ایستگاه دیجیتال روستای قدسیان بخش مود در شهرستان سربیشه به نمایندگی از ۳۱ ایستگاه دیجیتال در ۱۱ شهرستان استان امروز به بهره برداری رسید.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خراسان جنوبی در آئین افتتاح این طرح‌ها که با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد گفت: با افتتاح ۳۱ ایستگاه دیجیتال ، ۲۲ شبکه دیجیتال تلویزیونی و ۲۱ شبکه رادیویی به طور رسمی بهره برداری شد.

آینه دار گفت: با افتتاح این طرح‌ها جمعیتی بیش از ۹ هزار نفر در ۲ شهر و بیش از ۷۰ روستا از این شبکه‌های دیجیتال بهره‌مند شدند.

اوگفت: برای راه اندازی این ایستگاه‌های دیجیتال ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از اعتبارات سازمان صدا و سیما و ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

مدیرکل صدا و سیمای استان همچنین گفت: با افتتاح این ایستگاه‌ها هم اکنون تعداد ایستگاه‌های دیجیتال در استان به ۱۹۹ ایستگاه رسید و پوشش دیجیتال در ۳ شهرستان غرب استان در شهرستان‌های فردوس، سرایان و بشرویه تکمیل شد.

نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش‌های صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت: این مجموعه در چند سال اخیر گام‌های اساسی در بخش‌های مختلف خود برداشته و تحول اساسی در حوزه دیجیتال در شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در چند سال اخیر به وضوح قابل مشاهده است.

نخعی گفت: کسب مقام‌های مختلف در سطح ملی نیز بیانگر این موضوع است که زحمات صدا و سیمای خراسان جنوبی در سطح ملی نیز دیده شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هم با اشاره به توطئه‌ها و جنایات دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب گفت: به همت مردم و مسئولان و به برکت خون شهدا، نظام توانست توفیقات زیادی را در مسائل مختلف کسب کند.

طالبی همچنین از تلاش‌های صدا و سیمای استان در استقرار فرستنده‌های دیجیتال و تحقق عدالت در توزیع شبکه‌های دیجیتال در سطح استان نیز قدردانی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.