اشتغال و مشکلات معیشتی مهمترین خواسته مردم استان کرمانشاه

استاندار کرمانشاه، اشتغال و مشکلات معیشتی را مهمترین خواسته مردم استان کرمانشاه دانست و گفت : باید همه در این راستا تلاش کنیم تا رضایت مردم فراهم شود

بهمن امیری‌مقدم با اشاره به اهمیت نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری به نام تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین بر لزوم عمل به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کرد.

به گفته استاندار کرمانشاه اگر در طول سال‌های گذشته به درستی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب به خصوص در بحث حمایت از تولید عمل می‌شد اکنون دغدغه‌ای وجود نداشت.

دنیا امروز به دنبال تعامل با جمهوری اسلامی است و این هم به برکت خون‌های ریخته شده و هدایت‌های خوب رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

مرز سومار به عنوان یکی از ۶ مرز رسمی استان کرمانشاه فعالیت دارد باید به گونه‌ای عمل شود، صادرات در مرز سومار به صورت یک مرز کاملا فعال انجام بگیرد.

وجود ۶ مرز رسمی در استان این ظرفیت را فراهم نموده تا صادرات بیش از آنچه که در حال حاضر صورت می‌گیرد افزایش یابد تا استان بهتر و بیشتر از این از وجود این مرز‌ها و ظرفیت‌ها منتفع گردد.

در تکمیل زیرساخت‌های مرز سومار مبنا باید طرح جامع باشد و هر چه زودتر به نتیجه برسد و زیرساخت‌های مرز متناسب با شئونات زوار عتبات عالیات تکمیل شود.

اعتبار لازم به منظور روکش آسفالت جاده سومار به مرز به طول هشت کیلومتر اختصاص یافته است.

انضباط بخشی به پایانه و لزوم فعال نمودن بخش خصوصی جهت تسریع در روند صادرات و ایجاد سیستم یکپارچه مدیریتی در مرز ضرورت دارد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.