زینی وند امروز در سفری پیش بینی نشده به جیرفت از سردخانه‌های توزیع میوه شب عید و وضعیت پل‌های آسیب دیده جیرفت بازدید کرد.

علی زینی وند، استاندارکرمان امروز جمعه ۲۷ اسفند در سفری پیش بینی نشده به جیرفت از سردخانه‌های توزیع میوه شب عید و وضعیت پل‌های آسیب دیده این شهر بازدید کرد.

زینی وند پس از بازدید از ۲ پل هلیل رود، ایجاد پل سوم بر روی رودخانه هلیل رود را مورد نیاز ارزیابی کرد و گفت: با توجه به حجم ترافیک، احداث پل سوم، نیاز مردم بوده که این پل در سفر ریاست جمهور پیش بینی شده بود.

او می گوید: اگر مطالعه دقیق و فنی پل سوم هلیل رود انجام شود از اعتبارات استانی سال ۱۴۰۱ مبلغی برای آغاز عملیات اجرایی این پل در نظر گرفته و مابقی اعتبار این طرح از اعتبارات ملی پیگیری می‌شود.

استاندارکرمان و رئیس ستاد تنظیم بازار استان کرمان همچنین از سردخانه‌های توزیع میوه شب عید در جنوب در شهرک‌صنعتی جیرفت بازدید کرد.

بازدید استاندارکرمان از سردخانه های میوه در جیرفت

زینی وند ضمن بررسی کیفیت و شیوه توزیع میوه بر رعایت دقیق قیمت گذاری مصوب و توزیع دقیق و متناسب با گستردگی جغرافیایی و نیاز مردم تاکید کرد.

در این سردخانه‌ها، ۱۶۰ تن پرتقال و ۱۱۰ تن سیب درختی ذخیره و در حال توزیع در جنوب است.

 در بازدید‌های زینی وند استاندار کرمان اعظمی نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، عطاپور فرماندار جیرفت، مروجی فرد  مدیرکل صمت جنوب کرمان و تعدادی از مدیران حضور داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار