ایمانیه:

امیدآفرینی و اخبار واقعی رسالت مدیران روابط عمومی‌ها است

استاندار فارس گفت: مدیران روابط عمومی ها باید فعالیت های واقعی دستگاه های خود را اطلاع رسانی کنند و تلاش نداریم در دولت سیزدهم شخصت و اقدامات غیر واقعی را به مردم دیکته کنیم.

محمدهادی ایمانیه در نخستین جشنواره "روابط عمومی؛ هنر مردم‌داری" که با مشارکت روابط عمومی‌های استان فارس برگزار شد، گفت: روابط عمومی‌ها باید مشکلات و مسائل مردم را با زبان منطقی به مدیران دستگاه خود منتقل و خبر‌های واقعی را در جامعه اطلاع‌رسانی کنند.

نماینده عالی دولت در استان فارس گفت: روابط عمومی‌ها نباید اخبار نادرست به مخاطب القا کنند؛ بلکه باید فعالیت‌های سازمان‌ها را برای مردم تبیین کند.

به گفته او، اعتماد به جوانان و ایجاد امید دو ویژگی برجسته بیانیه گام دوم انقلاب است که مدیران روابط عمومی‌ها برای تحقق بخشیدن به این مهم جامعه عمل بپوشانند.

ایمانیه گفت: مدیر روابط عمومی باید نیاز‌های مردم را به شکل منطقی به مدیر مربوطه انتقال دهد و انعکاس تلاش دولت به مردم و انعکاس مشکلات مردم به مسئولان ویژگی یک روابط عمومی موفق است که مدیران برای رسیدن به این هدف اهتمام لازم را داشته باشند.

استاندار فارس در بخش دیگری از سخنانش به سفر رئیس‌جمهور و مصوبات ۱۱۰ گانه آن در استان اشاره کرد و گفت: تحقق این مصوبات می‌تواند تحول جدی د ر پیشرفت استان فارس ایجاد کند.

ایمانیه گفت: پتروشیمی‌ها که ۱۴ سال معطل‌مانده و کمبود سوخت در استان فارس از مهم‌ترین مشکلات استان و در صدر مصوبات سفر ریاست جمهوری به این استان است و این دو مصوبه با جلساتی که برگزار شد و با کمک نمایندگان و قرارگاه به نتیجه رسیه و به‌زودی گره آن بداز می‌شود.

استاندار فارس گفت: برای انتقال سوخت و احداث مخازن سوخت تفاهم‌نامه‌ای امضاشده است و همچنین تفاهمی با سازمان انرژی اتمی در بحث کشاورزی و پزشکی و دانشگاهی و ... امضاء می‌شود تا استفاده از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای در جهت توسعه استان انجام گیرد.

او گفت: مدیران روابط عمومی ها باید فعالیت های واقعی دستگاه های خود را اطلاع رسانی کنند و تلاش نداریم در دولت سیزدهم شخصت و اقدامات غیر واقعی را به مردم دیکته کنیم ؛ زیرا یکی از ویژگی های گام دوم انقلاب شفاف سازی و بیان اقدامات واقعی در جامعه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار