امام جمعه کرج در پیامی ضمن تبریک سال نو گفت: امیدواریم در سال جدید، تلاش ها برای رفع مشکلات اقتصادی بیشتر شود.

آیت الله حسینی همدانی گفت: قرن تمام و با ورود به سال ۱۴۰۱، قرن جدید آغاز می‌شود و ابتدا و انتهای این سال محفوف به رحمت الهی است که ماه شعبان را فرمود «حَفَفْتَهُ بِالرَّحْمَهِ». امیدواریم همان‌طور که این سال، با ماه شعبان آغاز و با ماه شعبان پایان پیدا می‌کند، غوطه‌ور در رحمت الهی قرار بگیریم.

او گفت: بهار آمده است، بهار یعنی بیداری از غفلت. بهار که می‌شود باید روح توحید در ما زنده شود. چرا، چون قدرت خدا آشکار می‌شود. حیات در موجودات و زنده شدن گیاهان بانظمی که در عالم هستی وجود دارد، تدبیر و حکمت قادر متعال را به ما نشان می‌دهد.

امام جمعه کرج می گوید: خالق هستی خلقتش را تکرار می‌کند تا انسان هدایت شود و عبرت گیرد؛ پس بهار، غفلت را از انسان می‌گیرد. باید با بیدار شدن گیاهان، ما هم بیدار شویم. جهان نو می‌شود، ما هم نو شویم. تغییر و تحولی در اخلاق خود در برخورد با دیگران، برخورد با خانواده و اطرافیان خود داشته باشیم و به‌هرتقدیر یک سال از عمر ما گذشت و در سالی که سپری کردیم تذکرات و عبرت‌ها و بصیرت‌های فراوانی را تجربه کرده ایم.

او گفت: دولت مردمی به همراه مردم عزیز از تمام ظرفیت‌های استانی استفاده کند تا معیشت مردم، اشتغال، ازدواج و مسکن جوانان و دیگر اقشار رو به بهبودی حرکت کند.

آیت الله حسینی همدانی گفت: البرز، هم ظرفیت صنعتی و تجاری خوبی دارد و هم از ظرفیت کشاورزی بالایی برخوردار است؛ بنابراین اگر خوب مدیریت شود و مدیران دلسوزی کنند، هم به رونق استان و همچنین کشور کمک موثری خواهد شد.

به گفته امام جمعه کرج  از مردم و مسئولان می خواهم آنچه، ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای عزیز، به‌عنوان شعار سال بیان فرمودند، عملیاتی و اجرایی شدن آن را وجهه همت خود قرار دهند تا موجبات عزت و سربلندی بیشتر مردم فراهم شود. 

برچسب ها: امام جمعه ، عید نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.