استاندار زنجان تکمیل پروژه‌های ناتمام را از برنامه‌های مهم مسئولان در سال جدید دانست و گفت: اعتبارات مناسبی برای این پروژه‌ها در سفر سال گذشته رییس جمهور به استان تخصیص یافت.

افشارچی امروز سه شنبه با تبریک آغاز سال نو به مردم زنجان و ابراز امیدواری نسبت به رشد و توسعه این استان، گفت: با همکاری تمام دستگاه‌های متولی خدمت به مردم، تمام تلاشمان سرریز کردن حس امیدواری به رشد و توسعه استان در میان مردم خواهد بود.

او می گوید: در ۶ ماه منتهی به پایان سال گذشته با پیگیری برخی پروژه‌های مهم استانی و کشوری، اتفاقات خوبی در استان افتاد و گره گشایی‌هایی در طرح‌های مختلف رخ داد.

استاندار زنجان با تأکید بر اینکه سال پیش رو با اقدامات اساسی در استان مردم امیدوارتر خواهند شد، گفت: امسال همواره در میان مردم خواهیم بود و درد آن‌ها را درد خود خواهیم دانست تا اعتماد عموم را بیش از پیش افزایش دهیم.

افشارچی تکمیل پروژه‌های ناتمام را از برنامه‌های مهم سال جدید مسئولان استان دانست و گفت: اعتبارات مناسبی برای این پروژه‌ها در سفر سال گذشته رئیس جمهور به استان تخصیص یافت و در سال جدید نیز اعتبارات تکمیلی آن‌ها را دریافت کرده  و پروژه‌ها را کامل خواهیم کرد.

او به مشکل گشایی‌های انجام شده در برخی پروژه‌های استان اشاره کرد و گفت: مقدمات کار این پروژه‌ها انجام شده و امسال در مسیر حرکت قرار خواهند گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.