مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اصفهان گفت: ایستگاه‌های امنیت و سلامت نوروزی استان از فعالیت مقطعی خارج و دائمی می‌شوند.

مجید جوهری گفت: ۲۹ ایستگاه ایمنی و سلامت و کمپ نوروزی روستایی و عشایری در استان اصفهان ایجاد شده که فعالیت آنان مقطعی و مختص ایام نوروز است که بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته فعالیت آن‌ها دائمی خواهد شد.

او احداث بنا و ایجاد سازه‌های مستحکم و دائمی را مهمترین ضرورت برای فعالیت همیشگی این ایستگاه‌ها بیان کرد وگفت: برنامه ریزی برای این اقدامات در حال انجام و پس از تایید فنی مکان، توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و پلیس راه عملیات اجرایی آغاز و به سرانجام خواهد رسید.

پس از ایجاد ایستگاه‌های ایمنی و سلامت و دستاورد‌های آن در کاهش حوادث، موضوع عرضه کالا‌های روستایی و معرفی ظرفیت‌های گردشگری هر منطقه نیز مطرح شد که کارکرد‌های این مراکز افزایش یافت.

ایستگاه‌های ایمنی و سلامت در جاده‌های پر حادثه سراسر استان ایجاد شده تا با توقف خودرو‌ها و رفع خستگی مانع از بروز تصادف بشود.

او می‌گوید این مراکز نوروزی هم اکنون علاوه بر اینکه مکانی برای استراحت رانندگان هستند فرصتی هم برای ایجاد نشاط اجتماعی مردم شهرستان‌ها و همچنین استراحت و بازدید مسافران شده است.

به گفته مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری اصفهان تداوم فعالیت آن‌ها در طول سال با توجه به حجم بالای تردد در جاده‌های استان، امکان کاهش تصادفات و افزایش بازدید و دریافت خدمات را فراهم می‌سازد.

ایستگاه‌هایی در جاده‌های پرتردد و ورودی شهر‌های استان اصفهان توسط راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و پلیس راهنمایی و رانندگی و همکاری فرمانداری و دهیاری ها، هلال احمر و اورژانس راه اندازی می‌شود.

منبع:ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.