استقرار ایستگاه‌های خدماتی در فاصله ۳۰ کیلومتری ورودی شهر‌ها

معاون گردشگری استان اردبیل از شناسایی نقاط حادثه خیز و استقرار ایستگاه‌های خدماتی در ۳۰ کیلومتری ورودی شهر‌ها خبر داد.

صغری فرشی گفت: ورودی شهر‌ها در فاصله ۳۰ کیلومتری یکی از مهم‌ترین نقاط حادثه خیز در سفر‌های نوروزی است که طبق مصوبه ستاد اجرایی خدمات سفر، ایستگاه‌های خدماتی را در این نقاط مستقر می‌کنیم.

معاون گردشگری استان اردبیل می‌گوید: این ایستگاه‌ها با همکاری دستگاه‌های مختلف استان و با ارائه خدماتی به مسافران به ویژه رانندگان به منظور کاهش حوادث در ۳۰ کیلومتری پایانی سفر‌ها ایجاد می‌شوند.

به گفته او، در این جلسه با نظر کارشناسی همکاران از ادارات مختلف مهم‌ترین نقاط را انتخاب کرده‌ایم و نقاط حادثه‌خیز را علاوه بر ۳۰ کیلومتری ورودی شهر‌ها مشخص کردیم تا ایستگاه‌های خدماتی را در این نقاط داشته باشیم.

فرشی خدمات قابل ارائه در این ایستگاه‌ها را هدف اصلی رفع خستگی رانندگان دانست و گفت: شش نقطه مهم‌تر را در مسیر‌های جاده سرچم، جاده تبریز، مسیر آستارا و مغان مشخص کردیم تا تمهیدات ویژه‌تری را در این مسیر‌ها داشته باشیم.

معاون گردشگری استان اردبیل همچنین درمورد لزوم اقدامات اساسی برای نقاط حادثه‌خیز در سال‌های آتی، می‌گوید: ما در اداره کل میراث‌فرهنگی با جذب برنامه‌محور سرمایه‌گذار به دنبال ایجاد مجتمع‌های خدماتی در نقاط خاصی از جاده‌های استان هستیم تا هم رفاه مسافران و هم سلامت آن‌ها در مسیر‌های ورود به استان مورد توجه قرار بگیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.