مدیر روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع) شیراز، انتخابات را آیینه انعکاس رفتار اجتماعی، سیاسی مردم دانست و گفت: عیار ظهور با حضور در عرصه انتخابات مشخص می شود.

حسین روزبهی در جمع فعالان عرصه سیاسی، با بیان اینکه انتخابات عرصه امتحان مردم در این برهه حساس است، گفت: ان شاء الله در روز جمعه با حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح رفتار اجتماعی، چگونگی حضور گسترده در جهت تعیین رییس جمهور اصلح را به دنیا اثبات خواهیم کرد.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع) شیراز با ابراز این که تمام رسانه های جهان منتظر رفتار اجتماعی مردم ایران مبنی بر چگونگی حضور در عرصه انتخابات هستند تا خبر این عرصه مهم را به کل دنیا مخابره کنند، افزود: حضور گسترده مردم در این انتخابات نظام مقدس جمهوری اسلامی را در برابر بدخواهان، ظالمان، منافقان و کسانی که دنبال ایجاد دوقطبی، ایجاد یأس و نامیدی در بین مردم هستند محفوظ می دارد.

او، در ادامه رفتار اجتماعی مردم را در این برهه حساس، مهم دانست و افزود: هر نوع انتخاب می تواند خار چشمی برای دشمنان نظام و انقلاب باشد اما انتخاب فرد اصلح تیری به قلب شیاطین زمان، صهیونیست‌ها و تفکر صهیونیسم جهان است. 

روزبهی در ادامه، انتخابات را آیینه انعکاس رفتار اجتماعی مردم دانست و گفت: عیار ظهور با حضور در عرصه انتخابات مشخص می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار