بروز یک فقره تصادف در بزرگراه لار، جهرم به بندرعباس ۴ کشته و ۲ مصدوم بر جای گذاشت.

محمد صباغی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی لارستان گفت: در اثر برخورد تریلی با یک دستگاه پژو پارس چهار نفر کشته  و دو نفر  مصدوم شدند.

او گفت: دو نفر مصدوم نیز با انجام عملیات احیا و اقدامات اولیه پزشکی از سوی نیروهای اعزامی اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان امام رضا (ع )لار برای سیر مراحل درمانی منتقل شدند.

صباغی گفت: این تصادف در فاصله حدود ۳۰ کیلومتری لار و فاصله ۱۰ کیلومتری از پلیس راه لار به جهرم و نزدیک به امام زاده میرابراهیم به وقوع پیوست.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی لارستان  گفت: نیروهای اورژانس ۱۱۵ لارستان با اعلام وقوع این تصادف در کمترین زمان ممکن و با سه دستگاه آمبولانس از سمت پایگاه کمربندی کورده و دهکویه به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

او گفت: تکمیل و بهره برداری بزرگراه لار ، جهرم به بندرعباس به عنوان یکی از محورهای ترانزیتی و استراتژیک در جنوب کشور همواره از دغدغه ها و خواسته های جدی مردم منطقه جنوب ، مسئولان و مقامات اجرایی استان فارس و شهرستان لارستان بوده است.

طرح ملی چهارخطه لار، جهرم به بندرعباس با بیش از ۹سال آغاز عملیات اجرایی همچنان با میانگین پیشرفت فیزیکی کمتر از ۴۰درصد در حال اجراست که برای تکمیل این بزرگراه به بیش از ۱۴هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

 بر اساس آمارهای روزانه، از بندرعباس در روز بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ تریلی حامل سوخت و مواد غذایی به سمت استان فارس و مرکز کشور بارگیری می‌شود یعنی در هر ساعت حدود ۲۰ تریلی بارگیری و در این مسیر تردد می‌کنند.

شهرستان لارستان به مرکزیت شهر لار با جمعیتی بیش از ۲۳۰ هزار نفر در فاصله حدود ۳۸۰ کیلومتری شیراز در جنوب استان فارس واقع شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار