رئیس شورای اسلامی شهر کازرون گفت: بودجه عمومی این شهرداری در سال آینده ۱۸۲ میلیارد تومان خواهد بود، و این بودجه نسبت به بودجه ۱۱۸ میلیاردی پارسال ۵۳ درصد رشد داشته است.

محسن روزبهی در نشست مشترک با شهردار کازرون در جمع خبرنگاران گفت: این میزان افزایش نشان دهنده این است که شهرداری در مسیر حرکت به جلو به طور متوازن با رشد اقتصادی جامعه قرار دارد و هم اکنون در نقطه مطلوب قرار دارد.

محسن روزبهی با بیان اینکه با برنامه ریزی صورت گرفته و تلاش مجموعه شهرداری بودجه ۱۴۰۰ زودتر از پایان سال محقق شد، گفت: برای چندمین سال متوالی شهرداری کازرون زودتر از موعد، موفق به تحقق بودجه شده است.

او همچنین به تشکیل و تقویت کمیسیون‌های داخلی شورای اسلامی شهر اشاره کرد و گفت: جلسات کمیسیون‌های داخلی شورای اسلامی شهر به صورت هفتگی و مستمر برگزار و در این جلسات از ظرفیت نخبگان، کارشناسان و اهل فن در تصمیمات کمیسیون‌ها استفاده می‌شود، به طور مثال کمیسیون‌های عمرانی و فنی با برگزاری بیش از ۲۰ جلسه در طول ۶ ماه گذشته به عنوان بازوان توانمند شورا عمل می‌کنند.

محسن روزبهی گفت: بازنگری در مسائل مربوط به بودجه و نیز برنامه ریزی برای تحقق آن، از ابتدا مورد نظر اعضای شورای شهر بود چرا که در غیراینصورت زمینه عمل برای شهرداری فراهم نمی‌شد.

رئیس شورای اسلامی شهر کازرون گفت: ان‌شاءالله در سال آینده با تلاش مجموعه شهرداری شهر به کارگاه عمرانی تبدیل خواهد شد و تلاش می‌کنیم تا طرح‌ها به صورت عادلانه در همه نقاط شهر اجرا شود.

روزبهی با اشاره به اینکه در شش ماه فعالیت شورای اسلامی شهر ۷۵ جلسه رسمی برگزار و ۱۶۹ مصوبه در صحن شورا به تصویب رسید، گفت: اعضای شورای اسلامی شهر همدل و با اقتدار، اتحاد و اجماع نسبت به مسائل مردم تصمیم گیری می‌کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر کازرون به اهمیت ارتباط نزدیک و صمیمی بین شورا و مردم اشاره کرد و گفت: سعی شورا بر آن است تا پیوند با مردم تقویت شود، همه عوارضی که از مردم گرفته می‌شود ریال به ریال آن در بخش‌های مختلف شهری هزینه می‌شود و از مردم خواهش می‌کنیم که عوارض خود را به موقع پرداخت کنند.

او گفت: به زودی گزارش مصور عملکرد ۶ ماهه شورا و شهرداری در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

برچسب ها: بودجه 1400 ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار