سخنگوی کاخ سفید با ادعای آن‌که روسیه کوچکترین کاهش تنشی در اقدامات خود نداشته، تحریم‌های بیشتر را گزینه آتی آمریکا دانست.

«جنیفر ساکی» سخنگوی کاخ سفید، در گزارش روزانه امروز (چهارشنبه) خود مدعی شد آمریکا هیچ تمایلی برای کاهش تنش از سوی روسیه مشاهده نکرده و از گزینه‌های احتمالی آینده، افزایش تحریم‌های واشنگتن علیه مسکو است.

طبق گزارش ای‌بی‌سی نیوز، جنیفر ساکی مدعی شد: «آمریکا هیچ تلاشی از سوی روسیه برای کاهش تنش‌ها مشاهده نکرده است، می‌توان گزینه‌های اضافی و اقداماتی دیگر، از جمله تحریم‌های بیشتر علیه روسیه، را در نظر گرفت.»

ساکی درباره اینکه «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا، «ولادیمیر پوتین» همتای روس خود، را جنایتکار جنگی خطاب کرد گفت: «او حرف دلش را زد و از اقدامات جنایتکارانه فردی صحبت می‌کرد که شما هم در تلویزیون دیدید، او به یک کشور دیگر حمله کرده است.»

البته علی‌رغم صحبت‌های بایدن، سخنگوی کاخ سفید تمام تلاش خود را کرد تا پوتین را جنایتکار جنگی نخواند و بار‌ها تأکید کرد که قبل از این‌که دولت بایدن بتواند به طور رسمی پوتین را به جنایات جنگی متهم کند، بررسی رسمی باید انجام شود و در حال انجام است.

ساعاتی پیش جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در جمع خبرنگاران مدعی شد رئیس‌جمهور روسیه «مجرم جنگی» است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۹:۲۵ ۲۶ اسفند ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
حالا دیدیت عامل جنگ جهانی سوم که کمرتان را خواهد شکست خودتون هستید آمریگایهای پلید فتنه گران توطئه گران نژادپرستان ضد حقوق بشر حالا دیدیت کرم ریختن از طرف خودتون هست آمریکایهای تروریست خبیث شامورتی باز حالا دیدت خودتون تنتون و ته تون می خاره و باید بلوک شرق بیان تن ته تون رو براتون بخارونن با برس سیمی خاردار حالا دیدیت کرم از کنده درخته هر چقدر فشارها و تحریمهای ظالمانه رو بر کشورهای بلوک شرق بیاورید بیشتر و زودتر به جنگ سخت خانمانسوز جهانی سوم نزدیکتر می شوید و بی شک شما آمریکایها و همپیمانهایتان و ناتو شکستهای مفتضحانه سخت پی در پیی خواهید خورد که دیگر هیچ وقت در جهان کمر راست نکنید و دلارتان بی ارزش می شود فقط به درد مصرف داخلی کشورغربی خودتان می خورد حالا هی بلوک شرقیها رو تحریک و تحدید و تحریمهای مختلف ظالمانه کنید تا روی سرتون آور شن و نابودتون کنند . افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد . والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار