امداد و نجات، بیانیه گام دوم انقلاب تدارکات پزشکی و بین الملل چهار محور اصلی ما است.

پیرحسین کولیوند گفت: برنامه‌ها را بر چهار محور نوشتیم و ارائه دادیم و براساس آن بخش‌های مختلف شروع به کار کردند که شامل محور امداد و نجات، بیانیه گام دوم انقلاب، تدارکات پزشکی و بین الملل است.

کولیوند گفت: زمانی که بنده شروع به کار کردم چند حادثه رخ داد که شامل زلزله، سیل و حوادث جوی بود که ما بر اساس وظایف باید خدمت رسانی می‌کردیم در سیل اخیر ٢٨ استان متاثر از حوادث جوی شد که ۴ استان مانند هرمزگان شرایط نامناسبی داشته اند.

کولیوند گفت: ۴ معاون هلال احمر به عنوان نماینده در مناطق سیل زده حضور داشتند. در چابهار شرایط بحرانی بود و سریعا آن جا مستقر شدیم و با همدلی خوب بین دستگاهی بزرگترین محموله امدادی را سریعا به منطقه اعزام کردیم.

به گفته رئیس جمعیت هلال احمر این سازمان در زمینه لجستیک در حال تقویت ناوگان است و در سال ۱۴۰۱ نوسازی و بهسازی ناوگان لجستیکی را خواهیم داشت.

کولیوند گفت: برای بالگرد‌ها میز برنامه‌هایی داریم تا تعداد آن‌ها بیشتر شود و در زمینه جوانان نیز باتوجه به اینکه دنبال تحقق اهداف و سیاست‌های گام دوم هستیم، به شدت فعال خواهیم بود.

به گفته رئیس جمعیت هلال احمر در زمینه مسائل اجتماعی و کاهش آسیب‌های اجتماعی برنامه‌هایی در این سازمان برنامه ریزی شده و طرح یاس با همکاری کمیته امداد اجرایی شده و در حال حاضر ۱۲ هزار نفر را آموزش داده‌ایم.

برچسب ها: هلال احمر ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار