مسئول کمیته اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: شب گذشته حدود ۳۸ هزار مسافر در شهر اصفهان اسکان داده شدند و برای این منظور از ظرفیت تعدادی از ورزشگاه سرپوشیده نیز استفاده شد.

جواد شفیعی گفت: شب گذشته ظرفیت هتل‌ها و مهمان پذیر‌های شهر اصفهان تکمیل و از ظرفیت ۲۵۰ مدرسه تجهیز شده آموزش‌وپرورش نیز برای اسکان مسافران استفاده شد.

او از تکمیل حدود ۷۵ درصد ظرفیت منازل استیجاری در شامگاه دوشنبهخبر داد و گفت: با افزایش آمار ورود مسافران از مکانات ۲۳ خوابگاه دانشجویی خودگردان نیز استفاده می‌شود.

به گفته شفیعی از ساعت ۱۰ شب تا یک بامداد، حدود ۸۰ درصد ظرفیت باغ فدک اصفهان برای اسکان مسافران تکمیل شد.

در چهارمین شب اقامت مسافران نوروزی در شهر اصفهان، برای نخستین بار در نوروز امسال، با توجه به افزایش آمار مسافران، پذیرش آن‌ها در چند ورزشگاه سرپوشیده شهر پس از انجام بازدید‌های ایمنی و تأیید نهایی کمیته ایمنی و آتش‌نشانی انجام شد و با توجه به تأمین امکانات مورد نیاز و سیستم گرمایشی مناسب، مشکل خاصی نداشتیم.

مسئول کمیته اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان می‌گوید شب گذشته (شامگاه اول فروردین) اسکان حدود ۳۸ هزار مسافر در شهر اصفهان انجام و از ظرفیت تعدادی ورزشگاه سرپوشیده شهر برای اسکان مسافران استفاده شد.


منبع:ایمنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.