حسینی از اختصاص ۲ میلیارد تومان اعتبار به مرکز نگهداری معلولان در شهرستان میبد خبر داد.

معاون پشتیبانی بهزیستی کشور گفت: رویکرد ما در سازمان بهزیستی توانمندسازی با محوریت مسکن، معیشت و اشتغال در بستر هوشمند است.

او می گوید: برای مرکز ژنتیک میبد هم قرار شد در چند بخش مختلف پرداخت اعتبارات، اصلاح ساختار و بخشی از اعتبارات پژوهشی را پرداخت کنیم تا بتوانیم از ظرفیت این مرکز در سطح کشور استفاده کنیم.

این موضوع را حسینی در بازدید از ساختمان جدید مرکز نگهداری معلولان در میبد مطرح کرد.

آیت الله اعرافی امام جمعه میبد گفت:در سال‌های اخیر در شهرستان میبد طرح‌های بنیادی ارزشمندی، چون مرکز تحقیقات ژنتیک برای عبور از معلولیت برداشته است.

او می گوید: خدمات این مرکز در زمینه‌های علم ژنتیک به تمام استان‌های جنوب شرقی کشور گسترش خواهد یافت.


آیت الله اعرافی گفت: مرکز نگهداری معلولان محبت، یکی از مراکز مهم نگهداری معلولان است که در جموع برای تکمیل زیرساخت‌ها و امکانات مرکز ژنتیک و محبت نیازمند اعتبارات ویژه‌ای است که سازمان بهزیستی می‌تواند در تحقق اهداف این ۲ طرح استانی و ملی کمک کند.

میرمحمدی نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی گفت: مبلغی هم از منابع در اختیارنماینده برای تکمیل مرکز محبت خواهیم گذاشت.

او می گوید: پارک و محل تفریحی ویژه معلولان نیاز به حمایت دارد و سالن ورزشی معلولان که کف پوش شده و بدهکار هستند در تلاشیم با قولی که داده شد سال آینده شاهد ارتقاء کیفی و کمی خدمات در بهزیستی باشیم.

فلاح رئیس اداره بهزیستی میبد گفت: در حال حاضر بیش از ۲۰ میلیارد تومان برای احداث ساختمان جدید مرکز نگهداری معلولان محبت از سوی خیرین هزینه شده است.

گفت: این مرکز چهار هزار متر مربع زیربنا دارد و بخش ذهنی، روانی، مرکز روزانه حرفه آموزی بیماران روانی و تیم سیار ویزیت درخانه د این مرکز مستقر خواهند شد.

به گفته او این مرکز قرار است فروردین  افتتاح و ۱۳۰ بیمار ذهنی و روانی در این مرکز نگهداری شود.

او می گوید: در درازمدت اشتغال ۲۰ نفر در این مرکز فراهم خواهد شد.

رئیس اداره بهزیستی میبد گفت: درآینده مرکز جامع توانبخشی سالمندان هم احداث خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار