رئیس ستاد نوروزی شهرداری نجف‌آباد گفت: با توجه به فاصله کم نجف‌آباد تا اصفهان و برنامه ریزی‌های انجام شده، نجف‌آباد، باغ شهر صفوی، مقصد گردشگران خارجی و داخلی است.

رسول صادقی گفت توزیع نقشه‌های گردشگری شهر و کتابچه معرفی جاذبه‌های گردشگری توسط تیم‌های مستقر در ورودی‌های شهر نجف‌آباد انجام می‌شود.

پوستر‌های اطلاع‌رسانی شهری در نقاط مختلف شهر، راهنمای گردشگران و مسافران نوروزی خواهد بود. همچنین تور‌های مختلف و متنوع گردشگری طراحی شده است که به‌صورت هدفمند و کارشناسی شده تسهیل‌گر بازدید گردشگران از شهر تاریخی و زیبای نجف آباد است.

به گفته او در ۵ نقطه ورودی شهر جایگاه‌هایی برای خدمت‌رسانی به گردشگران و راهنمایی مسافران در نظر گرفته شده که کارشناسان حوزه‌های مرتبط در آن مستقر هستند، چندین هزار بسته فرهنگی ویژه اهدا به گردشگران آماده شده که در ویژه برنامه‌ها و ایام مختلف نوروز توزیع خواهد شد.

رسول صادقی گفت: باغ بانوان نجف آباد با محیطی زیبا و امکاناتی مناسب از جمله مکان‌هایی است که برای اسکان مسافران در نظر گرفته شده است. ناوگان حمل نقل عمومی و مسافربری شهری نیز آماده میزبانی از همشهریان و گردشگران در ایام نوروز است.

رئیس ستاد نوروزی شهرداری نجف‌آباد با اشاره می‌گوید حذف تمام نازیبایی‌های شهری به ویژه در معابر اصلی از اقداماتی است که از ابتدای اسفند صورت گرفته است. همچنین از آنجایی که خدمت به مردم توسط مدیریت شهری در ایام نوروز هم تعطیل نیست، شیفت‌های ویژه نوروزی تعیین شده است و این خادمان مردم در خدمت همشهریان و گردشگران هستند. همچنین برای امنیت خاطر مردم و مسافران نوروزی، واحد ایمنی و آتش نشانی ویژه نوروز در حالت آماده باش قرار دارد.


منبع:ایسنا

برچسب ها: نوروز1401 ، نجف آباد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.