اختلال در ثبت درخواست کارت‌های هوشمند سوخت سبب تاخیر در تحویل این کارت ها به متقاضیان شده است.

تعداد زیادی شکایت مردمی درباره تاخیر در تحویل کارت‌های هوشمند سوخت و مشکل در ثبت نام برای دریافت کارت‌های هوشمند سوخت المثنی به باشگاه خبرنگاران جوان رسیده که پیش تر، در گزارش‌هایی با عنوان‌های «مشکلات خود را در فرایند دریافت کارت سوخت با ما به اشتراک بگذارید»، «پخش فرآورده‌های نفتی: مشکل از سامانه هوشمند سوخت نیست/ نیروی انتظامی: پاسخ نمی‌دهیم!» به بیان و پیگیری آن‌ها پرداخته‌ایم.

اکثر این شکایت‌ها، درباره قطعی سامانه در دفاتر پلیس + ۱۰ است؛ از آن جا که ناجا حاضر به پاسخگویی نبود، به صورت میدانی سری به این دفاتر زدیم. در دفاتر پلیس + ۱۰، افرادی که از قبل درخواست کارت سوخت داده بودند، چندماهی می‌شد که برای پیگیری کارت سوختشان مراجعه می‌کردند. پاسخی که این متقاضیان به همراه افرادی که تازه قصد داشتند درخواست کارت المثنی ثبت کنند، می‌شنوند این است: «سامانه قطع است».

کارمندان این دفاتر در پاسخ به این سوال که منظورشان از سامانه، سامانه پلیس است یا وزارت نفت؟ می‌گویند: اختلال سامانه سراسری است و باید از شرکت نفت پیگیری کنید.

این موضوع را از مدیر سامانه هوشمند سوخت که پیگیری کردیم، برعکسش را شنیدیم؛ آقای مسعود رضایی می‌گوید: این جمله که سامانه قطع است، هم می‌تواند به شبکه ارتباطی دفاتر پلیس + ۱۰ مربوط باشد و هم می‌تواند مربوط به ارتباط بین سازمانی این دفاتر با سامانه هوشمند سوخت برای ثبت درخواست المثنی باشد که معمولا اگر اتفاق خاصی مثل حمله سایبری رخ ندهد، این ارتباط با پژوهش و توسعه ناجی، همواره برقرار است.

او گفت: مشکلاتی که در دفاتر پلیس + ۱۰ وجود دارد، خیلی مربوط به سامانه هوشمند سوخت نیست؛ به جز یک ماه قطع ارتباط کامل که پس از حمله سایبری رخ داد، در سایر موارد علت عدم ارائه خدمات در این دفاتر، به سامانه هوشمند سوخت با سامانه پژوهش و توسعه ناجی بر نمی‌گردد.

آقای کرامت ویس کرمی مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هم گفت: صدور کارت هوشمند سوخت المثنی، در دو بخش خودرو‌های عمومی و شخصی صورت می‌گیرد که در مورد کارت خودرو‌های عمومی بنزینی و دیزلی، چه مسافری و چه باری که ذخیره سوخت یک ماهه دارند، مشکلی وجود نداشته و کارت‌هایشان را به موقع تولید کرده و تحویل داده ایم اما در حوزه کارت‌های هوشمند خودرو‌های شخصی، تاخیر در صدور کارت‌ها را به علت مشکلات پیش آمده برای سامانه هوشمند سوخت داشتیم.

او می‌گوید: پس از حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت، امکان انتقال باقی مانده سوختی که در کارت‌های از دست رفته وجود داشته و باید به کارت جدید منتقل می‌شده، از بین رفت اما حالا این مشکل برطرف شده و صدور کارت‌های هوشمند سوخت المثنی، به حالت عادی خود برگشته است.

کارت‌های سوخت پس از تولید، به ناجا و پست تحویل داده می‌شوند؛ مسئولان شرکت ملی پست مثل آقای عبدالرضا جنتی عطایی مدیرکل پست استان تهران هم، عمده مشکلات را ناشی از سامانه‌های ناجا می‌دانند. او می‌گوید: در فرآیند مراجعات مردم به دفاتر پلیس + ۱۰ ایراداتی وجود دارد؛ مثلا برخی افراد تغییر نشانی می‌دهند و این تغییر را به دفاتر پلیس + ۱۰ اطلاع می‌دهند اما چون این بانک اطلاعاتی مختص به پلیس است و پست دخل و تصرفی در آن ندارد، مرسوله‌ها همچنان توسط پست به نشانی قبلی ارسال می‌شود.

به گفته او، اگر پلیس بتواند سامانه پیامکی را ایجاد کند که بارکد‌ها را به شخص مالک اختصاص دهد، مالک می‌تواند مرسوله خود را به راحتی بر اساس بارکد، پیگیری کند. این موضوع فقط مربوط به کارت‌های سوخت نیست و در مواردی مثل سند مالکیت وسایل نقلیه نیز تکرار می‌شود.

آقای جنتی عطایی گفت: مشکل دیگر این است که سامانه‌ای که در دفاتر پلیس + ۱۰ با آن اطلاعات مردمی را ثبت می‌کنند، محدودیت‌هایی دارد که سبب می‌شود، اطلاعات به صورت کامل ثبت نشود. برخی از پاکت‌های مربوط به کارت‌های سوخت، فاقد شماره تماس مالک هستند؛ یعنی چون آدرس طولانی بوده، محدودیت سامانه باعث شده تا جایی برای ثبت شماره تلفن باقی نماند. در این شرایط، وقتی نامه رسان مراجعه می‌کند و مالک در نشانی حضور ندارد، نمی‌تواند تماس بگیرد و اطلاع بدهد و این موضوع باعث مرجوع شدن پاکت کارت سوخت به باجه‌های معطّله ادارات پست می‌شود.

طبق آمار شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، در هر ماه، حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار درخواست جدید صدور کارت هوشمند سوخت المثنی می‌رسد؛ تعداد این درخواست‌ها از ابتدای سال تا حدود یک ماه پیش، به دو میلیون عدد رسیده که کارت تقریباً یک میلیون و هفتصد و پنجاه هزار نفر از این متقاضیان، صادر و به شرکت ملی پست تحویل شده؛ کارت هوشمند سوخت مربوط به حدود ۲۵۰ هزار درخواست جدید نیز در دست تولید و توزیع است.

میزان ذخیره بنزین در کارت وسایل نقلیه شخصی، چه سواری و چه موتورسیکلت، ۹ ماه است یعنی یک خودروی سواری ۵۴۰ لیتر و یک موتور سیکلت ۲۲۵ لیتر بنزین را می‌تواند ذخیره داشته باشد.

دو دستگاه اجرایی یعنی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و شرکت ملی پست، عمده مشکلات تاخیر در تحویل کارت‌های هوشمند سوخت المثنی و موفق نشدن افراد برای ثبت درخواست‌های جدید را ناشی از مشکلات سامانه مورد استفاده در دفاتر پلیس + ۱۰ وابسته به ناجا می‌دانند؛ باشگاه خبرنگاران جوان، موفق به دریافت پاسخ از این مرجع خدمات دهنده نشده؛ اما آماده دریافت پاسخ ناجا و انتشار آن است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۴
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۱۷ تير ۱۴۰۱
ایهاالناس مژده مژده …امروز ۱۴۰۱/۴/۱۷ ساعت ۵ عصر بعد از گذشت ۷ ماه و ۲۸ روز ، بالاخره چشم ما به جمال بی‌مثال کارت سوخت المثنا روشن شد !!! از میزان موجودی کارت جدید ، فعلن اطلاعی در دست نیست !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۰ ۱۹ خرداد ۱۴۰۱
از ۱۴۰۰/۸/۲۲ تا امروز ۱۴۰۱/۳/۱۹ خبری از تحویل کارت سوخت المثنای بنده نیست !!!! بابا بگین هاپولی کردین و کشیدن بالا دیگه … خدا به زمین گرم بزنتون !! خدا کوچ اجباری رو نصیبتون کنه !! دلتون سیاهه ، خدا روتون رو هم سیاه کنه !!
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی حبیب اللهیان
۱۰:۲۰ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام الان ۵ ماه درخواست کردم هنوز نیامده هرباری به پلیس ۱۰+ مراجع میکنم میگند دوهفته دیگر شما را بخدا پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
ایمیل
۱۲:۵۰ ۲۷ فروردين ۱۴۰۱
لطفا پیگیر باشی برای صدور کارت سوخت المثنی
بیش از 3 ماهه از زمان درخواست گذشته و خبری نشده
Iran (Islamic Republic of)
Mehdi
۰۰:۴۵ ۲۳ فروردين ۱۴۰۱
5 ماهه درخواست کارت سوخت المثنی دادم، هنوز خبری نشده، این چه شرایطی هست برای ما درست کردن آدم میاد اضافه کاری با ماشین کار کنه که به خرج زندگی برسه اونم یا جریمه یا بنزین آزاد بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۱۵ فروردين ۱۴۰۱
۳ ماه ثبت نام کردم ولی هنوز به دستم نرسیده هیچکس هم جوابگو نیست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۷ ۰۷ فروردين ۱۴۰۱
اع وا خاک عالم چرا
Iran (Islamic Republic of)
سیامک
۲۰:۳۵ ۰۷ فروردين ۱۴۰۱
من از ۱۲ آبان ۴۰۰ اقدام کردم ولی کارت به آدرس که تو سند هم همان آدرس هست ولی کارت نیامده
Iran (Islamic Republic of)
عظیم
۲۰:۳۰ ۰۷ فروردين ۱۴۰۱
یه پیکان داذم باهاش کار میکنم . در حمله سایبری کارت سوختم سوخته الان چهار ماه شده !! ایا این انصافه ?! من سوزوندم کارتو ایا من نوعی مسول حفاظت کشور رو داذم ایا من حقوق صد میلیون تومنی میگیرن!? ایا چندین فرزند من استخدام هست .
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۰:۲۱ ۰۷ فروردين ۱۴۰۱
گاهی به ندرت چاپ شده که ۶۰ لیتر بنزین ذخیره یا حتی کمتر داشته دارن جیب مردم میبرن دست تو سفره مردم کردن به بهانه حمله سایبری ...فلان بسان مردم بلانصبت... حساب کردند ....چجوری ماشین صفر ایرانخودرو ۲۰ روزه کارتش میاد ولی المثنی نمیاد
Iran (Islamic Republic of)
کارت سوخت
۲۰:۰۹ ۰۷ فروردين ۱۴۰۱
باسلام
پس از گذشت ۶ ماه ثبتنام کارت سوخت هنوز موفق به دریافت کارت سوخت نشدم
واقعا مسخره هسته که باید این همه صبر کنیم و التماس بعضی از جایگاه ها کنیم که حتی بنزین آزاد بهمون بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۴ ۰۷ فروردين ۱۴۰۱
داداش اینااگه بخوان کارت سوخت سری تحویل مردم بدبخت بدن.پ ازکجاشکماشونوسیرکنن.این جماعت مسئول تابخوان سهمیه مونده توکارت مردم رو هاپولی نکنن که دست بردارنیستن
Iran (Islamic Republic of)
بهروز
۱۸:۰۵ ۰۷ فروردين ۱۴۰۱
خجالت بکشیدیعنی نمیتونیدیه کارت سوخت المثنی بدیدبه مردم باید سوخت ازادبزندبفکرمردم نیستید فکرجیب خودتون هستین
Canada
ناشناس
۱۴:۵۹ ۰۷ فروردين ۱۴۰۱
سلام لطفا به جای کم کردن هر دفعه ازسهمیه سوخت خودروهاکارت سوخت خودروهای سبک وسنگین اعلام سرقتی توقیفی و فاقد بیمه شخص ثالث را مسدود واز هدر رفت سرمایه ملی جلوگیری نمایید بازیگران تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۰۷ فروردين ۱۴۰۱
به نظر میاید حمله سایبری و اختلال در سامانه خدمات کارت سوخت از طرف ناجا و پلیس +10و شرکتهای نفتی یه رابطه ای برای حذف کارت سوخت از طرف سازمانها باشد !!بگونه ای ک حمله سایبری فقط منافع سازمانهای دولتی را تامین میکرد !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۰۷ فروردين ۱۴۰۱
هعی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۰۷ فروردين ۱۴۰۱
الان ۴ ماهه صادر نشده
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۳:۳۹ ۰۷ فروردين ۱۴۰۱
کارت سوخت که چهار ماه طول کشیده که به دست مالک برسه باید ۲۴۰ لیتر بنزین ذخیره داشته باشد ولی ۶۰ تا داره اگه این روش دست تو جیب مردم کردن نیست پس چیه بنزین ذخیره کارت سوخت کجا رفته دزدی تو روز روشن ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۰۷ فروردين ۱۴۰۱
بعلت اشکال در چیپست قادر به استفاده نبودم و پنج ماه است درخواست المثنی دادم ام هنوز این متولیان با این کپ کپه و اسم و مدیریت قادر به صدور یک کارت نیستند خجالت بکشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۰۷ فروردين ۱۴۰۱
Yjc از رئیس راهنمایی و رانندگی و وزیر نفت سوال بپرس سه ماه هست ماشین تحویل گرفتن اما نه کارت ماشین و نه کارت سوخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۰۷ فروردين ۱۴۰۱
مگر نگفتید تا آخر سال همه کارت سوختهای المثنی صادر میشه پس کو
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۱:۲۴ ۰۷ فروردين ۱۴۰۱
۵ ماهه کارت سوخت المثنی اقدام کردم نیومده روزی که رفتم کارت خراب مو بسوزونم پلیس ۱۰ گفت بیست روزه میاد تاسوزوندم یکی اومد گفت کارتم سه ماه نیومده چرا دروغ میگید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۰۷ فروردين ۱۴۰۱
دروغ تو خون مسولین نظام چون نون حروم میخورن راست نمیتونن بگن!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۰۷ فروردين ۱۴۰۱
شما کارت ملی بره کارت سوخت پیشکش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۹ ۰۷ فروردين ۱۴۰۱
باسلام من درحدود۴ماهه برای کارت سوخت اقدام کردم هنوزبدستم نرسیده +۱۰پاسخگونیستن تکلیف چیه تاکی بایدبنزین ازادبزنیم چطوری کارتای دیگه رو انی صادرمیکنن بعدبه کارت سوخت میرسه لنگ میزنن لابدمیخوان سهمیه هاراندن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۳ ۰۷ فروردين ۱۴۰۱
حاجی کارت ملی ما سه ساله نرسیده برید ته صف خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۸ ۰۷ فروردين ۱۴۰۱
حدوداً ۸ ماه است با کلی رفت و آمد و هزینه و کرایه هنوز جواب نیامده و آخرین جواب برو بعد ۱۵ فروردین بیا . واقعاً دعا این مردم بدرقه راه شماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۰۷ فروردين ۱۴۰۱
آمین
Iran (Islamic Republic of)
مرضیه سمیع گرکانی
۰۲:۵۱ ۰۷ فروردين ۱۴۰۱
باسلام . حدوداً ۸ ماه است تقاضای المثنی کارت سوخت از پلیس ۱۰+ کردم به سرکردانی هزینه جانبی و هزینه کرایه ماشین چیزی عایدمان نشده و واقعا با مرضی که و هزینه جور وا جور دعا ما بدرقه راه شماست.
Iran (Islamic Republic of)
پیمان شعبان
۰۰:۴۲ ۰۷ فروردين ۱۴۰۱
از استان لرستان شهرستان خرم اباد ؛؛دی ماه سال ۱۴۰۰ درخواست کارت سوخت دادم ولی هنوز به دستم نرسیده تمام مراحل قانونی انجام شده بدون هیچ کم کسری ؛پیگیر هم شدم از طریق پلیس +۱۰ازطریق سایت شرکت نفت؛ازطریق پیامک ؛؛ولی هیچ پاسخی دریافت نکردم ؛؛تعطیلات عید هیچ جا نتونستیم برم با این گرونی بنزین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۰۷ فروردين ۱۴۰۱
بنزین لیتری ۳تومان گرونه؟
Iran (Islamic Republic of)
AMIR
۰۰:۰۵ ۰۷ فروردين ۱۴۰۱
سلام. من هم 3ماه درخواست دادم. کارتم نیامده. درحالی که 3ماه پیش از خود مسوولان وگذارشگران اعلام شد. که 1 ماه کارت سوخت المثنی ب دست مالک خودرو می‌رسد. چرا 3 ماه شده نرسید. خودم شنیدم از شبکه خبر با جرعت ميگفت 1ماه ب دست مردم عزیز میرسد.
چرا دروغ. چقدر دروغ. چقدر مردم را سر کار میزارید. این همه دروغ......
صبر مردم هم حدی داره...
Iran (Islamic Republic of)
علی لک
۲۳:۳۱ ۰۶ فروردين ۱۴۰۱
با سلام والا من سه ماهه ثبتنام کردیم واس کارت سوخت فعلا خبری نیست خدامیدونه کی بدستمون. میرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۰۶ فروردين ۱۴۰۱
روزانه هزاران هزار کارت بانکی و سیم کارت و ... صادر میشه اما خداوکیلی این کارت سوخت اینقدر مشکله صادر کردنش.باز هم خدا خیر بده بر و بچه های باشگاه خبرنگاران جوان رو که پیگیری این جور مسائل رو میکنه. امیدوارم که نتیجه بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۰۷ فروردين ۱۴۰۱
بنده خدا اونا واسه دولت سود داره سود توش باشه اتم هم دوروزه میسازن فکر کردی این دولت و نظام به فکر مردم؟ اینها خوبی هاشونم تهش شر و ضرر
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی شبانکاره
۲۲:۱۱ ۰۶ فروردين ۱۴۰۱
واقعاً و واقعاً و واقعاً متأسفم برای این مملکت.آخه برای هرچیزی باید داد و فریاد کرد تا نتیجه بده.نمیشه ی کاری با دل خوش انجام بشه آخه.این که کار سختی نیست.بابت کیفیت افتضاح کارت سوخت های جدید کارت سوخت ماشینم خراب شده و حدود پنج ماه پیش درخواست صدور کارت المثنی سوخت دادم اما هنوز که هنوزه هیچ خبری نشده.با هرجا هم تماس میگیرم میگن سامانه صدور کارت سوخت قطعه.نمیدونم کی باید بیاد و سامانه رو وصل کنه.برای صدور ی کارت سوخت و چند لیتر بنزین هم باید خون دل خورد آخه؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۰ ۰۶ فروردين ۱۴۰۱
کارت سوخت خودروهای صفرم نمیدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۵ ۰۶ فروردين ۱۴۰۱
همه جا فساد و بیکفایتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۹ ۰۶ فروردين ۱۴۰۱
سهمیه سوخت از زمان درخواست سوخته.یعنی چیزی داده نشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۸ ۰۶ فروردين ۱۴۰۱
سلام .همه ای این مصاحبه ها دورغ است ۶ ماهی است درخواست کردیم هنوز خبری نیست هیچ کدام از این سازمانها هم پاسخگو نیستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۸ ۰۶ فروردين ۱۴۰۱
آقا یک سامانه کاری نداره، بلد نیستید لطف بفرمایید استعفا بدهید اونایی که بلدند بیان سر کار.
من پروژه لیسانسم از این پروژه های که شما با این همه بودجه نمی تونید انجام بدید سختر بود.
قبلا یک پیشنهاد داده بودم آقایون قبول نکردند، الان به مردم میگم.
گفتم سهمیه سوخت وصل بشع به گواهینامه، یکم کار فنی داره ولی شدنی هست یک سری طراحی داره من بلدم اونایی که میگن نمیشه استعفا بدهند. اینطوری هم هزینه زیادی برای پست و چاپ و کارت و این دردسرای نیست و هم مردم سد تا کارت با خودشون نمی برند یکم مدیریتش سخته ولی شدنیه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۵ ۰۷ فروردين ۱۴۰۱
این کار عملی نیست همه که گواهینامه ندارند یک عده ماشین خریدن دادن به کسی کار کند ودرصدی از درآمدش را به صاحب ماشین بدهد تا خرج زندگیش کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۰۷ فروردين ۱۴۰۱
نگو این حرفو مگه قراره کار مردم راه بی افته اوا کسایی رو میخوان واسه دولت سود داشته باشه نه ملت یه طرح بده جیب دولت رو پر کنه درجا قبول میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۳ ۰۶ فروردين ۱۴۰۱
از برج 6/6/1401هیچ کارت سوختی صادر نمی‌شود اون پوکه رو ندارن
Iran (Islamic Republic of)
:-)
۲۰:۲۷ ۰۶ فروردين ۱۴۰۱
در عوض سامانه مالیات نقل انتقال خودرو راهندازی کردن نگید انجوری دارند کار می کنند
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۰:۲۱ ۰۶ فروردين ۱۴۰۱
سلام من الان 4ماهه اقدام کردم ولی میگن هنوز صادر نشده
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۹:۰۶ ۰۶ فروردين ۱۴۰۱
بنده یک ماه است که برای دریافت کارت سوخت اقدام نمودم ولی تاکنون هیچ خبری نشده از آبادان ممنون
Turkey
نصیری
۱۸:۴۷ ۰۶ فروردين ۱۴۰۱
در تاریخ 1400/09/10 از دفاتر پلیس 10+1 اقدام کردیم تا الان 1401/1/6کارت سوخت دستمون نرسیده
Iran (Islamic Republic of)
داود گودرزی
۱۸:۴۰ ۰۶ فروردين ۱۴۰۱
از ۱۴۰۰/۹/۱۵ درخواست کارت سوخت داده ام تا امروز بدستم نرسیده .
Iran (Islamic Republic of)
مرادی
۱۸:۲۵ ۰۶ فروردين ۱۴۰۱
ازبرج ۹ تقاضای کارت سوخت المثنی داده ام که تاکنون بدستم نرسیده وهربارمراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ کردم با جواب نه،نمیدونیم،به ماربطی نداره و از اینجور جوابها مواجه شده ام که نمیدونم به کی و کجا باید مراجعه کنم تا به حقم برسم البته اگر حقی داشته باشیم!!! از برو بچه های دلسوز باشگاه خواهش دارم این موضوع رو بطور جد پیگیری کنند باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۲ ۰۶ فروردين ۱۴۰۱
سلام
شش ماه قبل من در پلیس +۱۰ ثبت کرده ولی هنوز خبری نیست
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۷:۱۴ ۰۶ فروردين ۱۴۰۱
فکر می کنم که دیگه وقتش رسیده از ایرانی بودنمون خجالت بکشبم چون دیگه حتی دولت هم به مردم ارزس قایل نیس
Iran (Islamic Republic of)
سیف الله
۱۷:۱۲ ۰۶ فروردين ۱۴۰۱
سلام از برج 7سال گذشته درخواست کارت سوخت المثنی دادم که هنوز دستم نرسیده هیچکس پاسخگو نیست متاسفانه نه پخش نه پلیس +۱٠
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۰۶ فروردين ۱۴۰۱
سلام
من کارت سوختم رو سه ماه و نیم هست که در پلیس +۱۰ ثبت کردم ولی هیچ خبری نشد و جایی هم نیست که پیگیری کنم و یا زنگ بزنم لطفاً راهنمایی کنید
Iran (Islamic Republic of)
محمد کشاورز رضائی
۱۶:۳۱ ۰۶ فروردين ۱۴۰۱
نزدیک ۴ ماهه درخواست المثنی کردم و تا الان میگن چاپ نشده...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۰ ۰۶ فروردين ۱۴۰۱
سلام خسته نباشید من برجامانده خریدم درخواست کارت سوخت دادام الن پنج ماه خبری نیست آخه کسی نیست پاسخ گوباشه پس این همه کارمند نیروی انتظامی که کارمیکنن چکارمیکنن یعنی کسی هست که بفکرمردم باشه مسئول نیست پاسخگو باشه تنها این نیست کارت ماشینم هنوز نیومده
Iran (Islamic Republic of)
غلامی
۱۶:۳۰ ۰۶ فروردين ۱۴۰۱
سلام.سه ماهه درخواست کارت المثنی دادیم.هیچ کسی پاسخگو نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۰۶ فروردين ۱۴۰۱
مهم نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۰۶ فروردين ۱۴۰۱
سلام من 3ونیم ماه پیش درخواست کارت سوخت کردم 500تا هم ذخیره داشتم هنوز کارتی نیامده وجوابی نمیدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۰۶ فروردين ۱۴۰۱
بهتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۰۶ فروردين ۱۴۰۱
الان اونای که در ناوگان حمل و نقل شهری ثبت نام کردند چطور بفهمند که بنزین یا یارانه بهشان تعلق گرفته،لطفا روی این موضوع هم بررسی و آگاهی رسانی کنید.با تشکر از سایت خبرنگاران جوان
Iran (Islamic Republic of)
amir
۱۵:۲۵ ۰۶ فروردين ۱۴۰۱
سلام کارت سوخت و کارت ماشین برج ۹ درخواست دادم تا الانم که الانه هیچ کس پاسخگو نیست اون قدر پیگیری کردم که خودم خسته شدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۰۶ فروردين ۱۴۰۱
7 ماهه کارت سوختم نمیاد همش میگن هنوز صادر نشده. برای هیچ ماشین شخصی صادر نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۴:۳۹ ۰۶ فروردين ۱۴۰۱
بعد از ۴ ماه هنوز از کارت سوخت المثنی منم خبرب نیست، به کی بگیییییم خداااااااااا
Iran (Islamic Republic of)
طاها
۱۳:۴۸ ۰۶ فروردين ۱۴۰۱
4ماه نیمده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۰۶ فروردين ۱۴۰۱
سلام ۴ماهه درخواست کارت سوخت المثنی سواری داده ایم هنوز خبری نیست اطلاع رسانی کنید چقدر طول میکشه هر ما داریم چند بار بنزین ۳۰۰۰تومانی میزنیم
Iran (Islamic Republic of)
حسی
۱۳:۲۶ ۰۶ فروردين ۱۴۰۱
3 ماهه کارا‌شو انجام دادیم یه روز قبل از عید رسید 60 لیتر سهمیمونو دولت خورده بود و نوش جان کرده بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۰۶ فروردين ۱۴۰۱
خدا ازتون نگذره که فقط ادعا هستید من ماشینم رو گاز سوز کردم دوماه قبل از عید ۴۰۰ لیتر بزنین جمع کرده بودم واسه شب عید وه برم مسافرت کارت سوخت منو همون موقع سوزوندن و متاسفانه کارت سوخت جدید نیومد و شب عید بدون کارت سوخت شدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۰۶ فروردين ۱۴۰۱
با سلام من چهار ماهه کارت سوخت در خواست کردم هنوز نیومده به دلیل حمله سایبری هم بوده من دارم بنزین آزاد میزنم دیگه چیکار به سهمیه داخل کارتها دارید که قصد کم یا زیاد کردن دارید من میخوام سهمیه باشه داخل کارتم که مسافرت استفاده کنم آیا چنین کاری درسته پس ما به تفاوت یارانه چهار ماه بنزین آزاد زدن من را هم به زحمت بدهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۰۶ فروردين ۱۴۰۱
دو ماه سایپا ۱۵۱ گرفتم اما نه کارت ماشین نه کارت سوخت نیامده سهمیه سوختش هم از ۱۲۰ به ۹۰ لیتر رسیده
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۲:۵۷ ۰۶ فروردين ۱۴۰۱
مدیرش رو عزل کنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۰۶ فروردين ۱۴۰۱
ای کاش فقط یک کارت سوخت بود ماسه قبل از عید 600هزارتومان 29اسفند امروز 6فرورید 1150000اصلا هرکی هرکی هست قانون نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۰۶ فروردين ۱۴۰۱
۶ماه پیش درخواست کارت سوخت المثنی دادم میگن هنوز خبری نیست درحالی که گفتن یه ماهه میاد
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۰:۳۱ ۰۶ فروردين ۱۴۰۱
با سلام، ما هم مشکلی خارج از خبر شما داریم اگه میشه به گوش مسئولان برسانید، سهمیه بنزین ما وانت بار ها 250 لیتر در ماه بود که ماهیانه 10 لیتر کم کرده و الان به 150 لیتر رسانده‌اند، ما هم به ناچار روی کرایه‌ها جبران می‌کنیم، خواهشمند است پیگیری نمایید
در صورت تقلیل بنزین ، از جیب مردم باید جبران شود که
Iran (Islamic Republic of)
دربانی
۱۰:۰۸ ۰۶ فروردين ۱۴۰۱
سلام من در نیمه آذر درخواست کارت المثنی دادم متاسفانه روز 25اسفند پلیس 10+فرمودند هنوز صادر نشده و امروز هم که 7فروردین است هنوز هم خبری نیست
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۰۹:۴۸ ۰۶ فروردين ۱۴۰۱
کارت ماشین ها نیمده من 4 ماهه ماشین خریدم کارتش نیمده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۱ ۰۶ فروردين ۱۴۰۱
سلام بنده اول دی تقاضای کارت سوخت کردم بیشتر از سه ماهه به دستم نرسیده هر وقت هم زنگ زدیم به شرکت نفت گفتن برو پلیس به اضافه ده به لطف پلیس هم میگه به چاپ نرفته شش ماه صبر کن این هم شده دولت الکترونیکی ما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۱ ۰۶ فروردين ۱۴۰۱
خدارو شکر مال ما رسید ، فقط مونده کارت ماشین
Iran (Islamic Republic of)
عرفان رستمی
۱۳:۰۲ ۰۶ فروردين ۱۴۰۱
کارت ماشین رو چجوری باید گرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۰ ۰۶ فروردين ۱۴۰۱
کارت ماشین رو میفرستن خودشون فعلا مواد ساختش نیست مثل اینکه چون ما شیش ماهه منتظریم
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۰۷:۴۸ ۰۶ فروردين ۱۴۰۱
سلام ،

در زندگی دو چیز را نمی فهمم ،

الف : در یارانه چهل و پنج هزار و پانصد تومانی ،
سهم پانصد تومانی برای هر کس چطور تعیین شده است ؟

ب : وقتی کاربرد نفت پس از استخراج مشخص نیست ،
سهم هر نفر از ذخایر نفت کشور بر چه اساسی تعیین می شود ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۰۶ فروردين ۱۴۰۱
بخدا مردم حاضرند دو برابر اون ۴۵ هزار تومن رو به دولت برگردونن و در عوض دولت قیمت ها رو مثل سابق کنه.
آخرین اخبار