم شد...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۸ ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
ملت شیر می‌خواند نه روبا آفرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۷ ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
آفرین کوتاه نیا موشک جواب موشک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۴ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
هیچ کس باز کشته نشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۱ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
هه این که چیزی نیست اون همه بدبختی که ما توی این چند سال تو تحریم کشیدیم این اندازه ی یه ناخن از اون زجر ها هم نیست
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر آمریکا
۲۳:۲۲ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
ما در مورد فرزند کمتر زندگی بهتر اشتباه کردیم و از خداوند طلب عفو کردیم در مورد بمب اتم هم اشتباه می کنیم و باید داشته باشیم ولی قانون بزاریم بر ای نابودی ارتشهای دشمن استفاده شود و همچنین مقابله به مثل همین از اوکراین و لیبی و ... عبرت بگیریم الانم که حمله نمیکنن صد درصد نمیدونن داریم یانه (بمب اتم)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
ما بمب اتم نداریم و نخواهیم داشت. ممکن نیست بشه این بمب را فقط برای دشمن استفاده کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۱ ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
داریم و ایشالا بیشترش خواهیم کرد به کوری چشم تو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۴ ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
ساخت بمب اتم حرام هست چون به بیگناهان زیادی اسیب میزنه
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۲۳:۱۶ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
مستقیم خود اسراییل بزنید یه سره کنید
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم
۲۳:۱۱ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
سلام استاد هیات علمی دانشگاه هستم خدا رو شکر شرایط خوبی دارم ولی مدتی هست حسرت میخورم ایکاش در سپاه بودم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
ارتشی وسپاهی دولشکرالهی خدا قوت
Iran (Islamic Republic of)
رزا
۲۳:۰۵ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
ای جانم سپاه پاسداران عزیز ان شاءالله خدا حفظتون کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
کلمات قاصرندازبیان سخنی دروصف شماعزیزان جان برکف ..اسراییل بدسرطانی است حقاکه بایدازصفحه روزگارمحوشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۴ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
خدا سایه ی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را از سر ما کم نکند.
Iran (Islamic Republic of)
بدون نام
۲۲:۳۹ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
اگر سپاه نبود این کشور هم نبود. خداقوت به این پاسدار خای شجاع کشورمان خسته نباشید شیرمردان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۳ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
تو اینجور خبرها حواستون باشه ؛ بعضیا شاید از تل آویو دارن نظر میدن !!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
همین!!!یک ترقه هایی چهارشنبه سوری میزنن که قدرت و صداش از اینا بیشتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۶ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
کسی از الهام خانم علیف و اردوغان درب و داغان خبر نداره که تو چه حای هستن ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۴ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
شیر مادر و نان پدر حلالشون باشه، وقتي پای امنیت و غرور ملی در میان باشه با افتخار از نیروهای مسلح خصوصا سپاه حمایت میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۹ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
یاشاسین سپاه
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۲۱:۴۵ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
آخرش سپاه پایگاه آمریکایی رو زد؟ یا ساختمان کنسولگری آمریکا را یا پایگاه موساد را یا ویلای اون یارو رفیق بازرانی را؟ کدوم رو زدن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
حداقل همه این حرامی ها را دعوت به جشن می کردید بعد پاک می کردید
Iran (Islamic Republic of)
مهندس نصیروند گرمی
۲۰:۵۹ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
سلام.نصر من الله و فتح القریب،صبر استراتژیک ما تمام شده،این همه موشک تاریخ گذشته وجود داره،می زنید درست و حسابی بزنید و شخم بزنید پایگاههای اسرائیل غاصب در منطقه رو،حداقل پنجاه موشک بزارید خشاب و شلیک کنید و از حق قانونی ایران در دفاع از خود پافشاری کنید.مونتاژکار سابق سلاح سبک با سابقه3سال در مرکزشهیدکریمی سپاه تبریز،دوسال سربازی،20سال سابقه بسیج،فوق لیسانس،فرزندایثارگر،دهه شصتی،عمرمان در راه خدمت به مردم و مملکت گذشت،نه سرمایه ای دارم و نه درامدی،بدلیل بی کفایتی مسئولین چندساله بیکارم،نمیدانم مسئولین در محضر خداوند متعال چه جوابی برای گفتن خواهند داشت،از باشگاه خبرنگاران جوان خواستار پیگیری هستم،باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
ای کاش وزیران دولت و نمایندگان مجلس هم مثل مردهای سپاه یک زره غیرت وطن دوست بودند هیچ وقت مردم درسختی نبودند کشور از ثروت بهتر است
Iran (Islamic Republic of)
من کنکوری ام
۲۰:۲۹ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
685 نظر * 30ثایه = 35 دقیقه تقریبا *2 مطلب =1 ساعت تقریبا *7 سایت خبری =7 ساعت تقریبا *365 روز = 3000 ساعت در سال ملت در فقط سایت های خبری نظر میگذارند 3000 ساعت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۹ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
تشکر از سپاهیان جان نثار و به امید نابودی کامل اسراییل ال سقوط و ال خلیفه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۸ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
هیچ وقت این عربها قابل اعتماد نبودن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
الله اکبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
نقطه زن فقط مرکز موساد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۹ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
سلام ،این تازه یکمی آتیش بازی چهارشنبه سوری آخر سال بود،تازه کجا شا دیدن...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۵ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
باید سایر پایگاههایرژیم منحوس را هم. نقطه زنی کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۸ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
خوبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
دستمرزا دارید بخدا سپاه فدای داره خاطرخاتون میلیون ۰میلیون .راجب برجام هم خداکنه سرنگیره .چون غرب خوب میفهمه جنگ باروسیه ویمن معناش چیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۷ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
تا زمانی این سردمداران بی خرد عراقی بر سر کار هستند این سزای آنهاست و ادامه هم انشااله داشته باشه شماها چه غلطی میکنید که این صهیونیستا توی خاک پر برکت عراق هستند شما دار و دسته شمریان زمان هستید حتی اگر لازم باشد شما هم باید در کنار آنها دفن شوید بیچاره مردم عراق چرا صورت مسئله را پاک میکنید کی سوراخ سگ برای آنها در عراق محیا کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۴ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
زمان داره از دست میره تنگه را ببند تنگه تنگه ای خدا چکار کنم از دست شما یک اصلا هیچ خبری نیست خبرای تکراری وقتی جنگ بود امار خیلی چیزا پایین بود حرف میزد
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۰:۲۵ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
حالت خوبه میفهمی خودت چی گفتی؟ ما که نفهمیدیم.
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا
۱۸:۴۹ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
سلام خدا قوت به سپاه پاسداران بقوه الهی بزودی شاهد به هلاکت رساندن تروریسم های ظالم جهانی باشنم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
عالی گفتی منم میگم دم پاسدار ها گرم با این شجاعتشون ماشاالله چشم نخورن دمشون گرم حقشون بود عجب شجاعتی به خرج دادن باریکلا جانم فدای ایران و ایران زمین
Iran (Islamic Republic of)
رزا
۲۳:۰۸ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
ان شاءالله الهی آمین
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۱۸:۴۲ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
کشوری که نگران تمامیت ارضی و حاکمیت خود است ، نباید پایگاه در اختیار رژیم جنایتکار صهیونیستی قرار دهد.
کسی که خربزه میخوره پای لرزش هم میشینه!
ضمنا اقای بارزانی ! بزدل کسی است که وقتی داعش اربیل را محاصره کرده بودند از ترس دندانهایش به هم میخورد و از فرط استیصال به تمام سفارتخانه های غربی تلفن زد و کمک خواست ! اما فرانسه و امریکا و ... هیچی!
اما سردار دلاور اسلام سردار شهید سلیمانی با پنجاه نفر امد و شغالهای داعشی را در هم شکست.
یادت نرود جناب بارزانی ! ان شخص تو بودی
-
ناشناس
۱۸:۴۱ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
کس نخارد پشت من جز ناخن انگشت من
اگر ما این سپاه قدرتمند را نداشتیم پایمال می شدیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۸ ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
تفرقه ننداز . بقیه نیروهای مسلح بوقن؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
همین موشک هارو هم ارتش داره و میتونه بندازه کل اسراییل با خاک یکسان کنه ولی ستاد کل نمیذاره میگه فقط سپاه بزنه
Iran (Islamic Republic of)
مهندس نصیروند گرمی
۱۸:۲۹ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
سلام.نصر من الله و فتح القریب،صبر استراتژیک ما تمام شده،این همه موشک تاریخ گذشته وجود داره،می زنید درست و حسابی بزنید و شخم بزنید پایگاههای اسرائیل غاصب در منطقه رو،حداقل پنجاه موشک بزارید خشاب و شلیک کنید و از حق قانونی ایران در دفاع از خود پافشاری کنید.مونتاژکار سابق سلاح سبک"شهیدکریمی سپاه.بیکار.باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۱ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
احسنت،به شما افتخار میکنیم که چندسال عمرتان را وقف سپاه اسلام کردید ولی به دلیل بی لیاقتی و بی کفایتی مسئولین بیکار هستید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۴ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
سلام.احسنت.اجر شما نیز با خدا،اجر برخی مسئولین کشوری،مجلسی،مدیری و وزیری فیش نجومی
Iran (Islamic Republic of)
رحیم
۱۸:۲۸ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
با عرض سلام شما فکر نمیکنید انجام این حمله رابطه بین ایران وعراق را تیره بکند
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۵۰ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
نه خیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۶ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
کی با ما ایرانی ها دوسته و مهربان ، جز مردم هم عقاید خودمان در دنیا ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۰ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
بله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۱ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
روابط تیره بشه به درک اینا یاید چند ده میلیارد دلار غرامت جنگ و دارایی های بلوکه شده ایران رو بدن ایران بزرگی کرده که فعلا ازشون نگزفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۶ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
نه خیر ، خود عراقی هم میدانند که آمریکا خیر و صلاح آنها را نمیخواهد ، بعد از حدود19 سال از اشغال عراق آمریکا برای مردم عراق چه کرد؟؟؟؟
نیروگاهها و زیر ساختهایی که خودش در سال 2003 (فروردین82) بمباران کرد آیا آنها را دوباره بازسازی کرد !!!؟؟؟؟
آیا عراق را از بمبهای خوشه ای و اورانیوم داری(اورانیوم ضعیف شده ) که در فلوجه خودش استفاده کرد پاکسازی کرد
Iran (Islamic Republic of)
م
۲۱:۳۹ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
حمله به موساد بود نه عراق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۴ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
101%
خیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۶ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
اگه نرنند یه جور میگید چرا انتقام نمیگیریم حالا که انتقام گرفته شده حرف دیگه ای میزنند اخه بابد بزنیم یا نزنیم ؟؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۸ ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
من تو کامنت های خارجی دیدم مردم عراق اتفاقا خیلی هم راضی هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۶ ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
اگه اسم این کار تیره کردنه همون بهتر که تیره بشه
دولت عراق و بارزانی و.... اومدن به بزرگترین دشمن یک کشور پناه دادن برای خرابکاری، که از دو حال خارج نیست:
۱. یا اینکه اونا عرضه ندارند که بیرونشون کنن
۲. یا اینکه خودشون اصلا میدونستن
که در هردو صورت باید خود ایران وارد عمل میشد
Iran (Islamic Republic of)
حمیدرضا
۱۸:۲۷ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
آقا اینکه به هم میگید آلبانی نشین من نمیفهمم یعنی چی. یکی توضیح میده جریان آلبانی چیه؟ چرا نمیگن انگلیس آمریکا اسرائیل. آلبانی که کلا ۱۰ بار اسمشو نشنیدیم. یکی منو روشن میکنه لطفا من زیاد سیاسی نیستم. ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۰ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
ها باشه برو تو اینترنت سرچ کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۴ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
منافقین که همون رجوی باچندتا پیرمرد ازکارافتاده وچندنفر اجیرشده جوان دورگه که بخاطر پول همه کار میکنند تو یکی از شهرهای آلبانی پادگان دارند. بخاطرهمین بهشون میگن آلبانیایی تبار منافق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
منافقین جنایتکار ساکنان آلبانی هستند.
Iran (Islamic Republic of)
شیراز
۲۰:۱۷ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
آلبانی مرکز منافقینه و آلبانی نشین یعنی منافق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۴ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
دوست عزیز حمید رضا جان بعد از سقوط صدام معدوم آمریکا و صهیونیسم سربازان جیره خوار خود منافقین جنایتکار را از عراق به آلبانی منتقل کردند و آن پیر و پاتال ها الان در آنجا مشغول خیانت به من و شما و ملت ایران و خدمت به آمریکا و صهیونیسم جهانی هستند و داستان آلبانی همینه و با یک کلمه منافقین یامجاهدین خلق و آلبانی می توانی به همه چیز پی ببری .
Iran (Islamic Republic of)
مصیب
۲۲:۴۳ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
چی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۵ ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
خیلی ازکامنتای برعلیه نظام روکمپ منافقین توآلبانی درسایت های مختلف به اسم نظرات مردم میذارن
Iran (Islamic Republic of)
محمود رضا شفیعی نژاد
۰۶:۳۴ ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
سلام . عزیز برادر همونطور که میدونی منافقین جنایتکار بعد از لت وپار شدن در پادگان اشرف عراق ، به دستور آمریکا کوچ کردن رفتن یه جای دور که مثلا دست ما بهشون نرسه . این جای دور کشور آلبانی هستش که در جنوب بوسنی و هرزگووین و کشور مونته نگرو و غرب کشور یونان هستش . الان اون جنایتکارا اونجا جمع شدن . بخاطر همین به یه عده از نوچه ها تو کردستان عراق و غیره میگن آلبانی نشین
Iran (Islamic Republic of)
یاسین
۱۸:۲۵ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
احسنت بر این شجاعت.درپاسخ بعضی ها که در مورد برجام .وقدرت نظامی و....اظهار نظر میکنند کمی فکر کنم واقعا امر به این مهمی بدون پشتوانه فکری و.... انجام میشه....!!!!؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
دیدم الهام علی اف تو توییتر نامه فدایت شوم فرستاده بودو ایران رو کشور دوست و برادر خطاب کرده بود، نگو از ترس جواب موشکی ایران بوده!
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۲۴ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
واقعا خسته نباشید به سپاه پاسداران ، امیدوارم به زودی اسرایل از صفحه روزگار محو بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
اگر مقر اسرائیل خالی هم بوده باشد هیچ بعید نیست چون خوب می دانند که ایران شوخی با کسی ندارد و وقتی می گوید تلافی می کنم واقعت دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۵ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
درود بر شرف رزمندگان اسلام بالاخص برو بچ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
مقتدی صدر شیعه نیست بلکه عامل دشمن است میان شیعیان.شاید این بی وجود حتی با داعش هم همکاری کرده باشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۷ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
بله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۷ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
آره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۰ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
اییییی جااااااااانم سپاااااااااه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۹ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
ایییییی جانمی سپاااااااااااااااه
Iran (Islamic Republic of)
.........
۱۷:۵۱ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
اون کسی که گفتی سپاه از کاسبان تحریم هست
فکر کردی به خاطر چی لانه ی جاسوسی توی عراق رو زد اونم با موشکی که رونمایی از اون خیلی وقت هست که انجام شده؟
درحالی که میتونست با خیبر شکن پایگاه های هوایی اسرائیل رو بزنه
تازه این یک چهارچوب برای سپاه هست که جواب هر تعرض دشمن رو باید داد
اینا همه برای بد نام کردن سپاه هست که بگن سپاه مانع برجام هست ، امروز سپاه ، فردا ارتش و ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۰ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
دم سپاه گرم. نظرم در مورد سپاه پاسداران کلا عوض شد. مگر میشه ایرانی باشی و از قدرت بالای نظامی ایران ناراحت و عصبانی بشی؟ مهم نیست که چه حکومتی در راس کاره، مهم ایران هست که روز به روز داره پیشرفت میکنه. اگر اقتصاد خوب بشه، شبکه های صدای سعودی، منوتو و ... باید پشه بپرونند از بیکاری.
Germany
امیر
۱۷:۳۹ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
حالا تو برهه حساس مذاکرات بیکار بودن با اینکارا
Iran (Islamic Republic of)
نقی
۱۹:۴۷ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
زدن میزنیم
ما بزدل نیستیم
کدوم مذاکره دلت خوشه اونا مثل گرگ هستن شده برید با گرگ مذاکره کنید گوسفندها درامان باشن
آخه کی میاین بیدار بشین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
شما دوغتو بنوش...
Iran (Islamic Republic of)
علی آزاد
۱۷:۳۳ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
سردار حاجی زاده شیر مادر و نان پدر حلالت.
جانم فدای جبهه حق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
دست خوش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
مرگ بر رژیم صهیونیست ...قبل از شروع انتقام سخت بهتر فرار کنید وگرنه هیچ کدام زنده نیستید که ببینید چه بلایی سرتون اومده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
خداوند سپاه را عزیز میکند
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۰۲ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
خوشم اومد خدا قوت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۰ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
این کارها اسمش چیه؟ که چی دوتا ساختمون را برنی ؟ فرمانده اسراییلی را زدی؟ چی زدی؟
تو روستاهای کردستان با هماهنگی با امریکایی ها یک ساختمان را زدی که چی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۷ ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
توچراناراحتی باشون فامیل بودی؟
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۹:۰۸ ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
چرت نگو!! تا اینجا گزارش شده سی نفر از افسرا بلند پایه موساد به درک رفتن!! تو هم برو از سوزش به درک برو
Iran (Islamic Republic of)
یا زهرا
۰۸:۴۸ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
چیه تو سوزش احساس کردی همین شما هستید که الان میگید نمی زدید بعد نزنیم میگید نزدید حتما فامیلشونی داغدار شدی الهی غم اولت باشه تا اخر عمرت همین جور غم داشته باشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
درود بر سپاه پاسداران
آفرین بر غیرت و اقتدارتان
Netherlands
علی
۱۶:۵۶ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
برسد به دست الهام علی اف
تا شاید درس گرفته باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
متاسفانه دارم به این نتجیه میرسم اصلا استقلالی نداشتیم .مستعمره کامل روسیه هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۵ ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
استعمار معنیش چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۷ ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
اگر مستعمره بودیم نمیتونستیم اینکارو کنیم چون اسراییل دشمن اصلی روسیه نیست
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۹:۰۹ ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
سوزشت مشخصه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
بارزانی همان کسی بود که موقع حمله داعش التماس می‌کرد به ایران و کمک می خواست حالا حمله به لانه جاسوسی اسرائیل را محکوم میکنه؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ممد
۲۰:۴۲ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
زیبا گفتی
Iran (Islamic Republic of)
دبیری
۱۶:۴۱ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
کاسبان تحریم، همه سعی و تلاششون رو می کنن که این توافق انجام نشه، اول از شهر موشکی و پهبادی، رونمایی می کنن، حالا هم حمله کردن، لعنت به کاسبان تحریم، مردم نون شب ندارن بخورن، اون وقت اینا دنبال تحریم های بیشتر هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۸ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
جناب دبیری ، جواب شیطنت رو باید داد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۹ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
یعنی دفاع از کشور را تعطیل کنند؟ چرا؟. یدت رفته که جیب خالی مردم از گور همین برجام بلند میشه. از ترس تحریم همه چیز را تعطیل کردیم حتی کارخانه ها.
Iran (Islamic Republic of)
دبیری
۱۹:۳۹ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
ناشناس 17:39 کارخانه بخاطره ترس از تحریم، بخاطره نبود مواد اولیه بود که تعطیل شدن، وقتی همه چیز وارداتی است و تولید داخلی نداریم، تحریم که باشد اگر قطعه ای یا دستگاهی در کارخانه خراب شود، باید وارد شود، وقتی وارد نمیشود، کارخانه هم تعطیل می شود، ما حتی نمیتوانیم بدنه و کارخام، مربوط به کارت ملی را تولید نماییم، بعد ادعای تولید و ساخت موشک و پهباد داریم، بابت همین تحریم ها بدنه و کارت خام وارد کشور نمیشود و خیلی از هم وطنان نزدیک به 2 سال است که درخواست کارت ملی هوشمند دادن و هنوز تحویل نگرفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۶ ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
آقای دبیری خوبی؟!
Iran (Islamic Republic of)
سید محمد
۰۳:۵۲ ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
اول از شما عذرخواهی میکنم قصدم جسارت نیست،خدا وکیلی امریکا اسراییل هرکاری میکنن کسی حق صحبت کردن نداره،نمونش روسیه کاری ندارم ک حمله کردنش درست بوده یانه اما همه تحریمش کردن ولی خود امریکا این همه جنایت میکنه کسی حق نداره صحبت کنه،درسته تحریم هستیم ولی خداوکیلی تمام گرانی از خود داخل هستن،ک نون مردم رو بخاطر سود خودشان سنگ میکنن،یکی باید جلو زورگویی های اینها ایست کنه ،حق انصاف فقط ایران جواب میده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۷ ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
روحانی کی بودی تو؟
Iran (Islamic Republic of)
دبیری
۱۹:۰۳ ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
ناشناس ۰۵:۴۷ : شما قرص هاتو بخور بعد بیا کامنت بذار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
افرین به سپاه پاسداران
به این می گن اقتدار وقدرت
Iran (Islamic Republic of)
ارش
۱۶:۳۶ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
افرین بر غیرت ایرانی جواب زور زوره آقا بزنی می‌زنیم بدجور هم می‌زنیم یکی بزنی دوتا میخوری
Iran (Islamic Republic of)
Aryan
۱۶:۳۵ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
به به عالی ولی احتمالش هست اسرائیل هم پاسخ بده من از این میترسم ولی نمیشه سپاه رو هم دست کم گرفت


سپاه فقط یه گروهه که اینجوری به اسرائیل حمله کرد اگه ارتش حمله میکرد اسرائیل با خاک یکسان میشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۷ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
ارتش و سپاه دو بال سیمرغ ایران زمین هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
اره با ژ۳ و اف ۴ های ۶۰ سال پیش اسراییل رو لوله میکرد
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۰:۳۰ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
همیشه زمزمه کن سپاه سازمان نظامی نه گروه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۸ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
شما باید حمله میکردی ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
ناشناس 1784
حرفت حق و زیبا بود
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا
۱۶:۱۹ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
دوران بزن در رو تمام شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
اقامن نمیدونم چراماایرانی هابااین همه تمدن وفرهنگ چندهزارساله چسبیدیم به این عرب ها،همین عراقی هانبودن جوونای ماروپرپرکردن همین عراقی هانبودن میخواستن به خاک این کشورتعرض کنن اینانفرین شده مولاعلی هستن بکشیدبیرون ازایناماروچه به عراقیوسوری آخه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
صددرصد درست میگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
چه ربطی داشت؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۵ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
سلام داری اشتباه میکنی اینکه عراقی ها بد هستن رو صهیونیست ها کردن تو کلت .....اونها ی که با ایران جنگ کردن بعثی بودن نه شیعه شیعه همیشه عاشق اهل بیت بوده ..خلاصه ی مقدار تامل کن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۰ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
این کشور ها همسایه ما هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
عراق کنونی بیستر آمریکایی هست.با کودتای نرم احزاب خودش رو جا زد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
همین عراقی ها نبودند ، بلکه صدامیان خونخوار قدرت طلب خود شیفته و نوکر آمریکا بودند که تابع حزب بعث بودند و حالا همه یا به درک واصل شده اند و یا چون موش در سوراخ خزیده اند و یا جزو توابین هستند مردم عراق اکثرا اکنون شیعه و یاوران ایران هستند که واقعیت ایران را درک کرده و دشمنی غرب را تجربه کرده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
اولا اگه بخواهی دقیقتر بگی صدام با سلاح های غرب هم جوونای ما و هم خیلی از جوونای شیعه عراق رو پرپر کرد.ثانیا ایران ثابت کرده تو جواب دادن به دشمنی با کسی رو دربایستی نداره می خواهد عراق باشه یا آمریکا یا اسرائیل سریع پاسخش را می دهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
اون حزب بعث صدام بود.که به ایران حمله کردنه مردم عراق که بزوراسلحه واردجنگ با ایران شدند
Iran (Islamic Republic of)
م
۲۱:۴۳ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
جنگ ما با صدام بود نه با مردم عراق
کمی تامل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
بله
Iran (Islamic Republic of)
یا علی
۲۲:۵۱ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
یادت باشه که ما دنبال عربا نیستیم مادنبال دین وپیشوایانمون هستیم زبان عربی زبان قرآن است پیامبر وامامان ما همه عربند ما نه ناسیونالیست هستیم نه بی هویت ما دنبال حق هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۲ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
کردها و ترکها و عربها وفارسها و لر ها و بلوچ ها دبستانیها بختیاریها و گیلکها و مازنیها و افغانیها اعضای یک خانواده اند.مانند اندامهای یک پیکر.این خط هایی که به اسم مرز بین ایران و عراق وجود دارد توسط انگلستان(چرچیل) کشیده شده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
زنده باد ایران زنده باد سردار قاآنی / مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ال
۱۶:۱۲ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
دمتون گرم
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۶:۰۹ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
چرا سپاه وقتی که مذاکرات داره به نتیجه میرسه این کار و میکنه ..؟....سپاهیان عزیز قدرت در خاموشیس نه در هیاهو ...چرا همه از شیر میترسن ؟چون ساکت و سیاست خودشوداره ...ما نباید بخاطر روسیه خودمونو تو دردسر بندازیم .و مذاکرات تو به چالش بکشونیم ..مگه آمریکا موشک نداره مگه اسراییل موشک نداره فقط ما موشک داریم که کشور و به مخاطره بندازیم .؟کشوری که بره تو جنگ خیلی باید تلاش بشه درستش کنن اوکران و نگاه کنین سوریه رو نگاه کنین افغانستان و نگاکنین عراق و نگاه کنین مثل حلبی آباد میمونه و مردمش آواره ..سپاهیان عزیز ما نمیخوایم مثل اوا بشیم خواهشن یه خورده به فکر مردم و ایران باشین...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
کدوم مذاکرات کدوم برجام مگرقبلا هسته ای رابشون ندادیم و.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۱ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
چون به سرنوشت مردم میخواد شلیک کنه نه به دشمن .ساختمون ها که خالی بودند .دشمنی درکار نبوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
آمریکای دروغگو هسته ای را از ما گرفت و همچنان مارا تحریم کرد.تا کی میخواهید گول مذاکره با آمریکا را بخورید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۷ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
مذاکره؟با همون هایی که با اوکراین هم مذاکره کردن،اما وقت عمل کردن که رسید فقط دست به دعا کردن واسه اوکراین؟(:
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
مگرما شروع کردیم, نمی شود که آنها هرکاری دلشان خواست بکنند ما کاری نکنیم , بیشتر از250بار مواضع ایران درسوریه موردحمله اسرائیل قرارگرفته تازه این حمله دیر هم بوده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۱ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
دوست عزیز، این اسرائیل بود که با موشک دو تا از هم وطن های ما را شهید کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
شیر هم وقتی کفتاری به قلمروش و بچه هایش نزدیک می شه ساکت نمی مونه که برای خفظ ظاهر بچه هاش کشته شوند ، آمریکا و اسرائیل موشک دارند اما شجاعت و شرف ندارند و فقط زبان زور و قدرت سرشون می شه راحت کشور های خاور میانه را اشغال و نابود می کنند اما می بینیم در مقابل روسیه جرات ندارند . این کشور را به مخاطر انداختن نیست بلکه کشور فرزندان را از مخاطره دور کردن است . کشور هایی که نام بردید مورد حمله واقع شدند چون ضعیف بودند و توان دفاع نداشتند . و اسرایئی و آمریکا هم می خواهند قدرت چنگال های این شیر را براورد کنند تا از ایران هم حلب آباد بسازند پس قبل از آوارگی و وقوع حادثه باید خود را بیمه کنیم . خدایی این سپاهیان عزیز گفتن از دل برآمد ؟ پس چرا سخنتان بر دل نمی نشیند؟
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۱:۰۷ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
این کشور ها هیچ اختیاری از خودشون ندارن حتی نمیتونن از خودشون دفاع کنن اگر در این زمان حساس جلوی تهدیدات رو سپاه نگیره میدان رو خالی کنه مطمن باشین دشمنا بلایی سر ما میارن که ارزو کنیم مثل عراق و سوریه افغانستان باشیم .دم سپاه گرم دست خوش پاینده ایران و ایرانیان _منطقه مال ماست حضور بیگانه ها اینجا فقط یه دلیل داره واسه محدود کردن کشور عزیزمونه هیچ عقل سلیمی اجازه نمیده برخورد نظامی رو با گفت و گو جواب بدی این گوشه ای از اقتدار و استقلال ایرانیاست .ارزوی من اقتدار ایرانه اقتداری که سال هاست از نو جوانه زده ما پای تمام تلاش های مردم غیورمون میمونیم مخصوصا سپاه هیان عزیزمون پرقدرت مقتدر باشین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۵ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
آمریکا بزرگترین قدرت تاریخ بشر است.ما آنها را بیرون انداختیم(ده ها هزار آمریکایی قبل از انقلاب در ایران بودند و حق توحش می گرفتند).
همین چند وقت قبل، از افغانستان بیرون رفتند.
روسیه که عددی نیست.دوست داریم فقط همینجوری مثلا"جلوی یک کشتی ما را بگیرند وای به اینکه یک تیر به سمت ایران شلیک کند ؛ چند تا موشک که به روسیه بزنیم ، مثل شوروی به چند قسمت نامساوی تقسیم می شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
زده که حساب کار دست آمریکا بیا دیگه غلط اضافی نکنه
Iran (Islamic Republic of)
جبار
۱۶:۰۸ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
بارزانی.کاظمی و صدر خائن به شیعیان بدانید تازمانی که خاک عراق لانه فساد اسرائیل باشد آن نقطه را نابود خواهیم کرد
ترکیه هم گوشی دستش باشد
-
ناشناس
۱۸:۳۵ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
آفرین
Iran (Islamic Republic of)
امیر علی
۱۶:۰۸ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
۹ تا کشته داده
۹>۲
Iran (Islamic Republic of)
یه ایرانی
۱۶:۰۶ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
به نام کشورم ایران
وقتی به تاریخ پر فراز ونشیب اما پر از غرور وافتخار این سرزمین پاک بر میگردی چه فرماندهان ، سرداران ،شاعران و دانشمندان بزرگی رو میبنی که به معنای واقعی کلمه انسان بودند . خیلی خیلی خوشحالم از اینکه هنوز از این جوانمردان هست، که به کشورشون خدمت میکنن.خداقوت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
حداقل باید 2 سه تا فرمانده اسراییلی کشته میشند .این که کشته نمیشن به دلیل هماهنگی هست که شده .اینها شو اف هست اسمش حمله نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
اشتباه دادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۲ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
اینکه هماهنگ شده باشد که ذلتش برایشان بیشتر است .این در واقع توهین به آمریکا و صهیونیستها است .یعنی ما سرمان را پایین می آوریم تا ایران محکم توی سرمان بزند تا کمی آرام شود به خاطر موشکهایی که به ایرانیها زدند . باید مواظب باشند یک وقت ایران عصبانی نشود.پس باید سرشان پایین بیاورند تا ایران محکم بر آن بکوبد تا کمی آرام شود .وگرنه ایران عصبانی می شود.خیلی سخت است که همیشه باید طوری رفتار کرد که ایران ناراحت نشود.
آخرین اخبار